Pas na het huwelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, die zijn voor hun 14e al ontmaagd in het park vrees ik
[..]slet
[..]
Dat wordt tijd dan, je hebt er de leeftijd inmiddels wel voor.
Ik vind dat echt soms niet zo leuk. Soms geef ik er niets om, maar soms vind ik het echt niet zo leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Saaiquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef Fascination het volgende:
Er waren hier laatst twee van die pubers aan 't zoenen op het fietspad voor ons huisen m'n moeder zei: kijk die kinderen daar vrijen.
? Vrijen? Zoenen heet zoiets.
Ik trouw meerdere dagen per weekquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, die zijn voor hun 14e al ontmaagd in het park vrees ik
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt soms niet zo leuk. Soms geef ik er niets om, maar soms vind ik het echt niet zo leuk
En, hebben jullie nu door mij meer begrip voor je ouders?Wil je wat drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag het hier maar even, omdat je het leuk vond dat we weer eens hier zaten en ik je niet mocht storen..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt soms niet zo leuk. Soms geef ik er niets om, maar soms vind ik het echt niet zo leuk
En, hebben jullie nu door mij meer begrip voor je ouders?Ik kan het me helemaal voorstellen, hoor. Vooral als je dochters hebt. Dan hoop je toch niet dat ze met zo'n sjappie gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verbieden werkt dan natuurlijk averechts, want verboden liefde etc.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
Ja, ik lust wel wat water nog dank jequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je wat drinken?
Ik vraag het hier maar even, omdat je het leuk vond dat we weer eens hier zaten en ik je niet mocht storen..
Ohhh jullie 2quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik lust wel wat wate nog dank je
Dan krijg je die ook digitaal!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik lust wel wat water nog dank je
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan krijg je die ook digitaal!![]()
[ afbeelding ]
NIETquote:
quote:
Straks mag ookquote:
Jij mag ook welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|