Zo voelde ik me de laatste wekenquote:
Het Ruttensyndroomquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
benieuwd wat Steve te vertellen heeft, over dat hij pas ging wisselen toen je eigenlijk al achter de feiten aanliep!!
Ik ben dus niet de enige die dat doet na een wanprestatie van de club waar je van houdtquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef ReMcOrE het volgende:
ik sluit afga in bed liggen huilen in foetushouding
na deze wanvertoning kan ik weinig anders!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die dat doet na een wanprestatie van de club waar je van houdt
Same here. Alleen voor de tijd even een joint roken zodat ik in ieder geval niet de hele nacht wakker lig..quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef ReMcOrE het volgende:
ik sluit afga in bed liggen huilen in foetushouding
Trustenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:57 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga ook slapen
wat een kutwedstrijd
ik slaap gelukkig meestal wel snel, hoe hard ik ook baalquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Same here. Alleen voor de tijd even een joint roken zodat ik in ieder geval niet de hele nacht wakker lig..
jij ook zometeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |