abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109178979
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:16 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dagelijkse keiharde neuksex niet genoeg?
Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden), maar ik zie relatie en seks als twee aparte dingen.
signatuurloos
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:28:57 #127
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109179047
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:26 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden), maar ik zie relatie en seks als twee aparte dingen.
Ik vind het niet gek dat jij de mannen van je af moet slaan :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_109179990
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:28 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ik vind het niet gek dat jij de mannen van je af moet slaan :P
Watch out, de FoK!-player is in actie!
  vrijdag 16 maart 2012 @ 19:59:40 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109180133
Ik hossel niet op fok, deze vrouwen zijn mijn type niet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  vrijdag 16 maart 2012 @ 20:17:45 #130
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109180816
quote:
Ik snap wel dat mannen behoefte hebben aan seks (alleen zal ik als vrouw nooit begrijpen wat ze er lekker aan vinden)
Niet alle vrouwen zijn aseksueel hoor ;)
pi_109181289
quote:

[..]

Wij beleven het anders als een man, maar ''wij'' vrouwen hebben er net zoveel behoefte aan als mannen.
El amor todo lo puede.
pi_109181810
Ik heb wel veel gehad aan mijn periode in de friendzone, al met al een nuttige en leerzame ervaring.

Ben veel minder naïef nu en een stuk zelfverzekerder geworden
٩๏̯͡๏)۶
pi_109184436
quote:

[..]

Lijkt me oprecht kut voor je als je nooit kan genieten van sex.
Whatever...
  vrijdag 16 maart 2012 @ 22:06:49 #134
369523 Governo
You made my day!
pi_109185779
Ik ben zelf een keer gefriendzoned, die jongen is nu overigens wel mijn beste vriend. Maar ik heb ook zeker jongens gefriendzoned. Veel van hen zijn nu nog goede vrienden.
  Moderator vrijdag 16 maart 2012 @ 22:52:59 #135
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109187870
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 18:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
De friendzone is iets waar ik misschien nog wel het meest bang voor ben als het gaat om vriendschap. Het is wel eens voorgekomen dat een vriend meer voor mij voelde dan ik voor hem en dus ook vervolgens het contact had verbroken. Niet omdat ik zo gemeen ben, maar om hem geen pijn te doen en dat hij zich kan richten op andere vrouwen. Het liefst zou ik me dan ook willen afsluiten van de wereld zodat dit soort dingen niet kunnen ontstaan, maar rationeel gezien niet een goede oplossing.

Na jarenlang op dit forum blijf ik het ook een lastig onderwerp vinden, omdat ik de emotie liefde gewoon niet zo goed begrijp en niet inzie wat de meerwaarde van een relatie is voor een man. Als ik een leuke gozer ken, is dat omdat we gewoon gezellig kunnen kletsen of toevallig de zelfde interesses hebben. Voor mij is er geen reden om een stap verder te gaan, omdat ik daar zelf de meerwaarde niet van inzie. Als ik dus een relatie met die gozer zou aangaan, blijft het bij mij nog steeds vriendschappelijk.

Het stomme is ook dat ik na al die jaren nog steeds helemaal niks begrijp van mannen. Wat willen ze en waarom willen ze dat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Ben jezelf nooit verliefd geweest, gehoopt op iets meer dan vriendschap?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109207740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 19:59 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ik hossel niet op fok, deze vrouwen zijn mijn type niet.
Want alle vrouwen op fok zijn hetzelfde, en je hebt ze allemaal ontmoet? :?
pi_109207762
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 20:29 schreef Izabelle het volgende:

[..]

Wij beleven het anders als een man, maar ''wij'' vrouwen hebben er net zoveel behoefte aan als mannen.
Hoe beleven mannen het?
  zondag 18 maart 2012 @ 03:46:15 #138
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_109223027
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:07 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Want alle vrouwen op fok zijn hetzelfde, en je hebt ze allemaal ontmoet? :?
Het spijt me zeer dat je dit persoonlijk opvatte. Ben je altijd zo gevoelig?
pi_109223061
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 03:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Het spijt me zeer dat je dit persoonlijk opvatte. Ben je altijd zo gevoelig?
Hoe was odessa?
Rustig aan.
pi_109223069
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef just_agirl het volgende:

[..]

Hoe beleven mannen het?
Als een genot denk ik.
Rustig aan.
  zondag 18 maart 2012 @ 03:57:50 #141
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109223101
Het is meer vervelend als iemand iets opeens met jou blijkt te willen en jij niet echt per se met hem. Het is dan heel moeilijk want van nature vind je iemand al heel aardig en om dan niet enthousiast tegen zo iemand te doen. Tja..
pi_109223118
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 03:57 schreef Mishu het volgende:
Het is meer vervelend als iemand iets opeens met jou blijkt te willen en jij niet echt per se met hem. Het is dan heel moeilijk want van nature vind je iemand al heel aardig en om dan niet enthousiast tegen zo iemand te doen. Tja..
Je bedoelt gewoon dat je het kut vind om iemand af te wijzen?
Tjah... Ik word ook liever afgewezen dan dat ik iemand anders afwijs.
Rustig aan.
pi_109241763
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had maar kan desbetreffende post niet meer vinden.
Het was iets met "Als je in de friendszone zit, waarom dan alsnog proberen?" of iets van die strekking.

Zelf vind ik het prettig een vrouw eerst wat beter te leren kennen alvorens een relatie met haar aan te gaan.
Tuurlijk, daaar zijn dates voor, maar ik vind dates zo onnatuurlijk en doen geforceerd aan.

Wat het voordeel van friendzoned is, is dat je elkaar leert kennen zoals je echt bent, en dat is voor mij nou juist de prettigste manier om iemand beter te leren kennen:Door gewoon met elkaar om te gaan zonder dat geforceerde er doorheen.
Wat dat betreft zou ik na een tijdje in de friendzone gezeten te hebben, die sprong wel wagen. Omdat ik dan echt weet dat ik de ander de moeite waard vind, zonder dat daarbij uiterlijk zo'n doorslaggevende rol speelt (ik let meer op persoonlijkheid dan op sexappeal).
pi_109249224
Ik heb het een aantal keer meegemaakt en ik vond het heel erg. Ik vond het verschrikkelijk om hun te kwetsen en dat ik er niet voor ze kon zijn. Ik vond het ook erg dat ik niet verliefd op hun was terwijl ze super lieve en leuke vriendjes zouden zijn.. Het is wel iedere keer het eind van de vriendschap geweest omdat zij niet over mij heen kwamen als we elkaar steeds bleven zien. Al met al voor beide partijen geen leuke ervaring.
'ik can not be held responsible for the things that come out of my mouth' (Jackie Burkhart)
pi_109270253
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik dacht dat ik het ergens gelezen had maar kan desbetreffende post niet meer vinden.
Het was iets met "Als je in de friendszone zit, waarom dan alsnog proberen?" of iets van die strekking.

Zelf vind ik het prettig een vrouw eerst wat beter te leren kennen alvorens een relatie met haar aan te gaan.
Tuurlijk, daaar zijn dates voor, maar ik vind dates zo onnatuurlijk en doen geforceerd aan.

Wat het voordeel van friendzoned is, is dat je elkaar leert kennen zoals je echt bent, en dat is voor mij nou juist de prettigste manier om iemand beter te leren kennen:Door gewoon met elkaar om te gaan zonder dat geforceerde er doorheen.
Wat dat betreft zou ik na een tijdje in de friendzone gezeten te hebben, die sprong wel wagen. Omdat ik dan echt weet dat ik de ander de moeite waard vind, zonder dat daarbij uiterlijk zo'n doorslaggevende rol speelt (ik let meer op persoonlijkheid dan op sexappeal).
Leuke lap tekst, maar heeft het dan gewerkt bij je?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  maandag 19 maart 2012 @ 13:22:01 #146
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_109270866
Friendzone bestaat in principe niet. Of je vindt iemand aantrekkelijk of niet. Vrouwen komen net zo vaak in de friendzone als mannen, maar vrouwen klagen er niet zo veel erover.

De reden waarom ik denk dat mannen meer problemen hebben met de friendszone is omdat mannen gemiddeld zichzelf vaker bloot moeten stellen en dus ook afwijzing moeten meemaken. Het is ook een stukje gezichtsverlies, het is niet goed voor een man's eigenwaarde om regelmatig afgewezen worden. Het soort mannen dat regelmatig in de friendzone komen zijn ook het soort dat niet regelmatig uitgaat en vrouwen versiert.

Ze zijn niet perse achterbaks, maar wel verlegen of onzeker. De reden waarom vrouwen er minder over klagen is omdat vrouwen niet het initiatief hoeven te nemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 13:28:46 #147
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109271067
:@ mijn vriendin wees me erop dat ik ooit eens iemand in de friendzone gehad heb :P Ik was het al weer vergeten... het was ook nogal kortstondig, was een ex van een vriend daar heb ik een keer mee gesurft (Ik dacht de ze gewoon een keer wou surfen :P ) en later een keer een kroegje mee gepakt, toen kwam van haar kant de aap uit de mouw. Dat heb ik toen afgeketst en nooit meer wat van gehoord :P
  maandag 19 maart 2012 @ 13:32:30 #148
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_109271178
Ik zit bij al mn 'vriendinnen' in de friendzone. Waarom zou ik een vrouw willen leren kennen als ik haar NIET wil neuken? Ik heb al genoeg gezeik van degene die ik wel neuk :D
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  Moderator maandag 19 maart 2012 @ 13:33:44 #149
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109271205
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:32 schreef SebasM het volgende:
Ik zit bij al mn 'vriendinnen' in de friendzone. Waarom zou ik een vrouw willen leren kennen als ik haar NIET wil neuken? Ik heb al genoeg gezeik van degene die ik wel neuk :D
Maar jij bent dan ook ontzettend stoer!
  maandag 19 maart 2012 @ 13:40:21 #150
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_109271410
Dat heb ik ook wel enige keren gehad (en zelf in de friendzone terecht komen/blijven logischerwijs ook) en ik vind het ook ronduit ongemakkelijk.
Ik heb vooral dat ik nogal flirterig en makkelijk kan overkomen waardoor de signalen totaal verkeerd opgevat worden.

Heb het een keer gehad dat ik een leuke meid trof op een festival, paar keer wat mee gedronken, uitgenodigd bij een BBQ en een week of wat later had ik op Facebook staan dat we een bepaalde film-marathon gingen kijken en ze wilde ook graag komen, nou prima.
Totdat m'n vriendin thuis kwam vanuit het werk, awkward momentje inderdaad want nog geen half uur later was ze pleite terwijl de films nog niet afgelopen waren. :')

Heb d'r ook niet meer gesproken later, zo is het uiteindelijk op éen uitzondering van beiden kanten structureel gebleken, amper contact en na verloop van tijd totaal geen contact meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')