quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:28 schreef PriemGirl het volgende:
Alweer die kut TT![]()
![]()
![]()
[..]Ik had gisteren weer tot 2x toe mijn mandje gevuld bij TD
Jij op de topquote:
Groot vrijgezellen voor jou danquote:
IK KLIK WEER WTF IS WRONG WITH MEquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:43 schreef Lindytje het volgende:
Circusactiviteiten!!!![]()
![]()
![]()
http://www.circusschoolhannesenco.nl/
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:44 schreef PriemGirl het volgende:
Warrghhh ok schoenen doe ik dus echt niet meer uit vandaag. Holy... ik moest net mijn voet bijna breken om terug in mijn schoenen te kunnen
[..]
IK KLIK WEER WTF IS WRONG WITH ME
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:44 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben een halve kilo aangekomen![]()
Whyyy?????????????????????????????????
quote:
Nee jongeuh ! Omdat je mij makkelijk op kan naaien !! Dat ja !!!quote:
Dat ook jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee jongeuh ! Omdat je mij makkelijk op kan naaien !! Dat ja !!!![]()
![]()
Zo stom dat ik er morgen niet bij ben
Nee!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik mijn no-buy meteen opgeven en dan maar the hunger games falen?
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef Lindytje het volgende:
* Lindytje Checkt bankrekening.
Why me so pooorrrrrr?????![]()
![]()
Mehhh... FOREVER ORDER TZE FOODZ !!!quote:
Morgequote:
Le me iz proudquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:01 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ok ik doe het niet.. Ik heb heul TD niet nog een keer weg geklikt vandaag
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]babes
ik heb 6 topics gemist ofzo in de laatste paar dagenzelfs MET smartphone (wat een bazending is btw..)
da's vocht, niet aankomenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:44 schreef Lindytje het volgende:
Best birthday gift everrrrquote:
Misschien moet je even kakken!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:44 schreef Lindytje het volgende:
Oh tofquote:
oooh, happy bday!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:12 schreef princess-a het volgende:
Thanks chicks!
[..]
Best birthday gift everrrrik wil een kitteh so bad!
Non! Als je 1 faal hebt gedaan verval je vast in je oude faalpatroon.. YOU MUST RESIST!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef PriemGirl het volgende:
Zal ik mijn no-buy meteen opgeven en dan maar the hunger games falen?
Dan ben je misschien wel weer afgevallenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik al wel twee dagen niet gedaan.... hmm...
problem found.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, dat heb ik al wel twee dagen niet gedaan.... hmm...
Laxeermiddelen, I needz themquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dan ben je misschien wel weer afgevallen
Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Non! Als je 1 faal hebt gedaan verval je vast in je oude faalpatroon.. YOU MUST RESIST!!
En spees van het station halenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Mams is vrij vandaag dus nou kan ik mooi met de auto mee boodschappen doen voor alle dorstige en hongerige maisjes
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:32 schreef Diconnected het volgende:
Hallon! Mams is vrij vandaag dus nou kan ik mooi met de auto mee boodschappen doen voor alle dorstige en hongerige maisjes
je kunt het!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
Meer roken en koffie drinken Lin
[..]
Ja je hebt gelijkIk mķet het toch echt tenminste tot na de bruiloft vol houden. Ik weet niet of ik eind juni haal; maar eind april moet toch echt wel lukken
![]()
Koffie is viesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijkIk mķet het toch echt tenminste tot na de bruiloft vol houden. Ik weet niet of ik eind juni haal; maar eind april moet toch echt wel lukken
![]()
Glaasje roosvicee laxo, glas lauw water op de nuchtere maag, kiwi, bruine bonen..quote:
Je kunt het!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijkIk mÃŗet het toch echt tenminste tot na de bruiloft vol houden. Ik weet niet of ik eind juni haal; maar eind april moet toch echt wel lukken
![]()
Ik zeg ook sinaasappelsapquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
Jus d'orange !!! Helpt ook (of op zijn vlaams: sinaasappelsap omnomnom)
Allemaal niet in huisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
Glaasje roosvicee laxo, glas lauw water op de nuchtere maag, kiwi, bruine bonen..
Maar dan wel op z'n vlaams uit gesproken. Met korte a.. dus eik sinasappelsapquote:
Jepquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar dan wel op z'n vlaams uit gesproken. Met korte a.. dus eik sinasappelsap
Krijg ik altijd commentaar op van cif..
Als ook op verkeerde klemtoon bij salami en bikini
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik kende ooit iemand die boerenmetworst uitsprak als boeren met worst
Ik zit nu vanalles te bedenken; maar ik kan echt niks anders verzinnen hoe je het anders moet uitsprekenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
ik kende ooit iemand die boerenmetworst uitsprak als boeren met worst
Owjah ! Hele goeiequote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:43 schreef princess-a het volgende:
Oh Priem, ik heb geen ervaring met schoenen oprekken met natte kranten maar het zou wel kunnen dat de letters dan op je schoenen komen te staan.. Inkt van kranten laat echt af als een malle
Owjah.. kuch.. zo zei ik het ook.. echt...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
het is boerenMETworst, als 1 woord en met de klemtoon op met.
Ik lollerde en keek er zo bijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah.. kuch.. zo zei ik het ook.. echt...
Sig lenen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:54 schreef PriemGirl het volgende:
Waar is mijn kwoot met blonte momentjes. Het is weer zo'n dag
Nee man, spikkeltjesworst is cervelaatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
of zoals de tokkies zeggen, spikkeltjesworst!
You me potatoequote:
Letterlijk: muizen strontjesquote:
Vlaamsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Letterlijk: muizen strontjesWant zo zien ze er uit.... Vlaams
![]()
Lunchquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Komijnekaas
Geitenkaas
Kaas![]()
Schimmelkaas![]()
Wij hadden in bels heul geen vruchtenstrontjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Muzestrontjes![]()
Zowel chocolade- als vruchtenstront
Vruchtenstrontjes op een cracker als ontbijt, jammie!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wij hadden in bels heul geen vruchtenstrontjesMaar die vind ik ook niet lekker
Sonja bakker!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Vruchtenstrontjes op een cracker als ontbijt, jammie!![]()
Wa, das lekker!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sonja bakker!
Wie verzint dat nou, hagel op een cracker![]()
Magoe, ik heb soberso niks met zoet beleg
Ik nie, ben de hagel-cracker meisterquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, en onhandig!
Neem je 1 hap, heb je een kale cracker
Kaasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
wat moet er dan op je cracker..?
Pindakaasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
vooral van die uitgelopen kleffe lauwe boerencamembert![]()
Of cremičre Chaumes
Offf magor
Ik vind ze wel handig als ontbijt, lekker snel en toch wat binnenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:35 schreef PriemGirl het volgende:
Crackers !!! Eet ik nooitEik wel handig als ik die eens in huis haal.
kaas alles!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik zit sinds een paar weken aan die ontbijtdrink zooiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind ze wel handig als ontbijt, lekker snel en toch wat binnen
Heb zin om terug te sturen: Le me agrees with le plan !quote:Hallo allemaal,
Le plan!
...........
Maar als dat werkt is het toch ook goed?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zit sinds een paar weken aan die ontbijtdrink zooiPuur omdat ik echt nooit ontbijt en dat toch maar eens anders moet
DOEN!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah krijg mailtje van baas ivm morgen:
[..]
Heb zin om terug te sturen: Le me agrees with le plan !
Ah das balen! Flink aan de neusspray om de boel beetje te verlichten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:39 schreef Mss het volgende:
UGH, ik ben verkouden niet meer normaal. En ik heb een feestje vanavond.
quote:
Nouja.. werkt.. ik vind het zooi... en niet echt lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar als dat werkt is het toch ook goed?
Doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:40 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahah krijg mailtje van baas ivm morgen:
[..]
Heb zin om terug te sturen: Le me agrees with le plan !
Ah, als je het niet lekker vindt is het natuurlijk niet zo handig... Maar tot 4 uur zonder etenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik denk alleen dat ie het ook écht in het frans bedoelt; en niet zoals ik het interpreteer
[..]
Nouja.. werkt.. ik vind het zooi... en niet echt lekkerEn af en toe vergeet ik het nog en besef ik pas rond een uur of 16 dat ik nog niks binnen heb
Alhoewel ik tegenwoordig wel wat meer honger krijg overdag; nu ik ook bewust tussendoortjes eet enzulks
Hmm nee eik nooit zoveel last vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah, als je het niet lekker vindt is het natuurlijk niet zo handig... Maar tot 4 uur zonder etenTegen die tijd ben ik echt al 6x flauwgevallen of zo... Word je dan niet erg slap gedurende de dag?
Ik eet ongeveer elke 3 uur of zo, ontbijt - lunch - avondeten en 2x tussendoor iets van fruit of snackgroente. Werkt prima, maar ik krijg inmiddels op die tijden ook wel echt trek dus vergeten te eten doe ik dan niet
Goedkoop: nergens.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:43 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
SQ heb jij een idee waar ik united nude schoenen goedkoop kan krijgen?
Mhmm bestel ze wel via de eigen site als ik ooit genoeg geld hebquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goedkoop: nergens.
Verkrijgbaar: Zalando
De stenen omdat ik die mooier vindquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
Welke past het beste in onze tuin?
De stenen is mijn voorkeur, de houten die van SQ![]()
[ afbeelding ]
Oh, dit is BB of course.
Stenen vind ik meujerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is BB of course.
Steenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is BB of course.
Barquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:11 schreef bleiblei het volgende:
vink ook. Kan mooi een barretje in, tv, loungebank en een openhaardje
.
Steen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is BB of course.
Das mij te veel werk om erin te paintenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:14 schreef Loqi het volgende:
Ik vind die van steen ook mooier
Ik mis het bubbelbad
oeeh, maar die komt er misschien wel dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das mij te veel werk om erin te painten.
Haha, denk ik niet. Die dingen zijn mij iets te duurquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Loqi het volgende:
[..]
oeeh, maar die komt er misschien wel dan?
ja dat welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Haha, denk ik niet. Die dingen zijn mij iets te duur.
ja he, en dan mijn ontwerp kei lelijk tekenen zodat iedereen steen zegtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dit is BB of course.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, en dan mijn ontwerp kei lelijk tekenen zodat iedereen steen zegt![]()
![]()
quote:
Ja toch? Hij speelt een vuil spelletjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ok ik moet toegeven dat... met stenen schuurtje voorin ; en netjes getekend... En houten dingesen op achtergrond te zetten; je wel heel makkelijk 'steen' voortrekt
Pick me pick mequote:
Reactie van iemand anders in ons klustopic:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:22 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wed dat we nu een post krijgen dat ie het niet expres heeft gedaanMannen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
En hij is hoger. En de mevrouw op het plaatje staat met haar rug naar het houten geval toe. Volgens mij probeeert Bleiblei deze democratische stemming te manipuleren als ware het een Noord-Koreaanse verkiezing..
Overigens, hier nog een argument waarom de houten veranda het niet moet gaan worden:
[ afbeelding ]
Een veranda van stro zou ik ook afraden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reactie van iemand anders in ons klustopic:
[..]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
mannelijke collega:
'je hakken leiden me te veel af'
oh, da's niet liefquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik kreeg al de opmerking dat mijn witte benen weerkaatsen![]()
Of zou het zijn dat het ontwerp van steen vooraan staat? Beide zijn lelijk getekendquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja he, en dan mijn ontwerp kei lelijk tekenen zodat iedereen steen zegt![]()
![]()
You haz PMquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:44 schreef Incantrix het volgende:
Swarte, PM/DM je me ff waar je woont enzo, in het kader van meerijden morgen?
Nog niet zo erg als mijn andere collega die vroeg of ie koekjes mocht kopen... Ik: Hu?quote:
heb je je geile tailllerok aan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog niet zo erg als mijn andere collega die vroeg of ie koekjes mocht kopen... Ik: Hu?
Hij: oh omdat je verkleed bent als een scouting....![]()
![]()
Jaoh incl. de militaire blouse met dasjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je je geile tailllerok aan?
Mannen
ja joh, voer z'n ego nog ff bijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef Diconnected het volgende:
Die stenen is mooier
Of je doet 1 deel hout 1 deel steen![]()
Zo, net alle boodschappen gehaaldstokbrood is besteld, dus morgen ophalen en dan nog de soep halen undso.
Oehquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:48 schreef Sharana_LV het volgende:
Gratis shipping bij beautybay.comen bij illamasqua
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jaoh incl. de militaire blouse met dasje![]()
Maar tjah..
Ik koop niksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oehspace komt zo hierheen, goed om te weten
SSSHSHSHSHSHHSHHHSHSHSHHSHHHHHHquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
Ah, aanstaande maandag gaan de nieuwe Beetlejuices in de verkoop.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
LALALALALA CANT HEAR YOU!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:05 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef Incantrix het volgende:
Zijn er eigenlijk ook nog mensen (behalve Spees) met een yes-buy?
Dat dus...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar ik heb geen geld, dus ik kan alsnog niks kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Nee, maar als ze het hendig vindt wil ik hem wel voor haar meenemen. Dan is-ie al een stuk dichter in de buurt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:45 schreef Incantrix het volgende:
Ohja, komt Sjaan nog morgen? Heb nog een kattentunneltje liggen voor haar.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
Picspam:Gij sexy ding gij !!!! ShoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zitten ze fijn??
Nog even een goeie raad:
Unproductive friday is unproductive![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Picspam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gail!
Aids.
Picspam:Wat een chick ben je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De spullen zijn niet zo mijn ding, maar staat jou erg goed
disclaimer
Picspam:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een epische schoenen
Knoei
Bwainzquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gij sexy ding gij !!!! Shoes![]()
![]()
Zitten ze fijn??
Nog even een goeie raad:
[ afbeelding ]
Unproductive friday is unproductive![]()
jeweetzquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:24 schreef Incantrix het volgende:
Unf![]()
En Mss, heel graag, anders is verzenden net zo duur als een nieuw tunnetje
Sjaan heeft ook graag dat je 'm meeneemtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:24 schreef Incantrix het volgende:
Unf![]()
En Mss, heel graag, anders is verzenden net zo duur als een nieuw tunnetje
Fijn, goed geregeldquote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Sjaan heeft ook graag dat je 'm meeneemt
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ipad gejat van speesvwohahahahhaha
Oow, danku.. Ik schrok evenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dico heeft de ipad van spees afgepakt gok ik
Ik zal ze morgen meenemen de flesjes zijn zo mooiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
Woohoo! Waarschijnlijk alle CG Prismatics te pakken in een swap
Ik vond ze eigenlijk niet zo interessant eerst, maar ik denk dat dit echt lakjes zijn die slecht overkomen op foto's.. Cool dat je ze meeneemt, ik ben heul benieuwd!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik zal ze morgen meenemen de flesjes zijn zo mooi
Stommerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
morgen mijnen eersten nuchteren nagellakmeet. Straks vinden jullie me ineens leuker / stommer
Neen !!!quote:
Kleedjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neen !!!
Denk aan de leuken zomer kleedjes die we gaan shoppen in maastricht
Auwquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:12 schreef PriemGirl het volgende:
Score voor vandaag: 3 open blaren; en 2 die nog 'dicht' zijnMmmm
Ik ken je nog niet dronkenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:56 schreef Stormqueen het volgende:
morgen mijnen eersten nuchteren nagellakmeet. Straks vinden jullie me ineens leuker / stommer
Dus dan kan ik je ook niet leuker/stommer vinden bedoel ikquote:
Auwie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:12 schreef PriemGirl het volgende:
Score voor vandaag: 3 open blaren; en 2 die nog 'dicht' zijnMmmm
Proud of youquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en ik ben hookedNet deel 2 en 3 van twilight gehuurd
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef Loqi het volgende:
nog meer wordfeuders die willen spelen? (ja, wordfeud is ZO vorige week, ik weet t![]()
)
[..]
niks mis mee
Maar ook steen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, zo hoorde mijn ontwerp
Mijn dak geeft meer licht en ruimte. Het is een veranda, geen schuurquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar ook steen?
Ik vind het dak bij bb toffer![]()
![]()
Dan nog vind ik het dak van bb tofferquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn dak geeft meer licht en ruimte. Het is een veranda, geen schuur
invite gestuurdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
En ja ik wil wel spelenJessieBeau
Je hebt ook gewoon gelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het dak van bb tofferMaar ik heb hem straks niet in mijn tuin dusjah
![]()
![]()
Die ander vinnik net een schuur.quote:
Het is heel erg goed met mijquote:
Ik vind de rechtste het leukste, dat is meer openquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:45 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, zo hoorde mijn ontwerp
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is heel erg goed met mij![]()
En daarom ben ik ook iets minder aanwezig, en tsja nieuw computer/systeem beleid op werk dus ik durf niet buiten pauzes om ff te koekeloeren
Rechter is de mijne, jij mag blijvenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:11 schreef megamandy het volgende:
Ik weet trouwens niet welk dak van BB en welke van SQ is
Dat welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hele goeden redens om minder hier rond te hangen.
Dat ookquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rechter is de mijne, jij mag blijven
Dat kan lindy goed uitleggenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
Nouwwwww...what gievs met Priem en circusss??
Heeft ze het licht gezien?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:22 schreef Lindytje het volgende:
Friet-pauze
Fijn mijn leidinggevende er op aan gesproken dat die sms geen manier van communiceren is, was ze het eigenlijk wel een beetje mee eens....
Nog een peuk en dan lekker werken tot half 1, Jottem!
Is heul niks aan de hand met mij en circussenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Priem ook![]()
Vannacht, moet nu weer werken!
Vergeet niet dat je er vanuit de tuin op de zijkant kijkt en niet op de voorkantquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:15 schreef megamandy het volgende:
[..]Maar dat dak is is meer uitnodigend
Die andere is meteen zo dicht aan de voorkant.
Ik denk dat het dak dan te spits wordtquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je er vanuit de tuin op de zijkant kijkt en niet op de voorkant.
Zou kunnen. Maar ik ben te lam om op te staanquote:
I got your back broquote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je er vanuit de tuin op de zijkant kijkt en niet op de voorkant.
Die is inderdaad minder "blokkerig"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk dat het dak dan te spits wordtKan niet uitleggen waarom maar die van SQ oogt ruimtelijker voor mij
Falenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:06 schreef Dwyn het volgende:
Oh ja, ik heb Naked 2 gefaald vandaag. 33 euro.
Falerdje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:06 schreef Dwyn het volgende:
Oh ja, ik heb Naked 2 gefaald vandaag. 33 euro.
mwehehehe.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik twijfelde maar... het zou wel eens kunnen!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik twijfelde maar... het zou wel eens kunnen!
[ afbeelding ]
Pics.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh godBroodpudding rijst de pan uit
Naja pan is vorm, ff kijken of het luktquote:
Hij heeft een bochel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |