SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor Stoma en FS zodat ze er dit keer bij zijn
http://www.datumprikker.n(...)sp?key=pmwgqmi81hv9p
is er ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zat er maar eens een slotje op jou.
Ik ben niet zo in to bondage.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zat er maar eens een slotje op jou.
quote:
wtfquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:53 schreef tliciouz het volgende:
Whehe
http://www.vice.com/nl/re(...)-een-keer-wat-anders
nee mooi moet nog ff kijken of me nieuwe band niet gevlakt is, verder gewoon overeind geblevenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Met als gevolg weer nieuwe kappen voor Bozz?
mijn afkomst klopt al nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.happyplace.com(...)s-on-st-patricks-day
Heb je wat te doen Bozz
Hell jawelquote:
Mwa genoeg films toch of zijn er geen leuke films om te downloaden?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
Het is echt dieptriest met de films tegenwoordig... Er is gewoon niks leuks..
Beide, ik ga in principe gratis naar de bios, dus als daar wat zou draaien zou ik wel gaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mwa genoeg films toch of zijn er geen leuke films om te downloaden?
Schele joekelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
FUUCK hoe kan ik de TT zo verpest hebben voor nummer 300
4444444444444444444444444444444444444quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
OH MY GOD 300
DIT MOETEN WE VIIEREN!!1
Ik denk een paar cutscenes met veel vrouwen gelul....quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:30 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ign.com/videos/(...)-game-teaser-trailer
DE game voor jou dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk een paar cutscenes met veel vrouwen gelul....
Dit, wat een prutser.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:20 schreef SoldMayor het volgende:
Toch wel een van grootste prutsers in de F1
Project X, topfilm!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:48 schreef KneusTeun het volgende:
Het is echt dieptriest met de films tegenwoordig... Er is gewoon niks leuks..
Ben echt benieuwd hoe de teams het gaan doen, durf niks te voorspellen at this momentquote:
Omdat je niet naar de meet bent gegaan, dat is het probleem.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
FUUCK hoe kan ik de TT zo verpest hebben voor nummer 300
Wanneer gaan wij weer eens het online slagveld betreden?quote:
Zodra jij Mass Effect 3 koopt, kun je met MauMau en mij de galaxy redden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:12 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij weer eens het online slagveld betreden?
huilen met je bloedkop! Kanker faker die doet of ie uit kanalen komtquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:06 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Omdat je niet naar de meet bent gegaan, dat is het probleem.
Hoi vanillegezicht.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huilen met je bloedkop! Kanker faker die doet of ie uit kanalen komtno homo
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huilen met je bloedkop! Kanker faker die doet of ie uit kanalen komtno homo
komt omdat ik en sjoerd heel erg nodig moeten zeiken dus zo maar ff stoppen en bij het tankstation pissenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:45 schreef Michhas het volgende:
Het hele topic leeft ineens op
Hoi Hugo, hoi Tamrara, hoi Niles
Leuk verhaal trouwens, dat je zaterdag je hoofd stootte omdat je uit het raam wilde schreeuwen... MAAR HET RAAM ZAT DICHT XD xDhahquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
komt omdat ik en sjoerd heel erg nodig moeten zeiken dus zo maar ff stoppen en bij het tankstation pissen
gebaseerd op waargebeurde ice-t drinkers verhalen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leuk verhaal trouwens, dat je zaterdag je hoofd stootte omdat je uit het raam wilde schreeuwen... MAAR HET RAAM ZAT DICHT XD xDhah
Dit dusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff kan niet slapen en verveel me de tyfus.
Xbox maar weer aanzetten
bf3?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox maar weer aanzetten
te zat voor xbox dus maar ff muziekje luisteren en slapenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Xbox maar weer aanzetten
Lol, idd zie je net onlinequote:
Ja join net jou party kutjequote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:10 schreef Rossdale het volgende:
Ik zet hem net uit
Moe.. gaap.. slapen...hmmmm
[ afbeelding ]
Yes!quote:
rush zeker?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lol, idd zie je net online
[..]
Ja join net jou party kutje
[..]
Yes!
ff wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:16 schreef Fsmxi het volgende:
Die eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 01:25 schreef Michhas het volgende:
Als we er dan toch klassieke muziek tegenaan gaan gooienDaar was ik al bang voor, nu kan ik niet stoppen met luisteren naar de CanonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elke noot klopt gewoon
![]()
Ah de klassieke strijd tussen McLaren (Sold) vs Red Bull (Ross en ik). Heb er wel echt zin in morgenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 08:10 schreef SoldMayor het volgende:
Wat een kwalificatie in de F1![]()
Ferrari![]()
![]()
En eindelijk van die schijt RedBull af.![]()
Hamilton en Grosjean.
Lotusquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah de klassieke strijd tussen McLaren (Sold) vs Red Bull (Ross en ik). Heb er wel echt zin in morgen
Oké, tot zo.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:29 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik ook. Heb al me potjes al verzameld voor in mijn tasje.
Spannondquote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee, ik neem mijn pindakaas wel mee.
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
stop je lul erin en hij word groot en sterk
Ik denk dat hij nog wel wat plakjes swa voor je heeft liggen. Ik hou zelf meer van een plakje peperkoek.quote:
Mclaren!!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ah de klassieke strijd tussen McLaren (Sold) vs Red Bull (Ross en ik). Heb er wel echt zin in morgen
Niet de film! Allemaal extra afleveringen, maar hij is in het Nederlandsquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:14 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wooptidoo, dan kun je hem eindelijk een keer mét reclame kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:21 schreef Michhas het volgende:
Kijk al die fucking haters hier
Alleen Natte B reageert als een baas, as usual. Mad respect me brotha.
Het kwam me al bekend voor inderdaad,ik ga die eens checken!quote:
Alien invasion.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:35 schreef PierreTT het volgende:
Ineens een rood lampje bij internet op mijn modem,wtf? Valt echt ineens uit?
Veel stinkende mensen en vrouwelijke kabouters vanavond.quote:Op zondag 18 maart 2012 02:40 schreef Bozz187 het volgende:
Hmmm. 3 lekkere chicks in de trein maar ze stinken als een mutherfucker.
Maar beter zo weer genieten, lekker ruzie in de trein
Heb het net niet meer kunnen kijken helaasquote:Op zondag 18 maart 2012 07:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Toch kut dat bbc f1 niet meer live heeft.
Vanmiddag de herhaling?quote:Op zondag 18 maart 2012 08:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb het net niet meer kunnen kijken helaas
Gefeliciteerdquote:Op zondag 18 maart 2012 09:34 schreef badboynova het volgende:
party time today, de kleine is alweer 1 jaar.
Gefeliciteerd chocolademanquote:Op zondag 18 maart 2012 09:34 schreef badboynova het volgende:
party time today, de kleine is alweer 1 jaar.
thanks, and may the choco froce be good for youquote:
quote:Op zondag 18 maart 2012 10:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
thanks, and may the choco froce be good for you
Heel huis zit straks vol herrie makers, nu bezig voedsel voor dat tuig aan het makenquote:
iig mooi dat Hamilton niet heeft gewonnenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nou dat was wel een mooie F1 race.
Toch wel blij dat Mclaren en RedBull redelijk dicht bij elkaar zitten, zodat het niet zo wordt zoals vorig dat RedBull alles makkelijk won.
Vettel vandaag eindelijk eens zien vechten.![]()
Man van de wedstrijd was toch wel Maldonado tot aan de laatste ronde..![]()
Flinke klapper maar goed.![]()
Op na Malaisie.
Waarom zou het fataal voor de sport zijn? Beter dan 3 teams die jaar in jaar uit de lakens uitdelenquote:Op zondag 18 maart 2012 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
Nee en dat zou ook fataal voor de sport zijn.
Wat ze wel willen gaan doen is dat elk team het zelfde budget en het zelfde aantal personeel moet hebben. Dat zou opzich nog wel een goed optie zijn.
Ze hebben toch allemaal dezelfde motor capaciteit ?! Dan gaat het erom wie daar het beste mee omgaatquote:Op zondag 18 maart 2012 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
Wat ze wel willen gaan doen is dat elk team het zelfde budget en het zelfde aantal personeel moet hebben. Dat zou opzich nog wel een goed optie zijn.
Maar wie zegt dat een coureur van een lager geplaatst team niet meer talent heeft dan bijvoorbeeld een vettel maar nooit kan winnen doordat zijn auto minder is...quote:Op zondag 18 maart 2012 12:19 schreef SoldMayor het volgende:
Omdat er dan iedereen met het zelfde materiaal rijd en dan houd je nog dat het team met de beste coreurs kampioen wordt. En dat is nu ook al het geval. De beste coreur rijden bij de beste teams.
Verder zullen er dan weinig verassingen meer zijn in de F1. Kijk naar RedBull, 4 jaar geleden waren die nog ergens in het middenveld te vinden en nu inmmidels al 2 keer kampioen. En ja dat komt door jarenlang geld er in pompen. Maar het was wel ff leuk dat er een nieuw topteam bij kwam.
Ja of juist welquote:Op zondag 18 maart 2012 13:59 schreef SoldMayor het volgende:
PSV vandaag zonder Manolev dat wordt niks dus.
Dat had wel rood kunnen zijn ja. Die van Ali kun je over twijfelenquote:Op zondag 18 maart 2012 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ado heeft geluk dat ze nog met 10 staan Radodalvdinges had diep rood moeten hebben
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:13 schreef SoldMayor het volgende:
Toch nog wat mensen met verstand op twitter.
Die van boussabon was idd minder rood dan die van radelsvagjiehj maar beide terecht imoquote:Op zondag 18 maart 2012 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat had wel rood kunnen zijn ja. Die van Ali kun je over twijfelen
* Nick-GizMo kijkt naar username en weet genoegquote:Op zondag 18 maart 2012 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die van boussabon was idd minder rood dan die van radelsvagjiehj maar beide terecht imo
Lukoki of hoe ie ook heet, werd ineens geraakt door iets uit het publiek. Wel mooi dat de Ajax supporters hier op fok meteen zo hypocriet zijn en janken dat stadion maar dicht moet, of 3 wedstrijden zonder publiekquote:Op zondag 18 maart 2012 14:22 schreef SoldMayor het volgende:
Ik zat ff te pisse maar ik hoorde dat de wedstrijd bij ado-ajax droevig eindigde ?
whatskebeurd
Begint goedquote:
Ja Pietersquote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ja behoorlijk. Maar er valt nog wel een rode kaart deze wedstrijd.
Word pas vanavond rond een uurtje of 8quote:Op zondag 18 maart 2012 15:50 schreef SoldMayor het volgende:
Jij scoort alleen via rebounds man.
Maar we zullen zo wel ff een potje doen.
Eten bij Gwen en haar zo ophalen bij het station ( ja KK kom maar op met met die grappenquote:
Wtf iddquote:
Mijn voorspelling is dat Massa binnen 5 races de laan uitgestuurd wordtquote:Op zondag 18 maart 2012 11:56 schreef SoldMayor het volgende:
Nou dat was wel een mooie F1 race.
Toch wel blij dat Mclaren en RedBull redelijk dicht bij elkaar zitten, zodat het niet zo wordt zoals vorig dat RedBull alles makkelijk won.
Vettel vandaag eindelijk eens zien vechten.![]()
Man van de wedstrijd was toch wel Maldonado tot aan de laatste ronde..![]()
Flinke klapper maar goed.![]()
Op na Malaisie.
Dan wordt het net GP2...quote:Op zondag 18 maart 2012 12:08 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk eerder dat Perez dan de overstap naar Ferrari maaktquote:Op zondag 18 maart 2012 16:13 schreef SoldMayor het volgende:
En dan zie ik Ferrari er nog wel voor aan om in het belang van Italie.. Trullie in de Ferrari te zetten.![]()
Maar het lijkt me eerder dat dan Algusuari of Sutil een kans krijgt.
Lekker iddquote:
Was vorig jaar al aan de orde, maar goed Massa brengt een hoop geld meequote:Op zondag 18 maart 2012 16:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Perez dan de overstap naar Ferrari maakt
Perez ook, veel mexicaanse pesosquote:Op zondag 18 maart 2012 16:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was vorig jaar al aan de orde, maar goed Massa brengt een hoop geld mee
Volgens mij ging het bij Perez vooral om de Zuid-Amerikaanse markt en sigarettenquote:
Ja maar de reden voor Perez had te maken met Marlboro en de Zuid-Amerikaanse markt.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:29 schreef Rossdale het volgende:
Hij heeft Telmex achter zich staan, met het geld van Santander (Alonso) en Telmex heeft Ferrari geld zat
Twente heeft nog een wedstrijd te goed, daar eerst ff op wachtenquote:Op zondag 18 maart 2012 16:35 schreef SoldMayor het volgende:
Nou AZ nog even onderuit en weer zijn weer helemaal terug.
Nu?! Dat is al sinds de release, alleen toen deed niemand hetquote:Op zondag 18 maart 2012 18:00 schreef Rossdale het volgende:
Pfff dat spawnrapen bij BF3 moet echt gefixt worden, dat verneukt de game nu gewoon echt helemaal
Van mij mogen ze er best vliegen, maar dat dan de wapenssystemen worden uitgeschakeld ofzo. Dan zijn het gewoonweg schietschijven voor de AA guns.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:05 schreef KoningStoma het volgende:
Die helis moeten daar gewoon niet kunnen komen. En jets mogen van mij ook spawn protection krijgen totdat ze de grond verlaten.
Bij Metro is het helemaal erg, en daar heb je niet eens heli'squote:Op zondag 18 maart 2012 18:03 schreef Rossdale het volgende:
I known, maar nu is het bijna elk potje zo. Nouja vooral heli's die spawns blijven hangen zijn te ernstig
quote:
Goh die had ik wel verwachtquote:
Niet weten van bromancequote:Op zondag 18 maart 2012 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goh die had ik wel verwachtrugridders
Fixedquote:
onderwegquote:
Bierquote:Op zondag 18 maart 2012 20:16 schreef KoningStoma het volgende:
Ik wel! Ik wel!
Welke smaak glijmiddel gebruiken jullie?
Dan heb je het duidelijk beter gedaan dan ik, ik heb kk gefaald, krijg een bal op de kop wil hem in 1 keer doorslaan langs de uitkomende keeper...mis ikquote:Op zondag 18 maart 2012 22:58 schreef dreamzk het volgende:
Vandaag bij hockey maar weer eens geshined, verbaasd me dat ik nog niet ben gevraagd voor het nederlandse elftal. Wel benauwd dat er altijd cockblockers zijn die mijn shine niet aan kunnen en doorslaan terwijl ik inloop, gevolg dat ik mijn linkerhand vingers niet maar kan buigen en wedstrijd niet kon uitspelenNu moet ik zelfs fappen met de rechterhand, ghetto life.
Toffe foto's manquote:Op zondag 18 maart 2012 20:30 schreef KneusTeun het volgende:
Vandaag met mooie weer even met de camera en team op stap geweest!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
why don't you go back to '87 sonquote:Op maandag 19 maart 2012 09:09 schreef dreamzk het volgende:
B-b-b-b-oys, fly girls, put your hands in the air.
Wave them like you just dont care.
Sterkte!quote:Op maandag 19 maart 2012 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
Nou ook weer lekker dit. Gisteren avond gebeld vanuit Spanje, dat me oom in het ziekenhuis ligt en er niks meer kan worden gedaan. Me ouders meteen vanochtend vertrokken naar Spanje.
Het ging de laatste tijd al niet zo goed maar dat het dan zo snel gaat ineens.
Klote, sterkte ermee.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:05 schreef SoldMayor het volgende:
Hij is een paar jaar geleden aan zijn aorte geopereerd maar dat is niet helemaal goed gegaan. Van af dat moment ging het steeds minder. De afgelopen paar weken is hij meerdere keren geopereed omdat er trombose was ontstaan en nu heeft hij longembolie.
Shit man, sterkte.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ja dank u.
Ze geven hem nog een paar dagen tot enkele weken. Maar het gaat zo snel achteruit dus....
Verder zou dit pas het eerste sterfgeval worden die ik mee maak in al mijn 20 jaren.
Toch raar.
en dat vind ik dus raar, in 20 jaar geen overlijden hebben mee gemaakt. Ik was echt 6 ofzo toen ik de eerste had.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
Ja dank u.
Ze geven hem nog een paar dagen tot enkele weken. Maar het gaat zo snel achteruit dus....
Verder zou dit pas het eerste sterfgeval worden die ik mee maak in al mijn 20 jaren.
Toch raar.
De eerste keer weet ik al echt niet meer, maar toen ik rond de 15 a 16 jaar was, had ik al geen opa en oma's meer.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en dat vind ik dus raar, in 20 jaar geen overlijden hebben mee gemaakt. Ik was echt 6 ofzo toen ik de eerste had.
Ja true, zelfs wel langer natuurlijk. Maar sterkte iigquote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ja nou ik ben er anders wel blij mee tot nu dan.![]()
Had nog wel 20 jaar mogen duren.
ja begrijpbaar hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:17 schreef SoldMayor het volgende:
Ja nou ik ben er anders wel blij mee tot nu dan.![]()
Had nog wel 20 jaar mogen duren.
http://www.xgn.nl/pc/nieu(...)on-raccoon-city-aan/quote:
eerste artikel zegt dat het gratis is, maar wel raarquote:Op maandag 19 maart 2012 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.xgn.nl/pc/nieu(...)on-raccoon-city-aan/
http://www.maxconsole.com(...)&cat=PLAYSTATION%203
Wederom DLC verkopen die al op de disc staat
Nog niet eens zeker of het dezelfde DLC isquote:Op maandag 19 maart 2012 14:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
eerste artikel zegt dat het gratis is, maar wel raar
Kan ze niet eens ineens checkenquote:
Nah, je moest je opgeven, je mailadres wordt op een lijst gezet en die lijst wordt gecontroleerdquote:
Dan is het hele invite only ook wegquote:Op maandag 19 maart 2012 18:34 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, je moest je opgeven, je mailadres wordt op een lijst gezet en die lijst wordt gecontroleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |