quote:
Niet ergquote:
Ja, gaan Bobby en ik in de stoel met popcorn zitten en beide kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arme Bobby, mag die niet kijken?
Mag vast wel, maar ik ben moequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van voetbal.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, gaan Bobby en ik in de stoel met popcorn zitten en beide kijken
De ballen blijven ook buiten zicht vermoed ikquote:
OHHH SHI-quote:
Bobby mag dat altijd, Bobby is m'n ubermaatjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omnomnomquote:
OMNOMNOMNOMquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef Dqod het volgende:
Bobby mag dat altijd, Bobby is m'n ubermaatje
Doe me dan die popcorn maar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De ballen blijven ook buiten zicht vermoed ik
Ik doe meequote:
Nu is de popcorn vies.quote:
met popcorn?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Met popcorn, jaquote:
Jaquote:
Je wil dat we met onze piem0l is onze handen toekijken?quote:
Dat is de buitenkant. Van binnen is ze vast mooiquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er is iets niet goed hoor met haar, haar schaamhaar ziet er raar uit
mental imagequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja
Dan laten we haar door de kamer kruipen en alles schoonmaken
[..]
Je wil dat we met onze piem0l is onze handen toekijken?
Ik stel voor dat we de dames met rust laten en ons eigen onderzoek starten danquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is de buitenkant. Van binnen is ze vast mooi
Ik ken jou piem0l heul niet!quote:
Dat probleem hebben veel vrouwen ook.quote:
Jullie zijn te gezellig, zo krijg ik nooit mijn schoonheidslaapje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:32 schreef Dqod het volgende:
Ik moest zo hard lachen om bobby's popcorn reactie dat m'n rook met schokken uit me kwam.. Gelukkig kon ik m'n biertje wel binnenhouden
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is de buitenkant. Van binnen is ze vast mooi
Misschien betaal je te weinigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat probleem hebben veel vrouwen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |