Ziet eruit als Armani logo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:50 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Wat is dat voor een hard jasje?
Jullie willen geen pittige kapsels bij vrouwen, ik wil geen hippe t-shirt printen bij mannen.quote:
Wat wil je dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Jullie willen geen pittige kapsels bij vrouwen, ik wil geen hippe t-shirt printen bij mannen.
Bloesjes, gel of andere zooi om je haartjes perfect te stylen tot in de puntjes en natuurlijk niet te vergeten: de matchende gympen.
Helemaal goed over nagedacht en uitgezocht, wauwie.
Ja, chasing longsleeve.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 21:03 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Nice.
Waar is trui van? Chasin als ik het goed zie?
Troll.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:00 schreef Aliana het volgende:
[..]
Jullie willen geen pittige kapsels bij vrouwen, ik wil geen hippe t-shirt printen bij mannen.
Bloesjes, gel of andere zooi om je haartjes perfect te stylen tot in de puntjes en natuurlijk niet te vergeten: de matchende gympen.
Helemaal goed over nagedacht en uitgezocht, wauwie.
Gewoon, een man-man. Goedpassende spijkerbroek, printloos t-shirtje en geen achterlijke sneakers.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:03 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Wat wil je dan?
En het grootste deel van de mannen in dit topic komt niet eens in de buurt van een metro man.
De laatste 7 pagina's bestaan voor het grootste gedeelte uit datgene wat jij hier post...quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef Aliana het volgende:
[..]
Gewoon, een man-man. Goedpassende spijkerbroek, printloos t-shirtje en geen achterlijke sneakers.
Een beetje ongeschoren, ruig.YES PLEASE.
Simpel!
Waar heb je die overhemd vandaan eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:40 schreef MineraalWater het volgende:
7 euro voor een trui?
Ik heb dit overhemd gekocht voor een 10tje!
(vieze spiegel foto alles.)
[ afbeelding ]
Ben je blind ofzo.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:23 schreef Nezhi het volgende:
[..]
De laatste 7 pagina's bestaat voor het grootste gedeelte uit datgene wat jij hier post...
Alsof alleen gespierde mensen hier iets mogen postenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:37 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ben je blind ofzo.
Overal sneakers, of shirtjes met print, of geruite blouse.
Daarnaast is 80% zo smal als Herman.
[ afbeelding ]
Geen guido opgepompte anabool, maar een beetje breder mag wel hoor.
[ afbeelding ]
Bij de shoebyquote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waar heb je die overhemd vandaan eigenlijk?
Echt tof,
quote:Op zondag 25 maart 2012 11:52 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Yea, spamninja weer eens in de house! En zoals altijd weer een flexe outfit ;D!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |