abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109191468
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 17:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja dat is verstandig en de stockkoelers maken herrie
Dit valt behoorlijk mee. Waarschijnlijk gaat de koeler van je behuizing meer geluid maken dan die van de processor.
pi_109191677
De Intel stock-koelers zijn ruim berekend op hun taak en herrie maken ze anno 2012 echt niet meer.
Die computerzaak wil je gewoon nog wat exra geld uit je zak kloppen.

Wil je overigens flink gaan overklokken dan kan het verstandig zijn om een koeler te zoeken die meer warmte kan afvoeren.
pi_109192354
Ik heb een 2500k en ik hoor de processor(koeler) nooit. Het enige wat ik hoor zijn de fans van mijn kast en natuurlijk de harde schijf.

Stock cooler dus. Idle temps zo rond de 30-35 graden en bij gamen (bf3) tussen de 50-65 graden.

Prima toch?

Zou alleen voor een andere koeler gaan als je van plan bent hem te gaan overclocken.
pi_109194339
Je wilt BF3 spelen zei je alleen vraag ik me af of dat wel zo goed kan met jou videokaart. Verder is me geluidskaart wel erg duur. De geluidskaart op je mobo is al heel goed. Laatst was er een test op hardware.info en daar kwam uit dat een geluidskaart bijna geen meerwaarde heeft.
pi_109194442
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 02:47 schreef stoeltafel het volgende:
Je wilt BF3 spelen zei je alleen vraag ik me af of dat wel zo goed kan met jou videokaart. Verder is me geluidskaart wel erg duur. De geluidskaart op je mobo is al heel goed. Laatst was er een test op hardware.info en daar kwam uit dat een geluidskaart bijna geen meerwaarde heeft.
Videokaart kan prima voor BF3 :)

En de geluidskaart... tja, ik hoor daar positieve dingen over van mensen die hem hebben. Eigenlijk alle onderdelen heb ik uitgekozen omdat er veel positieve recensies over waren. Zo heb ik mn systeem uitgezocht.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_109195748
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 02:47 schreef stoeltafel het volgende:
Zolang het niet op High of Ulta is, geen probleem. Wil TS wel op High spelen, dan zou hij voor de Ti versie van de GTX 560 moeten gaan.
pi_109196007
Dat bedoel ik ook Dimens maar de kaart kan medium of high nog prima wat ik eerst niet dacht. Verder zou ik zeker 1 van je harde schijven in ruilen voor een SSD. Dit ga je zo hard merken in snelheid.

Hier is de test van de geluidskaarten. Eigenlijk zou je je onboard geluidskaart in het echt moeten testen met je geluidskaart en dan kijken of het geluid echt mooier is. http://nl.hardware.info/reviews/1978/11-geluidskaarten-review
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')