Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden), maar ik zie relatie en seks als twee aparte dingen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dagelijkse keiharde neuksex niet genoeg?
Ik vind het niet gek dat jij de mannen van je af moet slaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden), maar ik zie relatie en seks als twee aparte dingen.
Watch out, de FoK!-player is in actie!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ik vind het niet gek dat jij de mannen van je af moet slaan
Niet alle vrouwen zijn aseksueel hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden)
Wij beleven het anders als een man, maar ''wij'' vrouwen hebben er net zoveel behoefte aan als mannen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden), maar ik zie relatie en seks als twee aparte dingen.
Lijkt me oprecht kut voor je als je nooit kan genieten van sex.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
De friendzone is iets waar ik misschien nog wel het meest bang voor ben als het gaat om vriendschap. Het is wel eens voorgekomen dat een vriend meer voor mij voelde dan ik voor hem en dus ook vervolgens het contact had verbroken. Niet omdat ik zo gemeen ben, maar om hem geen pijn te doen en dat hij zich kan richten op andere vrouwen. Het liefst zou ik me dan ook willen afsluiten van de wereld zodat dit soort dingen niet kunnen ontstaan, maar rationeel gezien niet een goede oplossing.
Na jarenlang op dit forum blijf ik het ook een lastig onderwerp vinden, omdat ik de emotie liefde gewoon niet zo goed begrijp en niet inzie wat de meerwaarde van een relatie is voor een man. Als ik een leuke gozer ken, is dat omdat we gewoon gezellig kunnen kletsen of toevallig de zelfde interesses hebben. Voor mij is er geen reden om een stap verder te gaan, omdat ik daar zelf de meerwaarde niet van inzie. Als ik dus een relatie met die gozer zou aangaan, blijft het bij mij nog steeds vriendschappelijk.
Het stomme is ook dat ik na al die jaren nog steeds helemaal niks begrijp van mannen. Wat willen ze en waarom willen ze dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben jezelf nooit verliefd geweest, gehoopt op iets meer dan vriendschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Want alle vrouwen op fok zijn hetzelfde, en je hebt ze allemaal ontmoet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik hossel niet op fok, deze vrouwen zijn mijn type niet.
Hoe beleven mannen het?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:29 schreef Izabelle het volgende:
[..]
Wij beleven het anders als een man, maar ''wij'' vrouwen hebben er net zoveel behoefte aan als mannen.
Het spijt me zeer dat je dit persoonlijk opvatte. Ben je altijd zo gevoelig?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Want alle vrouwen op fok zijn hetzelfde, en je hebt ze allemaal ontmoet?
Hoe was odessa?quote:Op zondag 18 maart 2012 03:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Het spijt me zeer dat je dit persoonlijk opvatte. Ben je altijd zo gevoelig?
Je bedoelt gewoon dat je het kut vind om iemand af te wijzen?quote:Op zondag 18 maart 2012 03:57 schreef Mishu het volgende:
Het is meer vervelend als iemand iets opeens met jou blijkt te willen en jij niet echt per se met hem. Het is dan heel moeilijk want van nature vind je iemand al heel aardig en om dan niet enthousiast tegen zo iemand te doen. Tja..
Leuke lap tekst, maar heeft het dan gewerkt bij je?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had maar kan desbetreffende post niet meer vinden.
Het was iets met "Als je in de friendszone zit, waarom dan alsnog proberen?" of iets van die strekking.
Zelf vind ik het prettig een vrouw eerst wat beter te leren kennen alvorens een relatie met haar aan te gaan.
Tuurlijk, daaar zijn dates voor, maar ik vind dates zo onnatuurlijk en doen geforceerd aan.
Wat het voordeel van friendzoned is, is dat je elkaar leert kennen zoals je echt bent, en dat is voor mij nou juist de prettigste manier om iemand beter te leren kennen:Door gewoon met elkaar om te gaan zonder dat geforceerde er doorheen.
Wat dat betreft zou ik na een tijdje in de friendzone gezeten te hebben, die sprong wel wagen. Omdat ik dan echt weet dat ik de ander de moeite waard vind, zonder dat daarbij uiterlijk zo'n doorslaggevende rol speelt (ik let meer op persoonlijkheid dan op sexappeal).
Maar jij bent dan ook ontzettend stoer!quote:Op maandag 19 maart 2012 13:32 schreef SebasM het volgende:
Ik zit bij al mn 'vriendinnen' in de friendzone. Waarom zou ik een vrouw willen leren kennen als ik haar NIET wil neuken? Ik heb al genoeg gezeik van degene die ik wel neuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |