abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109196108
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 02:15 schreef KermitKikker het volgende:

[..]

Gast, wat zit jij hier nou lelijke mensen te dissen, dacht dat jij degene was die al zo onzeker was dat ie 2 centimeter kleiner is dan zijn droomlengte. Als je weet hoe het is om je lelijk te voelen, ga dan lekker niet andere mensen die zich net zo voelen natrappen. Triest gevalletje jij!
Ik blijk toch mijn droomlengte te hebben, gedurende dag krimp je namelijk 2 tot 3 cm. Dus dat probleem is (voor nu) weer van de baan.

Ik en velen anderen hebben TS al vaker serieuze adviezen gegeven in haar vorige topics, maar ze wijst alles af en blijft vervolgens wel de hele tijd nieuwe topics openen met dezelfde vragen. Haar keuze om te leven zoals ze doet, maar dan moet ze niet zeik-topic na zeik-topic openen met de vraag waarom alles haar zo tegenzit ;)

Daarbij weet ik niet hoe het is om lelijk gevonden te worden. Jezelf lelijk voelen is iets anders dan dat je ook zulk commentaar krijgt uit je omgeving.

Miss Piggy moet jou toch nog iets strakker aan de lijn houden merk ik.
pi_109196471
Dit topic :')
Serieus krijg je advies neem je het serieus, vind je het gek dat mensen je hier dan maar belachelijk gaan maken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Admin zaterdag 17 maart 2012 @ 09:42:48 #203
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_109196603
Oh ja, deze kon dicht.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')