SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
DK zit eerst te googelen wat een BOB is denk
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bob gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wie van de vier
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ga dan je bed inquote:
kokjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kokjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
toch wel je handen gewassen he
*iets met stinkende vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:08 schreef superkokje het volgende:
heb er nog een paarDie criminelen ken ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Laat mij zeg kom net binnenquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga dan je bed in![]()
Ik moet gapen als jij gaapt
Doe je toch iets fout, zonnetje is allang onderquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
Laat mij zeg kom net binnenvallen
das een goed teken
de jongere versie misschien wel danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |