JA HET ZIT ZO IK WOON IN ZWEDENquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier met die vrouwen daar?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alsof zijn oordeel ertoe doet. Stof in de wind man, stof in de wind.
Wie zijn oordeel? Spreek eens duidelijke taal man.quote:
Tell me, het was jouw post.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie zijn oordeel? Spreek eens duidelijke taal man.
Nee, maar wel dronken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef datisstom het volgende:
[..]
Precies, ik antwoord met je eigen post op je vraag.
Ben je misschien een beetje zwakzinnig?
Ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef classpc het volgende:
Maar is het de bedoeling dat we hier ideeën aandragen waarmee de TS z'n buurjongetje psychologisch kapot kan maken?
Alsjeblieft.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:53 schreef classpc het volgende:
Maar is het de bedoeling dat we hier ideeën aandragen waarmee de TS z'n buurjongetje psychologisch kapot kan maken?
Hahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:56 schreef datisstom het volgende:
[..]
Bied dan nu je excuses aan, stoutert.
Dat zei je vriendin ook gisteravond.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hahahahahahahaha.![]()
Vertel er nog eens één?
Dit ook nog.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef Paxcon het volgende:
TS zit je nou naar je buurjongetje te gluren die aan het pissen is met z'n vrienden?
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Barendrecht, Schiedam, Vlaardingen, Capelle, Ridderkerk, Spijkenisse, Krimpen, Lansingerland, Albrandswaard, Hoek van Holland, Maassluis is allemaal gewoon Rotterdam.
Welke van de 14? Amanda? Pleun? Wie?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:04 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin ook gisteravond.
Ik. Het was wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Welke van de 14? Amanda? Pleun? Wie?
Ik kan alleen niks bedenkenquote:
Wil je mijn boy niet zo beledigen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:55 schreef datisstom het volgende:
[..]
Precies, ik antwoord met je eigen post op je vraag.
Ben je misschien een beetje zwakzinnig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |