SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
DK zit eerst te googelen wat een BOB is denk
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bob gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie van de vier
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ga dan je bed inquote:
kokjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel je handen gewassen he
*iets met stinkende vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
heb er nog een paarDie criminelen ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat mij zeg kom net binnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga dan je bed in![]()
Ik moet gapen als jij gaapt
Doe je toch iets fout, zonnetje is allang onderquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laat mij zeg kom net binnenvallen
das een goed teken
de jongere versie misschien wel danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en bedanktquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Doe je toch iets fout, zonnetje is allang onder
Dat jij zo slaapverwekkend ben dat ik van je ga gapen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
de jongere versie misschien wel dansjeu, die bob is er ook niet op vooruit gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Bob Slee, medewerker van ABN.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Bob Slee, medewerker van ABN.
Doe maar maar de Optimel Frikandel Speciaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef Ceetje.. het volgende:
je eigen optimel variatie verzinnen
nou, doe mij maar de smaak "baccardi cola" dan, ja!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
de jongere versie misschien wel danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geldof
Optimel Patatje Joppiequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe maar maar de Optimel Frikandel Speciaal
Succesquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
Daar ga ik... tjauw mensuh*spannende dag morgen*
truste Sjampoehquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
succes Sjampoeh, ik zal duimenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:14 schreef sjampoeh het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja die Bob Dylan vind ik gewoon echt zo'n driekus droeftoer gezicht hebben.
Het is Driekus Droeftoeterquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja die Bob Dylan vind ik gewoon echt zo'n driekus droeftoer gezicht hebben.
en glaasje wijn inschenktquote:
*prut*quote:
viel best mee, beetje druk. morgen niet vrijquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
*prut*
Heb wel een wijntje verdiend![]()
Geen leuke werkdagen op dit moment
Jammer, maar ik moet ook werkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
viel best mee, beetje druk. morgen niet vrij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jammer, maar ik moet ook werken
En ik lig pas twee dagen achter op planning, en mijn collega zelfs al vier
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snuif pure God, niet dat witte poeder!
Ik dacht dat je van dat witte poeder God ging zienquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik snuif pure God, niet dat witte poeder!
je mag toch tvt uren makenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]gaat dus goed
Ik ben benieuwd hoe het management dit denkt te gaan oplossen
quote:
heeft er vast al van zitten snoepen toen wij 't niet zagenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van dat witte poeder God ging zien
Geen wonder dat er zoveel junks in de kerk zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik dacht dat je van dat witte poeder God ging zien
ik tot 2045 en morgen weer vrees ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]heb vandaag tot 19:30 gewerkt, dus morgen lekker uiterlijk om 14:00 weekend gaan genieten
Komt omdat het daar droog is en ze wijn en brood krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat er zoveel junks in de kerk zitten.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Geen wonder dat er zoveel junks in de kerk zitten.
Waarom zo laatquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik tot 2045 en morgen weer vrees ik
*morgen ook ontbijten doet in de kerkquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Komt omdat het daar droog is en ze wijn en brood krijgen
jij moet binnenkort toch ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
ik dacht dat daar andere types rondliepen *iets met kinderen
vrijdag, mooi weer, alle baasjes middagje op de golfbaan, daarna happie eten, kokkie kokenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom zo laat
Was er iets bijzonders, de zon gaat toch nog redelijk vroeg onder dus normaal is de keuken toch niet zo lang open?
als er genoeg volk is dat wil eten, gaan we gewoon doorquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom zo laat
Was er iets bijzonders, de zon gaat toch nog redelijk vroeg onder dus normaal is de keuken toch niet zo lang open?
Ach, is wel goed voor de omzet en dus goed voor je bonusquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
als er genoeg volk is dat wil eten, gaan we gewoon door![]()
19.00 nog niet helemaal donker, dus laatste komen om 19.30 binnen en moeten dan nog eten
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vrijdag, mooi weer, alle baasjes middagje op de golfbaan, daarna happie eten, kokkie koken
dat bedoel ik. Heb vandaag ook wat van die golfdingen moeten regelen voor morgenmiddagquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
als er genoeg volk is dat wil eten, gaan we gewoon door![]()
19.00 nog niet helemaal donker, dus laatste komen om 19.30 binnen en moeten dan nog eten
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, is wel goed voor de omzet en dus goed voor je bonus
Zwarte brigade instrueren dat ze de luxe gerechten moeten aanbevelenquote:
die gingen goed vandaagquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zwarte brigade instrueren dat ze de luxe gerechten moeten aanbevelen
broodje kroket voor ¤ 15 verkopenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zwarte brigade instrueren dat ze de luxe gerechten moeten aanbevelen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
die gingen goed vandaag![]()
we zijn leeg, dus morgen alles vers maken
eg niequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dan kan je ze wel vergeven dat ze er af en toe een puinzooi met de vaat van maken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
eg nie![]()
ik moet ook netjes blijven werken
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooruit dan, het is je vergeven
slijmerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
vooruit dan, het is je vergeven
Nou als je omrekent.. ze kosten al bijna 15 guldenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
broodje kroket voor ¤ 15 verkopen
dat bedoel ik. En achja, al die baasjes die morgen hun personeel laten werken en zelf gaan golfen, die kunnen zich best 15 eurie voor een broodje kroket permitteren toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou als je omrekent.. ze kosten al bijna 15 gulden
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nou als je omrekent.. ze kosten al bijna 15 gulden
Enige wat ze hoeven te doen is twee kroketten in de vetpot gooien en brood snijdenquote:Twee Van Dobben kroketten met brood ¤ 6,75
precies, want ze declareren het bonnetje toch! zelfs broodjes Mac worden in hogere kringen gedeclareerd!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik. En achja, al die baasjes die morgen hun personeel laten werken en zelf gaan golfen, die kunnen zich best 15 eurie voor een broodje kroket permitteren toch?
Ja, maar, maar, jij hebt toch altijd gelijkquote:
vertel mij wat. Zelfs de BTW van de mobiele telefoons en rekeningen van de abonnementen van vrouw en kinderen worden gedeklareerd. En onze kantoormuts die scheidende is, deklareerde zelfs een mobiele telefoonrekening van zo'n 1500 euro. Moet je toch heel wat afgebeld hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
precies, want ze declareren het bonnetje toch! zelfs broodjes Mac worden in hogere kringen gedeclareerd!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
precies, want ze declareren het bonnetje toch! zelfs broodjes Mac worden in hogere kringen gedeclareerd!
inkoop 27% personeel 38% overige kosten30% bruto winst 5% als je het goed doetquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]klopt
[..]
Enige wat ze hoeven te doen is twee kroketten in de vetpot gooien en brood snijden
Polen in dienst nemenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
inkoop 27% personeel 38% overige kosten30% bruto winst 5% als je het goed doet
oo, hoe durvwen ze, vraag ik me dan af.. maar daarom zal ik het ook wel niet zo schoppen.. ik heb nog een maatschappelijk geweten.. (oei, dat klinkt goed!)quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vertel mij wat. Zelfs de BTW van de mobiele telefoons en rekeningen van de abonnementen van vrouw en kinderen worden gedeklareerd. En onze kantoormuts die scheidende is, deklareerde zelfs een mobiele telefoonrekening van zo'n 1500 euro. Moet je toch heel wat afgebeld hebben
en dan gaan zitten zeiken over een loonsverhoging van 3% voor het hardwerkende personeelquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
oo, hoe durvwen ze, vraag ik me dan af.. maar daarom zal ik het ook wel niet zo schoppen.. ik heb nog een maatschappelijk geweten.. (oei, dat klinkt goed!)
cursus wassen en andere hygiëne gevenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die zijn weer niet zo schoon, dus moet er weer een turk in dienst worden genomen
breek me de bek niet open!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dan gaan zitten zeiken over een loonsverhoging van 3% voor het hardwerkende personeel
Wow, waar bestaan de overige kosten uitquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
inkoop 27% personeel 38% overige kosten30% bruto winst 5% als je het goed doet
das nie waarquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die zijn weer niet zo schoon, dus moet er weer een turk in dienst worden genomen
kokje die stiekum teveul proeft uit de eigen pannenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, waar bestaan de overige kosten uit
ik kan er zo een heleboel "leveren" die helemaal niet schoon zijn. Vandaag werd hier zo'n polenhuis ontruimd, echt waar, had zo bij "mijn leven in puin" gekunnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
das nie waarheb er een in dienst
overheadquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, waar bestaan de overige kosten uit
wat ze thuis doen moeten ze zelf weten, als ze maar verzorgd op de zaak komen en daar netjes werkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik kan er zo een heleboel "leveren" die helemaal niet schoon zijn. Vandaag werd hier zo'n polenhuis ontruimd, echt waar, had zo bij "mijn leven in puin" gekunnen
Ah, OK, duidelijkquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
overhead
huisvesting, verzekering, gas water licht ed
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, OK, duidelijk
En die zijn natuurlijk en stukje hoger dan bij de vage snackkar
dat doen die polen uit dat huis ook niequote:Op donderdag 15 maart 2012 22:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat ze thuis doen moeten ze zelf weten, als ze maar verzorgd op de zaak komen en daar netjes werken
heb er niet zoveel mee te maken verderquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat doen die polen uit dat huis ook nie![]()
sinds kort geen polen toevoer meer hier trouwens, het zijn nu roemenen
maar die hebben nog nooit van water en zeep gehoord als ik ze zo zie lopen, beter gezegd, ruik lopen
ik ook niet, maar je kunt er hier niet echt omheen. Dorp, dus al niet zoveel mensen, en maar 2 supermarkten, + hier 500 meter verderop van die huizen waar ze in zitten met 200 tegelijk. Elk weekend politie en ambulance, want drank en elkaar hersens in slaan met stukgeslagen drankflessen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er niet zoveel mee te maken verder
zit je idd ook niet op te wachtenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar je kunt er hier niet echt omheen. Dorp, dus al niet zoveel mensen, en maar 2 supermarkten, + hier 500 meter verderop van die huizen waar ze in zitten met 200 tegelijk. Elk weekend politie en ambulance, want drank en elkaar hersens in slaan met stukgeslagen drankflessen.
Ben ik blij dat ik in de grote stad woonquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:53 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook niet, maar je kunt er hier niet echt omheen. Dorp, dus al niet zoveel mensen, en maar 2 supermarkten, + hier 500 meter verderop van die huizen waar ze in zitten met 200 tegelijk. Elk weekend politie en ambulance, want drank en elkaar hersens in slaan met stukgeslagen drankflessen.
dat bedoel ik, schering ende inslag en zulksch........ wordt je idd niet vrolijk vanquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
zit je idd ook niet op te wachten
ken het wel. Vroeger zulke buren gehad, en dat waren nederlandersquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat bedoel ik, schering ende inslag en zulksch........ wordt je idd niet vrolijk van
ja, zulke nederlanders zijn er ook, alleen hier valt het op dat het onder onze poolse bewoners toch net een tikkie erger is. Maakt mij niet uit waar ze vandaan komen, voor mijn part uit lutjebroek, dan had ik het ook gezegdquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken het wel. Vroeger zulke buren gehad, en dat waren nederlanders
Lutjelollum!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, zulke nederlanders zijn er ook, alleen hier valt het op dat het onder onze poolse bewoners toch net een tikkie erger is. Maakt mij niet uit waar ze vandaan komen, voor mijn part uit lutjebroek, dan had ik het ook gezegd
Neu, maar ik werd hier genegeerdquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Neu, maar ik werd hier genegeerd
Jij snapt niets van Polen?? Ach, Geert ook niet!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ja, het ging in ene over iets waar ik niets van snap
blondquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
wat snap je niet?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
quote:
hadden wij ook niet. En het gaat mij er ook niet om wat voor type mensen het zijn, alleen zijn het toevallig de poolse medemensen die dit soort dingen doen hier. Gebeurde voorheen niet. En in een dorp valt zoiets helemaal op. En niet dat ik het meldpunt polen geraadpleegd heb, want dat slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat weet je toch
![]()
Nu ja, dat van scheringh ende inslagh, heb ik hier in de stad geen last van
ik hier ook niet, maar er zijn wijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat weet je toch
![]()
Nu ja, dat van scheringh ende inslagh, heb ik hier in de stad geen last van
Oh, maar in die wijken kom ik gewoon nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hier ook niet, maar er zijn wijken
kijk, dat bedoel ik. Wij hebben geen wijken, hahahahahaha, we zijn 1 grote wijk hieroquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik hier ook niet, maar er zijn wijken
ik ook niet, maar stad is niet zo heul grootquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, maar in die wijken kom ik gewoon niet
Ja, maar, jij had buren enzoquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook niet, maar stad is niet zo heul groot
als je buren hebt, hoef je nog niet in een wijk te wonen..quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar, jij had buren enzodan woon je toch in zo'n wijk?
da was vroegah toen ik nog thuis woonde. nu nergens last vanquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar, jij had buren enzodan woon je toch in zo'n wijk?
Ow, jij had last van de tokkies tegenover jullie huisquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
da was vroegah toen ik nog thuis woonde. nu nergens last van
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, jij had last van de tokkies tegenover jullie huis
De lente is in de luchtquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Had gisteren twee keer sjans bij de benzinepomp.. en vandaag met een heel mooie neger!!heb een knipoog terug gedaan, terwijl lief naast me zat!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Had gisteren twee keer sjans bij de benzinepomp.. en vandaag met een heel mooie neger!!heb een knipoog terug gedaan, terwijl lief naast me zat!
er liep ook een militair.. van een gewezen minnaar heb ik geleerd dat als ze in uniform of werkkleding lopen dat ik ze in de billen mag knijpen.. want ja, dan worden ze door mij betaald en mag ik alles met ze doen wat ik wil.. maar dat vond lief een minder goed ideequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er liep ook een militair.. van een gewezen minnaar heb ik geleerd dat als ze in uniform of werkkleding lopen dat ik ze in de billen mag knijpen.. want ja, dan worden ze door mij betaald en mag ik alles met ze doen wat ik wil.. maar dat vond lief een minder goed idee
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
tja.....................
you got lucky![]()
![]()
Oei, bedankt voor de tipquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:24 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
er liep ook een militair.. van een gewezen minnaar heb ik geleerd dat als ze in uniform of werkkleding lopen dat ik ze in de billen mag knijpen.. want ja, dan worden ze door mij betaald en mag ik alles met ze doen wat ik wil.. maar dat vond lief een minder goed idee
maar van 't weekend in ene weer nietquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, lopen er bij jou ook militairen??
ik mag Mark gewoon altijd in zijn billen knijpen, als ik maar lief knijp, dan vind ie het altijd goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
o, lopen er bij jou ook militairen??
ja.. ik ook.. dit weekend met lief langs de zeedijk, tussen de loslopende lammetjes en zo...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
maar van 't weekend in ene weer nietHeb liever lente in 't weekend
en doordeweek als ik moet werken die weekendbuien
whahahahahahaha, let me guessssss, the schoonluitjes?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. ik ook.. dit weekend met lief langs de zeedijk, tussen de loslopende lammetjes en zo...
o, nee, de AdamsFamily komt langs
nouja, dan d'r geen ongelijk geven, nothing beats a man in uniform. Behalve Marco Kroonquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
buurman is militair denk ik..
ik ben dol op an Officer & a Gentleman...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nouja, dan d'r geen ongelijk geven, nothing beats a man in uniform. Behalve Marco Kroon
ik moet nog even doorzetten, dan heb ik er ook geen last meer vanquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
whahahahahahaha, let me guessssss, the schoonluitjes?
heb ik geen last meer van
ik ook, maar we volgen nu JAG op 13th street, komt precies nèt na het avondeten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik ben dol op an Officer & a Gentleman...
Eigenlijk wil ik het liefste een baan die mij laat werken als ik ze op visite krijg.. maar dat is niet makkelijk te vindenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:28 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
whahahahahahaha, let me guessssss, the schoonluitjes?
heb ik geen last meer van
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, maar we volgen nu JAG op 13th street, komt precies nèt na het avondeten.
Vooral die mooie witte uniformen
oh, ik had op een gegeven moment de stelregel: Schoonmama komt binnen, Ceetje vertrektquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik het liefste een baan die mij laat werken als ik ze op visite krijg.. maar dat is niet makkelijk te vinden
Ze zijn bij seizoen 8 nu op 13th street, voorheen alleen herhalingen van de oudere afleveringen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]JAG
ik moet alleen seizoen 10 nog kopen, de rest heb ik al op DVD
o, dat is glijen!!!! echt, glijen!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, maar we volgen nu JAG op 13th street, komt precies nèt na het avondeten.
Vooral die mooie witte uniformen
Ow, dat is idd een van de meest trieste afleveringen, vooral omdat ie alleen maar dat jongetje wilde redden.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ze zijn bij seizoen 8 nu op 13th street, voorheen alleen herhalingen van de oudere afleveringen.
Vind ik echt een leuke serie. Gisteren nog zitten janken, Bud liep op een landmijn![]()
![]()
ik vergeet altijd waar het over gaatquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ze zijn bij seizoen 8 nu op 13th street, voorheen alleen herhalingen van de oudere afleveringen.
Vind ik echt een leuke serie. Gisteren nog zitten janken, Bud liep op een landmijn![]()
![]()
da's wel handig, in geval van herhalingenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:36 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vergeet altijd waar het over gaat
en met een been minder terugkomt, en bijna deaud enzo, arme arme arme Budquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dat is idd een van de meest trieste afleveringen, vooral omdat ie alleen maar dat jongetje wilde redden.
Ja, was wel een schokkende aflevering. En de afleveringen daarna leefde ik ook meer mee met Bud dan met de rest.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en met een been minder terugkomt, en bijna deaud enzo, arme arme arme Bud![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hahaha... nou.. eeuh.. ja... afgeleid
die afleveringen daarna heb ik nog niet gezienquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, was wel een schokkende aflevering. En de afleveringen daarna leefde ik ook meer mee met Bud dan met de rest.
Maar zijn eigenlijk allemaal afleveringen die ik al gezien hebquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar die dertiende staat heeft heerlijke series!
ja, vinnik wel. Lekker oude house afleveringen kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar die dertiende staat heeft heerlijke series!
da's ook wel makkelijk, kun je ondertussen wat anders erbij doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zijn eigenlijk allemaal afleveringen die ik al gezien heb
ja, herkauwen kunnen ze het wel... maar dat is gewoon gedachteloos tv kijken!quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, vinnik wel. Lekker oude house afleveringen kijken
en het broertje SyFy....... ben gek op Star Trek, maar mogen nu onderhand wel met een andere star trek beginnen. Deze is er nu al 2 jaa rop![]()
en met een gerust hart tijdens de serie gaan plassenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, herkauwen kunnen ze het wel... maar dat is gewoon gedachteloos tv kijken!
13th street heeft bijv. ook The Stand uitgezondenquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:49 schreef Ceetje.. het volgende:
moet je die films die ze uitzenden eens kijken.
FAN-TAS-TI-SCHE B-films
Eigenlijk meer C-films
Echt, de special effects in New Kids zijn echter als in die films![]()
Maar heerluk om te kijken
ja, of lekker met iemand bellen...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:50 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en met een gerust hart tijdens de serie gaan plassen
die heb ik gemist. Maar ik vond The Librarian films wel leuk. En al die doomsdayfilms die ze hebben, gaaf.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
13th street heeft bijv. ook The Stand uitgezonden
The Librarian is ook gaafquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die heb ik gemist. Maar ik vond The Librarian films wel leuk. En al die doomsdayfilms die ze hebben, gaaf.
Ik mag hopen van wél.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
wat denken jullie......
ik heb inmiddels ruim 100 peuken gemaakt, home made. IK dacht, laat me dat eens proberen. Gewone pakjes worden me toch een beetje duur. En je hoort er hier en op mijn werk niet meer bij als je geen home made peuken hebt.
Maar zou ik met die 100 peuken samen met Mark het weekend doorkomen?
mijn vader doet ook altijd home made peukies! haalt ie filters en een grote baal.. op één avond draait ie een doos vol voor mams...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:54 schreef Ceetje.. het volgende:
wat denken jullie......
ik heb inmiddels ruim 100 peuken gemaakt, home made. IK dacht, laat me dat eens proberen. Gewone pakjes worden me toch een beetje duur. En je hoort er hier en op mijn werk niet meer bij als je geen home made peuken hebt.
Maar zou ik met die 100 peuken samen met Mark het weekend doorkomen?
ik ook. Ik vind het klotewerk, maarja, moet er wat voor overhebben hè, om een beetje voordeliger uit te zijn.quote:
Heb ik ook gedaan. Een groot pak filterhulzen van Mascotte, en een baal cigarette tobacco van West. Zo'n pot kun je 170 sigaretten uit halen, en kost 12 euries. De Mascotte was iets van 5 euries geloof ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mijn vader doet ook altijd home made peukies! haalt ie filters en een grote baal.. op één avond draait ie een doos vol voor mams...
als je ze iets te los hebt, gaan ze snel.. als je ze te strak hebt, willen ze niet trekken... het is gewoon even proberen!!
die zijn leuk bij de sigarenboer.. en je kan er altijd een leuke sticker op plakken!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook. Ik vind het klotewerk, maarja, moet er wat voor overhebben hè, om een beetje voordeliger uit te zijn.
[..]
Heb ik ook gedaan. Een groot pak filterhulzen van Mascotte, en een baal cigarette tobacco van West. Zo'n pot kun je 170 sigaretten uit halen, en kost 12 euries. De Mascotte was iets van 5 euries geloof ik
En ik heb al zitten proberen. Te los is idd niks, krijg je ook een lekker kuchje van
Te strak is ook niks, dat trekt voor geen millimeter
Maar ik heb ze nu goed![]()
Oja, nu moet ik nog van die tokkie-sigarettenkokers gaan kopen
ik ga de koker versieren à la Nel hoe heet ze ook alweer, van de TV, ........quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
die zijn leuk bij de sigarenboer.. en je kan er altijd een leuke sticker op plakken!!!
en de aldi heeft ook goede filters! die hebben ook niet zo'n zware bijsmaak!
O, geweldig!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ga de koker versieren à la Nel hoe heet ze ook alweer, van de TV, ........
Nel Veerkamp. Met tijgerprint en swarovsky kristallen
Vast wel, neem ik nog een wijntjequote:
quote:
ik wil d'r ook nog een Sjiewaawaa hondje bij, in zo'n tasje, als akseswaarequote:
quote:
NEE!!! er zijn grenzen!!! dan begin ik een Brabo_meldpunt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wil d'r ook nog een Sjiewaawaa hondje bij, in zo'n tasje, als akseswaare
Gelderland meldt zichquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
NEE!!! er zijn grenzen!!! dan begin ik een Brabo_meldpunt!
belachelijk dat je die foto's niet krijgt!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
Jullie zijn van de foto's
Een professionele fotograaf heeft een aantal hele mooie foto's van onze meiden gemaakt.
Nu wil ik er een op een canvas.
Geïnformeerd, maar de fotograaf vraagt 175 euri
op internet zie ik ze stukken voordeliger
echter, heb de foto niet digitaal, krijg ik ook niet van de fotograaf.
Zou inscannen met een hele goeie scanner een optie zijn? Of denken jullie dat het dan niets gaat worden.
de foto's zijn sepia
Op welk formaat is de oorspronkelijke fotoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
Een professionele fotograaf heeft een aantal hele mooie foto's van onze meiden gemaakt.
Zou inscannen met een hele goeie scanner een optie zijn? Of denken jullie dat het dan niets gaat worden.
de foto's zijn sepia
en dit zegt Herinneringenoplinnen.nlquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
de foto's zijn sepia
o, dan woon je niet eens zo ver weg!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gelderland meldt zich![]()
ik ben een grensgeval, woon op de grens, maar officieel heurt het hier bij Gelderland
geen idee, heb geen lineaal in de buurt, 15x20 ofzo?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op welk formaat is de oorspronkelijke foto
A4 is 20 bij 30...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
geen idee, heb geen lineaal in de buurt, 15x20 ofzo?
okeee, dan is dat misschien een optie, zal eens gaan neuzen. op die site!! Bedankt!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en dit zegt Herinneringenoplinnen.nl
Afgedrukte foto
Een normale afgedrukte foto kun je per post naar ons toesturen, wij scannen deze dan voor je in. Je kunt dit aangeven in het bestelformulier. De foto sturen we altijd weer met het doek mee terug. Ook oude foto's, negatieven of dia's kunnen wij uitstekend inscannen en verwerken
ik vind dit een goed en goedkoop adres! mooie stevige frame!
mijn moeder heeft een oude marine-foto van mijn opa (vijf bij tien) op canvas laten zetten, ook bij de fotograaf en dat is goed gelukt!!! dus ik weet wel zeker dat het bij herinneringenoplinnen ook gaat lukken...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
okeee, dan is dat misschien een optie, zal eens gaan neuzen. op die site!! Bedankt!
ik ga 't proberen!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mijn moeder heeft een oude marine-foto van mijn opa (vijf bij tien) op canvas laten zetten, ook bij de fotograaf en dat is goed gelukt!!! dus ik weet wel zeker dat het bij herinneringenoplinnen ook gaat lukken...
en anders vraag ik mijn aanbieder even
slaap lekker meis!!! en ik ga ook, vandaag was heftig genoeg.. morgen maar eens lekker met de camera op sjouw!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:22 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve schatten, ik ga nog even relaxen en proberen m'n gonzende hoofd tot rust te brengen. Effe domme TV kijken, en dan ga ik lekker proberen te slapen.
Tot de volgende keer, het was weer gezellig. Truste![]()
![]()
gelijk heb je!! Veel plezier morgen!!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:23 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
slaap lekker meis!!! en ik ga ook, vandaag was heftig genoeg.. morgen maar eens lekker met de camera op sjouw!
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gelijk heb je!! Veel plezier morgen!!![]()
En MM, voor later waarschijnlijk, ook truste en slaap lekker![]()
thxquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
Alsjeblieft
[ afbeelding ]
Avond kokje, je bent vroeg
Ik vond om half vijf al dat ik genoeg gewerkt had voor deze weekquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
thx
ik had er genoeg van, ben gegaan
ik mag morgen nog een dag. Opening van het seizoen met buffet. Wordt een mooie avondquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vond om half vijf al dat ik genoeg gewerkt had voor deze week
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik mag morgen nog een dag. Opening van het seizoen met buffet. Wordt een mooie avond
zitten lekkere dingen bijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lekker buffet samengesteld?
Ik ga morgen naar Body Worlds
lijk mij niks aanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]lekker buffet samengesteld?
Ik ga morgen naar Body Worlds
Wel een fotootje voor mij maken hè, kan ik weer eensquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
zitten lekkere dingen bijSashimi, kaasplank, diverse hammen, krabsoep
zal eens kijken of dat lukt. zijn 4 kleine buffetjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wel een fotootje voor mij maken hè, kan ik weer eens
Dat zegt eigenlijk iedereen die ik het vertelquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
lijk mij niks aan![]()
maar veel plezier
Dan ben ik ook tevreden met vier kleine fototjesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal eens kijken of dat lukt. zijn 4 kleine buffetjes
weet ik. Zus zou dat wel interessant vindenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zegt eigenlijk iedereen die ik het vertel![]()
Lijkt mij wel boeiend, gaat toch in de essentie om hart- en bloedvatenstelsel.
Het is denk ik na 40 jaar niet meer mogelijk om mijn zussen in te ruilen hè?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
weet ik. Zus zou dat wel interessant vinden
wat je hebt mag je houdenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is denk ik na 40 jaar niet meer mogelijk om mijn zussen in te ruilen hè?
quote:
abo loopt toch bijna afquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]* MaryMouse schrapt goeie telefoon voor kokje regelen van het lijstje
Echt nietquote:
niet het antwoord ontwijken hèquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Echt nietheb nog tot maart 2013 vier sterretjes
Ow, ga je dan wél voor een goede foon danquote:
ligt wel in de planning, maar de toekomst zal het uitwijzenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ga je dan wél voor een goede foon dan
Maar het is toch al bijna toekomstquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
ligt wel in de planning, maar de toekomst zal het uitwijzen
augustusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar het is toch al bijna toekomst
Meeste abo's gaan dit jaar toch aangepast worden naar weinig bellen en veel data verbruik. Meen dat tenminste gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:59 schreef superkokje het volgende:
[..]
augustus![]()
moet alleen goed kijken naar juiste abo. weinig bellen en behoorlijk MB's voor weinig geld. Heb geen idee wat ik aan data verbruik
heb het nog niet gelezen, zag wel een abo van HI voorbij komen met 100 belminuten en 500 mb. Zou voor mij goed zijn , hoewel ik niet weet of 500 mb genoeg isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Meeste abo's gaan dit jaar toch aangepast worden naar weinig bellen en veel data verbruik. Meen dat tenminste gelezen te hebben.
Tegen die tijd gewoon goed gaan vergelijken. Tijdje terug kwam iemand erachter dat zijn Hi-abo duurder was dan een gewoon abo van KPN.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:06 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb het nog niet gelezen, zag wel een abo van HI voorbij komen met 100 belminuten en 500 mb. Zou voor mij goed zijn , hoewel ik niet weet of 500 mb genoeg is
twee jaarvterug was T-mobile het goedkoopst. nu niet meer geloof ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tegen die tijd gewoon goed gaan vergelijken. Tijdje terug kwam iemand erachter dat zijn Hi-abo duurder was dan een gewoon abo van KPN.
met uitzondering van telfort en al die vreemde providersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
twee jaarvterug was T-mobile het goedkoopst. nu niet meer geloof ik.
Ik ben eigenlijk altijd bij kpn blijven hangen. Heb er veel beter bereik mee dan met mijn werkfoon die bij een andere provider zit.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:11 schreef superkokje het volgende:
[..]
met uitzondering van telfort en al die vreemde providers
valt in de bush flink tegen. T-moblie was toen een van de beste. Nu is het verschil niet meer zo groot. Heeft ook te maken met de kwaliteit van antennes in de foons denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk altijd bij kpn blijven hangen. Heb er veel beter bereik mee dan met mijn werkfoon die bij een andere provider zit.
Dat zou kunnen, maar in een gebouw blijven de foon's constant wegvallen, terwijl ik met mijn prive mobieltje daar geen last van heb.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt in de bush flink tegen. T-moblie was toen een van de beste. Nu is het verschil niet meer zo groot. Heeft ook te maken met de kwaliteit van antennes in de foons denk ik
heeft ook met het soort gebouw te maken.Bij ons heeft iedereen er last vanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar in een gebouw blijven de foon's constant wegvallen, terwijl ik met mijn prive mobieltje daar geen last van heb.
Ze willen bij ons alle vaste telefoons weghalen en mensen alleen nog maar mobiel laten bellen. Is goedkoper zeggen ze. Ja, zeker als mensen gewoon geen bereik meer hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ook met het soort gebouw te maken.Bij ons heeft iedereen er last van
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ze willen bij ons alle vaste telefoons weghalen en mensen alleen nog maar mobiel laten bellen. Is goedkoper zeggen ze. Ja, zeker als mensen gewoon geen bereik meer hebben
ik ook. Net ff college tour met bram Moskovits gekeken. was ook niet bijster interessantquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:25 schreef MaryMouse het volgende:
Ik moet maar eens een hobby gaan zoeken. Er is weer niets op tv. Ik blijf maar uitkomen bij TG
Gewoon door het woord college haak ik al afquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook. Net ff college tour met bram Moskovits gekeken. was ook niet bijster interessant
soms best interessant. Is gewoon een interview met vragen van studentenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon door het woord college haak ik al af
Dat weet ik hoor, staat standaard bij ons onder nieuws op het intranetquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
soms best interessant. Is gewoon een interview met vragen van studenten
hoe kan het ook andersquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor, staat standaard bij ons onder nieuws op het intranet
Geen last meer vanquote:
is vadaag al twee keer vast gelopen. blijft laden. wil ik afsluiten, gaat ie weer verderquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen last meer van
FF is exit bij mij, nu alleen nog maar chrome
En via de taskmanager killenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
is vadaag al twee keer vast gelopen. blijft laden. wil ik afsluiten, gaat ie weer verder
Was ie misschien weer aan het updaten?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
zal dan wel kunnen, maar loopt nu weer door, zal nu ook wel kunnen afsluiten
ze hebben allemaal wel wat. Vind chrome niet prettig werken. Vind zelf IE nog het prettigst werken, loopt alleen niet altijd lekkerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was ie misschien weer aan het updaten?
Ik werd echt stront chagerijnig van al die updates, en tools die dan weer niet compatible waren.
Chrome is lekker snel, en vind ik juist heel prettig werken. FF is te log en traag geworden. IE gebruik ik ook nog omdat alleen IE echt goed compatible is met de portals op mijn werk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
ze hebben allemaal wel wat. Vind chrome niet prettig werken. Vind zelf IE nog het prettigst werken, loopt alleen niet altijd lekker
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:25 schreef superkokje het volgende:
alles zit vast onderhand Netwerkverbinding net ook weg FF werkt nu helemaal niet meer
Ik had jou eerder voor een Opera typje gehoudenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik gebruik Iron Browser. Die is van ijzer! Dat is robuust!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:33 schreef superkokje het volgende:
Chrome is nu de enige die nog normaal werkt. Opnieuw opgetart help niks. Zal wel bij FF liggen
Waarom dat dan? Opera heb ik al jaren geleden de deur al uit gedaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had jou eerder voor een Opera typje gehouden
Add-blocker uit zetten of toevoegen aan de veilige lijstquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
ook niet dus. kan niet quoten en settings niet aanpassen in chrome
Adblocker uitzettenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef superkokje het volgende:
ook niet dus. kan niet quoten en settings niet aanpassen in chrome
Door de kardinaal heb ik een associatie met papageno en papagena, en dus Die Zauberflüte, en dus Operaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Opera heb ik al jaren geleden de deur al uit gedaan.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Add-blocker uit zetten of toevoegen aan de veilige lijst
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ben digibeet,hoe doe ik da![]()
Adblocker uitzetten
Geen idee, ik heb een abo dus geen adblocker nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |