ditquote:
nouquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:05 schreef Adolecens het volgende:
Het is wel eens anders op vrijdagavond he
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk mijn verzameling bilspleetpics nog nooit gezien
Heb je een blije periode of wat?quote:
Dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een blije periode of wat?
Leuk, die detailsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je een blije periode of wat?
http://www.menstruatiekalender.net/quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:09 schreef Dqod het volgende:
Bonkjes en sliertjes
Nee, over 1,5/2 weken weer lieverds
Zo, nu kunnen jullie t bijhouden
Oor.. er zat een blaasje ofzo.. Ja, nasty, ik weet, maar ik kan het ook niet helpenquote:
quote:
quote:
Oh ja, heb ik ook weleens gehad. Pijnlijke shitquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oor.. er zat een blaasje ofzo.. Ja, nasty, ik weet, maar ik kan het ook niet helpen
Beetje vaseline en klaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook weleens gehad. Pijnlijke shit
Uhhuhquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik ook weleens gehad. Pijnlijke shit
Knoeipot XDquote:
Dat hoor ik tegen jou te zeggen...quote:
Iehl..quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaseline in bed is ook niet alles anders
Daarom hebben wij glijmiddel en oliequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vaseline in bed is gegarandeerd pretquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of calendulanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat was de garpquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat hoor ik tegen jou te zeggen...
Oh?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vaseline in bed is gegarandeerd pret
quote:
quote:LAWLS
Ieuw, en dan komt het aan je beddegoedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vaseline in bed is gegarandeerd pret
wat zul jij blij zijn met onze woonkamervloerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ieuw, en dan komt het aan je beddegoed
Nee, want dan moet ik weer dweilenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
wat zul jij blij zijn met onze woonkamervloer
slaap lekker!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga m'n beddengoed maar eens besmeuren dan he. Goeiennacht
sopze slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ga m'n beddengoed maar eens besmeuren dan he. Goeiennacht
De vorige keer deed ik dat anders hoor!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik weer dweilen
Is dat ook al een synoniem voor brommers kiekn?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:17 schreef Dqod het volgende:
"zullen we jouw keukentje schrobben en daarna een ritje maken op mijn motor?"
jaquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Is dat ook al een synoniem voor brommers kiekn?
Serieus?!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
ja
ik kreeg laatst mee dat "brommers kiek'n" nu voor een BJ stond
Ja, nja, dat hoorde ik dusquote:
Echt eh, vuig jong volkquote:
Meer voor vozen in het algemeen geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar stond het eerst dan vcoor?
O, daar kan een BJ best bijquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Meer voor vozen in het algemeen geloof ik
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado! Onze kinderen zijn bijna die leeftijd WAAA
Ja, maar.. Ik kan dat niet bij vrouwenquote:
Nee, dan het vrouwelijke equivalent daarvanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar.. Ik kan dat niet bij vrouwen
Mja, die zijn voor hun 14e al ontmaagd in het park vrees ikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado! Onze kinderen zijn bijna die leeftijd WAAA
quote:
Dat wordt tijd dan, je hebt er de leeftijd inmiddels wel voor.quote:
Daar zeg ik dan geen nee tegenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dan het vrouwelijke equivalent daarvan
Pas na het huwelijkquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, die zijn voor hun 14e al ontmaagd in het park vrees ik
[..]slet
[..]
Dat wordt tijd dan, je hebt er de leeftijd inmiddels wel voor.
Ik vind dat echt soms niet zo leuk. Soms geef ik er niets om, maar soms vind ik het echt niet zo leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Saaiquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef Fascination het volgende:
Er waren hier laatst twee van die pubers aan 't zoenen op het fietspad voor ons huisen m'n moeder zei: kijk die kinderen daar vrijen.
? Vrijen? Zoenen heet zoiets.
Ik trouw meerdere dagen per weekquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, die zijn voor hun 14e al ontmaagd in het park vrees ik
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt soms niet zo leuk. Soms geef ik er niets om, maar soms vind ik het echt niet zo leuk
En, hebben jullie nu door mij meer begrip voor je ouders?Wil je wat drinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag het hier maar even, omdat je het leuk vond dat we weer eens hier zaten en ik je niet mocht storen..
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat echt soms niet zo leuk. Soms geef ik er niets om, maar soms vind ik het echt niet zo leuk
En, hebben jullie nu door mij meer begrip voor je ouders?Ik kan het me helemaal voorstellen, hoor. Vooral als je dochters hebt. Dan hoop je toch niet dat ze met zo'n sjappie gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verbieden werkt dan natuurlijk averechts, want verboden liefde etc.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:
Ja, ik lust wel wat water nog dank jequote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wil je wat drinken?
Ik vraag het hier maar even, omdat je het leuk vond dat we weer eens hier zaten en ik je niet mocht storen..
Ohhh jullie 2quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik lust wel wat wate nog dank je
Dan krijg je die ook digitaal!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik lust wel wat water nog dank je
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan krijg je die ook digitaal!![]()
[ afbeelding ]
NIETquote:
quote:
Straks mag ookquote:
Jij mag ook welquote:
Mohhhhquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Straks mag ook
[..]
Jij mag ook wel
quote:
dat is wel mooi bagger iddquote:
Ze doet dan ook niet aan BJ'squote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das lastig brommers kiekn
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das lastig brommers kiekn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Ja maar.........quote:
We hadden al besproken dat het vrouwelijke equivalent daarvan ook goed wasquote:
Ow ja, de vrouwelijke equivalent hequote:
Oh myquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
We hadden al besproken dat het vrouwelijke equivalent daarvan ook goed was
Uhhuhquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, de vrouwelijke equivalent he
Tot morgenquote:
Ik glibber wel ff naar jullie toequote:
Je maakt wat mee op den fokzquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat dit soort dingen in singles gebeurden!
* Adolecens maakt de vloer wel weer schoon..quote:
Brommers kiek'n evolueert ook blijkbaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht dat dit soort dingen in singles gebeurden!
Waarheen?quote:
Zie het als voorspelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef Adolecens het volgende:
Cyberen doe je niet meer aan na je 25e, dan ga je voor real life
quote:
??quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word altijd een beetjevan dit soort praat
Blosjes ditdat alles?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik word altijd een beetjevan dit soort praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |