JA, zoiets.quote:
Dat vond ik juist altijd zo schattig aan jouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, zoiets.
Ik had het daar net ook nog over met iemand, dat ik altijd een beetje me geneer als ik dingen moet benoemen enzo
Ik moet nog steeds wat afmaken.quote:
Ik in principe niet zo, maar vind het wel makkelijker als er naar gevraagd wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, zoiets.
Ik had het daar net ook nog over met iemand, dat ik altijd een beetje me geneer als ik dingen moet benoemen enzo
Je leven?quote:
Ik hoor net dat het bij mij wel minder is, maar ik heb dat dus nog steedsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik in principe niet zo, maar vind het wel makkelijker als er naar gevraagd wordt
Klopt, ik zie gelukkig nog steeds echt dat meisje waar ik verliefd op werdquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoor net dat het bij mij wel minder is, maar ik heb dat dus nog steeds
quote:
waarvoor?quote:
ow jee... wil je erover praten?quote:
Ik wilde al bij iemand uithuilen, maar die zit rare songteksten op twitter te posten... dus...quote:
Voor JBquote:
Dat helpt niet nee.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wilde al bij iemand uithuilen, maar die zit rare songteksten op twitter te posten... dus...
Girls Gone Wildquote:
Helemaal niks johquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat helpt niet nee.
Vertel! wat is er mis?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Blij dat ik kon helpenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Helemaal niks johik moest nog even wat afmaken voor iemand, maar is nu af en kan eindelijk naar bed.
Dankjewelquote:
Bobby moet uitrustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |