Dat ook nog eens, ik heb gigantische handen, hoe moet ik op zo'n klein kutding typen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef twi het volgende:
Overigens, voor die 1000 euro heb je zo te zien slechts een 11" Macbook Air heloefje. Dat is niet eens half zo groot als je pener.
zeg, zou je mn voeten willen vijlenquote:
Het toetsenbord is meestal nog wel ruim opgezet.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, ik heb gigantische handen, hoe moet ik op zo'n klein kutding typen.
Nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, ik heb gigantische handen, hoe moet ik op zo'n klein kutding typen.
vooruitquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
zeg, zou je mn voeten willen vijlen
quote:
Dus wanneer heb je die macbook in the pocket?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook nog Slim studentenkorting op sommige producten, ik betaal de volle mep sowieso niet. Haha!
Volgend jaar, ik moet eerst nog werken en sparen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus wanneer heb je die macbook in the pocket?
*vijlt*quote:
ik ook, ik durf ook niet andersquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
Ik blijf denk ik maar bij Windows, HEIL GATES!
Windows 8 verwacht ik sowieso wel wat van.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
haderquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
*vijlt*
[..]
ik ook, ik durf ook niet anders
samen gaan en nog wat WA''en?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
pfffff ik voel me zo moe, maar ik vertik het om naar bed te gaan
And likely to fail.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
Laptop kopen en Mac OS er op zetten, seems like a cheap plan.
Dat kun je vergeten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef heloef het volgende:
Laptop kopen en Mac OS er op zetten, seems like a cheap plan.
ik ga nog niet hoorquote:
recalcitranterikquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ga nog niet hoormaar WA'en mag natuurlijk altijd
![]()
Dat kan wel is niet zo moeilijk zelf, maar Mac OS is gewoon niet geschikt voor laptops. Kortom het wordt totaal waardeloos.quote:
En het staat gewoon enorm sneu. Jongen bij ons in de klas heeft dat ook.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan wel is niet zo moeilijk zelf, maar Mac OS is gewoon niet geschikt voor laptops. Kortom het wordt totaal waardeloos.
ik lap den regels aan mijn laarsjons u_uquote:
.ollaHquote:
Baasje.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En het staat gewoon enorm sneu. Jongen bij ons in de klas heeft dat ook.
Is sowieso een sympathiekere man.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
Zin in en daarna chillen op zaterdag met een vriendquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is sowieso een sympathiekere man.
Inderdaad, die Steve Jobs worshiping slaat nergens op, hij maakte en bedacht dan wel mooi producten maar een aardige vent was het absoluut niet. Als je dan bij DWDD ziet dat hij in een clip met mensen als Martin Luther King en Mahat Maghandi wordt gezet, om te fucking kotsen.quote:
dat u maar fijn mag dromen, oh waarde poeszquote:
daar stond hij omdat hij de wereld verranderd heeft, en hoe je het ook gaat wenden of keren. Dat is wel een feit.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad, die Steve Jobs worshiping slaat nergens op, hij maakte en bedacht dan wel mooi producten maar een aardige vent was het absoluut niet. Als je dan bij DWDD ziet dat hij in een clip met mensen als Martin Luther King en Mahat Maghandi wordt gezet, om te fucking kotsen.
waarom heb je afleiding nodig dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
trusten king
ik ga maar es ff een filmpje opzetten ofzo, distraction is what i need![]()
omdat onzeker over bepaalde dingen, daarbij een fucked up nacht gehad, dus hele dag al keimoe en ik voel me vandaag sowieso een beetje rot, wegens ANDERE bepaalde dingen ondanks het prachtige weer vandaagquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom heb je afleiding nodig dan?
Maar sowieso hebben zowel Gates als Jobs de wereld veranderd door hun invloed op particuliere computers. Wat ik echter niet snap is de eeuwig hosanna stemming rond Jobs. Terwijl hij de grotere tiran was van de twee. Gates was ook geen engel hoor, maar die leidde minder aan grootsheid waanzin, of nou ja beter gezegd hij was gewoon een stuk bescheidener.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar stond hij omdat hij de wereld verranderd heeft, en hoe je het ook gaat wenden of keren. Dat is wel een feit.
Trouwens is bekend van ome Bill dat die ook aardig los kon gaan wanneer je met een idee kwam waar hij niks in zag. Het was altijd peentjes zweten als ze het mochten voor leggen.
Maar het is niks anders. Mensen die veel bereikt hebben en een eigen visie hebben op het leven op de toekomst zijn moeilijk te inponeren. En daar komt bij dat mensen die persoon juist op een voetstuk zet.
Neem John de Mol. Zijn eigen personeel durft hem niet tegen te spreken. Een handje vol durft dat te doen vertelde hij laatst in college tour. Maar dat komt ook vaak omdat wanneer je kritiek geeft je minimaal 2 mogelijke oplossingen moet geven.
De meeste laptops met magnesium-alloy behuizing is metallic. Laatst een HP ProBook voor iemand uitgezocht, zag er prima uit. Asus heeft ook een paar Ultra Thins die er zo uit zien. Mooie dingetjes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:08 schreef heloef het volgende:
Dus ik besluit ik neem gewoon Windows, maar wel metallic kleur want ik heb altijd zwart gehad.
Het lijkt wel of Apple patent heeft op de kleur metallic voor laptops.
http://www.asus.nl/Notebo(...)/ASUS_ZENBOOK_UX31E/quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
IdeaPad komt in mei met deze laptop.
[ afbeelding ]
Ik ga nu rustig wachten op de rechtzaak die Apple gaat aan spannen.
Dat ding lijkt in de verste verte niet op een MacBookquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat de hoekjes afgerond zijn?quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:16 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ding lijkt in de verste verte niet op een MacBook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb altijd zwart gehad, vind ik een beetje een saaie kleur, met wit heb ik niet zoveel daarom metallic.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat maakt dat metallic zo bijzonder die witte waren mooier.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Daar hebben ze volgens mij nog een rechtszaak voor aangespannen tegen de Galaxy Ace.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind van wel.Ze hebben beiden een toetsenbord, een scherm en afgeronde hoeken, maar verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De toetsen hebben een andere vorm, het scherm heeft een andere vorm, de mousepad ziet er anders uit. Apple kan moeilijk elke laptopfabrikant gaan aanklagen voor een mobiele computer met een toetsenbord en monitor ;o
Garpjes zijn garpjes.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een toetsenbord, een scherm en afgeronde hoeken, maar verder?
De toetsen hebben een andere vorm, het scherm heeft een andere vorm, de mousepad ziet er anders uit. Apple kan moeilijk elke laptopfabrikant gaan aanklagen voor een mobiele computer met een toetsenbord en monitor ;o
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hebben ze volgens mij nog een rechtszaak voor aangespannen tegen de Galaxy Ace.
Maar dat doen ze dus wel, ze klaagden Samsung op zo'n beetje op alles aan, Ace zou teveel op de iPhone lijken, de Tab teveel op de iPad. Nu spant Samsung weer allemaal rechtszaken tegen Apple aan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze hebben beiden een toetsenbord, een scherm en afgeronde hoeken, maar verder?
Nee jij levert interessante info, bitch please.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
Interessant hoor, intriges in de computerwereld.
Het is helaas niet alleen de computerwereld. Innovatieve medicijnen worden niet uitgevonden, niet geproduceerd en/of verkocht tegen een te hoge prijs. Het patentsysteem sloopt onze wereldquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:34 schreef Lokasenna het volgende:
Interessant hoor, intriges in de computerwereld.
Het is niet zo druk meer he, nu het over computers gaatquote:Op donderdag 15 maart 2012 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jij levert interessante info, bitch please.
Het klopt ja. Maar dat heb je met een systeem dat wordt geregeerd door concurrentie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is helaas niet alleen de computerwereld. Innovatieve medicijnen worden niet uitgevonden, niet geproduceerd en/of verkocht tegen een te hoge prijs. Het patentsysteem sloopt onze wereld
Mwaah, overheden verdedigen vooral de belangen van het bedrijfsleven, niet die van de burger/maatschappij. Dat is heel erg gek, wij kiezen ze immers.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klopt ja. Maar dat heb je met een systeem dat wordt geregeerd door concurrentie.
Patatquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die dingen komen heul niet voor in mijn vocabulaire.
Fanboy gespot.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar stond hij omdat hij de wereld verranderd heeft, en hoe je het ook gaat wenden of keren. Dat is wel een feit.
Trouwens is bekend van ome Bill dat die ook aardig los kon gaan wanneer je met een idee kwam waar hij niks in zag. Het was altijd peentjes zweten als ze het mochten voor leggen.
Maar het is niks anders. Mensen die veel bereikt hebben en een eigen visie hebben op het leven op de toekomst zijn moeilijk te inponeren. En daar komt bij dat mensen die persoon juist op een voetstuk zet.
Neem John de Mol. Zijn eigen personeel durft hem niet tegen te spreken. Een handje vol durft dat te doen vertelde hij laatst in college tour. Maar dat komt ook vaak omdat wanneer je kritiek geeft je minimaal 2 mogelijke oplossingen moet geven.
Dankjewel lieve loef.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
Interessant gesprek met mijn moeder net.
Ma: Versier jij meisjes?
Ik: Nee
Ma: Dus je bent homo?
Ik: Nee dat ook niet ik versier alleen geen meisjes
Ma: Waarom niet?
Ik: Omdat ik niet durf
Ma: Hoe kom je dan aan een meisje?
Ik: Niet
Ma: Dus je neemt nooit een relatie
Ik: Zo niet nee.
Kudo's voor mijn moeder's goede vragen.
Wat, jij gelooft niet dat Steve Jobs de wereld heeft veranderd voor iedereen? Al die kindertjes in Afrika die dankzij Steve Jobs nu weten hoe fijn een Apple besturingssysteem werkt.quote:
Graag gedaan hoor.quote:
Herkenbaar gesprekquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
Ik moet helaas bekennen niet erg onder de indruk te zijn van die wereldveranderingen van hem. Welke wereldveranderingen btw?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:44 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij gelooft niet dat Steve Jobs de wereld heeft veranderd voor iedereen? Al die kindertjes in Afrika die dankzij Steve Jobs nu weten hoe fijn een Apple besturingssysteem werkt.
Haha, ik typte jij geloofd
Vriendin van m'n zus: "Jouw broertje hè, die is wel opgeknapt. En hij is zo lief. Zou hij niet homofiel zijn?"quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
Hij maakte computers mooi.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik moet helaas bekennen niet erg onder de indruk te zijn van die wereldveranderingen van hem. Welke wereldveranderingen btw?
Nou, interfaces zo intuitief maken dat dieren ermee overweg kunnen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik moet helaas bekennen niet erg onder de indruk te zijn van die wereldveranderingen van hem. Welke wereldveranderingen btw?
Ik wou wat anders zeggen, maar ik dacht ik vertel maar gewoon dat ik een schijterd ben.quote:
Auw, ik vond het nog wel een terechte vraag nadat ik zei geen meisjes te versieren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:47 schreef twi het volgende:
[..]
Vriendin van m'n zus: "Jouw broertje hè, die is wel opgeknapt. En hij is zo lief. Zou hij niet homofiel zijn?"
Ja mijn beste Twi, het lijkt niet eens op een iPhone.quote:
Ook een leuk gesprek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:51 schreef Lokasenna het volgende:
Ik praatte vanavond met mijn moeder die vindt dat abortus moord is.
Ze zou me liever zien als tienermoeder dan dat ik een baby vermoordde, ofzo.
PI lieve Money, PI.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm ja, veel beter dan evolutietheorie, de-aarde-is-rond of een relativiteitstheorie.
Ja, maar Samsung had nooit van die dingen gemaakt als Apple er niet was geweest. Hihaho.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Ja mijn beste Twi, het lijkt niet eens op een iPhone.
Dat zei ik ook al, toen verklaarden ze me voor gek.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar Samsung had nooit van die dingen gemaakt als Apple er niet was geweest. Hihaho.
Wat, je dacht dat ik je reactie serieus opvatte?quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook een leuk gesprek.
[..]
PI lieve Money, PI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, ze kunnen de alfa-man van dit topic niet voor gek verklaren hè? Dus daar maak ik me niet zo druk over.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:54 schreef heloef het volgende:
Dat zei ik ook al, toen verklaarden ze me voor gek.
We will never know.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar Samsung had nooit van die dingen gemaakt als Apple er niet was geweest. Hihaho.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat, je dacht dat ik je reactie serieus opvatte?Slimme meid ben je ook, want ik had natuurlijk meteen geantwoord met "ik wil jou wel serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." of iets van gelijke strekking.
C'est la vie
Haha, alsof jij dat had gedurfd.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Slimme meid ben je ook, want ik had natuurlijk meteen geantwoord met "ik wil jou wel serieus nemen" of iets van gelijke strekking.
Inderdaad, jij of een andere user die teveel in aanraking is geweest met Drommel's posts.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Slimme meid ben je ook, want ik had natuurlijk meteen geantwoord met "ik wil jou wel serieus nemen" of iets van gelijke strekking.
Tuurlijk wel, wie niet waagt blijft maagd.quote:
Zei je moeder dat ook zo tegen je in dat gesprek?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wie niet waagt blijft maagd.
Nee hoor, maar ze dacht het vast. Wel prima zo, ja toch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:02 schreef twi het volgende:
[..]
Zei je moeder dat ook zo tegen je in dat gesprek?
Jawel, alleen ik ben laatste tijd zo bang als een egel op een snelweg voor meisjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:06 schreef twi het volgende:
heloefje komt wel aan een chickie, daar ben je een veel te lekker ding voor.
Het blijft je wel bij hequote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Inderdaad, jij of een andere user die teveel in aanraking is geweest met Drommel's posts.
Soortgelijk effect:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zei die meid die daarna 2 weken in een rolstoel moest ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Lichtelijk traumatiserend ja.
Je weet toch dat je meisjes niet moet slaan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zei die meid die daarna 2 weken in een rolstoel moest ook
Vrouwen zijn niet bang voor mij, ze krijgen de neiging om "awwww wat een leuk knulletjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:10 schreef twi het volgende:
Zij zijn banger voor jou dan dat jij voor hen bent.
Of geldt dat alleen voor spinnen?
Cool story bro.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat zei die meid die daarna 2 weken in een rolstoel moest ook
Herkenbaarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet bang voor mij, ze krijgen de neiging om "awwww wat een leuk knulletje" te roepen.
Ach het is nou eenmaal zo, je doet er niks aan he.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:16 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch dat je meisjes niet moet slaan?
Wut, zijn dat soort uitspraken ongewenst?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet bang voor mij, ze krijgen de neiging om "awwww wat een leuk knulletje" te roepen.
Fijn is anders, maar als je het zegt weet die jongen wel meteen dat ie geen enkele kans bij je heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, zijn dat soort uitspraken ongewenst?
En mannen maar zeggen dat ze onze signalen niet oppikken. Ze willen ze gewoon niet zien omdat ze niet bevallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Fijn is anders, maar als je het zegt weet die jongen wel meteen dat ie geen enkele kans bij je heeft.
Als ze van een walvis komen zetten we inderdaad onze radar even af.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En mannen maar zeggen dat ze onze signalen niet oppikken. Ze willen ze gewoon niet zien omdat ze niet bevallen.
Elke uitspraak anders dan ja is ongewenst.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, zijn dat soort uitspraken ongewenst?
Het leukste is als je helemaal hotel de botel bent en als je voorzichtig en vol zenuwen met haar praat als zegt hoe schattig en lief je wel niet bent zonder door te hebben welke schade ze aanricht. En maar lachen terwijl je hart net is gebroken, mooi man.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Elke uitspraak anders dan ja is ongewenst.
Zeggen ze dat tegen jou, ja? Ik vind je niet echt een knulletje.quote:
Heerlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Het leukste is als je helemaal hotel de botel bent en als je voorzichtig en vol zenuwen met haar praat als zegt hoe schattig en lief je wel niet bent zonder door te hebben welke schade ze aanricht. En maar lachen terwijl je hart net is gebroken, mooi man.
Nee? Jemig, dan moet ik maar wat Oil of Olaz gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:33 schreef Fascination het volgende:
Zeggen ze dat tegen jou, ja? Ik vind je niet echt een knulletje.
Weten vrouwen ook eens hoe het is om gefriendzoned te worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:37 schreef Fascination het volgende:
Ik heb weleens gehad dat een meisje dat ik leuk vond met mij begon te praten over die ene leuke jongen.
Dat was huilen als een malle toen 14 was.quote:
Niet zo verzuurd Twitje.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:38 schreef twi het volgende:
[..]
Weten vrouwen ook eens hoe het is om gefriendzoned te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
"Haha, nee ik wil niet met je dansen, we kennen elkaar veel te goed!"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:44 schreef Fascination het volgende:
Dit is pas hard:
“Ik weet nog dat ik heel erg verliefd was op een jongen op de middelbare school en op een gegeven moment kwam hij naar me toe en toen dacht ik ‘oh, hij komt naar me toe’ en toen zei hij: ‘Jeetje, wat heb jij een gele tanden zeg’. Toen droop ik echt af. Dat vond ik echt heel erg.”
Okee dan wordt er even op je hart getrapt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:44 schreef Fascination het volgende:
Dit is pas hard:
“Ik weet nog dat ik heel erg verliefd was op een jongen op de middelbare school en op een gegeven moment kwam hij naar me toe en toen dacht ik ‘oh, hij komt naar me toe’ en toen zei hij: ‘Jeetje, wat heb jij een gele tanden zeg’. Toen droop ik echt af. Dat vond ik echt heel erg.”
Goede reden wel.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
"Haha, nee ik wil niet met je dansen, we kennen elkaar veel te goed!"
Het staat in quotes, dus geen persoonlijke ervaring?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dan wordt er even op je hart getrapt.
Klaarblijkelijk wel voor vrouwen. Want vrouwen snappen niet dat mannen die langere tijd close met ze optrekken, meer willen. Hoe lief naief.quote:
In de categorie kutsmoesjes is de winnaar...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:46 schreef twi het volgende:
[..]
"Haha, nee ik wil niet met je dansen, we kennen elkaar veel te goed!"
Klopt. http://www.rtl.nl/(/programma/gewoonmooier/)/programma/gewoonmooier/components/seizoen4_2010/bners/articles/08bner.xmlquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
Het staat in quotes, dus geen persoonlijke ervaring?
Weet ik dat zag ik ook al.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:51 schreef twi het volgende:
[..]
Het staat in quotes, dus geen persoonlijke ervaring?
Nee, de winnaar is "Je bent veel te lief. En ik ben veel te fucked-up".quote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
In de categorie kutsmoesjes is de winnaar...
Ik vond het wel mooi zo'n vragenrondje op een uni. Al die vrouwen zeggen dat vriendschap met mannen prima kan. Bij de mannen was het 50/50 maar degene die dan een normale vriendin hadden zouden allemaal een relatie met haar starten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:01 schreef twi het volgende:
Vrouwen vinden het blijkbaar heel erg moeilijk om te zeggen dat ze je gewoon niet leuk vinden op die manier. Helaas willen mannen dat wel horen.
Forum opgelost, slotje.
De invloed van jobs is vele malen groter geweest dan die van bill.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar sowieso hebben zowel Gates als Jobs de wereld veranderd door hun invloed op particuliere computers. Wat ik echter niet snap is de eeuwig hosanna stemming rond Jobs. Terwijl hij de grotere tiran was van de twee. Gates was ook geen engel hoor, maar die leidde minder aan grootsheid waanzin, of nou ja beter gezegd hij was gewoon een stuk bescheidener.
Neuhquote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:25 schreef ook_gek het volgende:
De invloed van jobs is vele malen groter geweest dan die van bill.
De mogelijkheden van animaties hobbelen achter de techniek die gebruikt kan worden aan. Steve Jobs heeft als manager uitstekend dingen van z'n personeel geeist, maar als hij het niet deed was er heus wel iemand anders geweest die het voor elkaar had gekregen. Het zijn maar animaties, kom op. Weet jij nog wie 2D-animaties 'uit heeft gevonden'? Ik niet.quote:Jobs zet Apple op, is er uit getieft. Gaat slecht met apple. Jobs neemt vervolgens de animatie studio over en hij wilt een animatie film maken die volledig uit de computer komt. Niemand neemt hem serieus. Niemand stopt er geld in. Dus zijn eigen vermogen gebruikt. Omdat hij op dat moment de grootsheid waanzin heeft dat het gaat lukken. Iedereen weet hoe dat afgelopen is, en Pixar studio's is niet meer weg te denken
Hetzelfde als hierboven. Uitvinder walkman, discman? Het is maar een apparaat.quote:Vervolgens vraagt Apple hem weer terug. En bij stort zich op de muziek speler. De Ipod, enz enz enz. En niemand die hem van het idee kan schoppen door zijn grootsheid waanzin
Dan heeft 'ie het commercieel goed voor elkaar. Het doel van een bedrijf is geld verdienen. Het doel van een natie is dit niet. Kromme vergelijking dus.quote:Apple heeft vandaag de dag meer vermogen tot zijn beschikking dat heel de US dat heeft. Apple is meer waard dan Microsoft, Google en Facebook bij elkaar las ik van de week ergens.
Apple is ver gekomen. Net zo ver als Coca Cola, Google, Microsoft, McDonalds en nog wel een aantal bedrijven. Tegenwoordig is Apple hip, dus zijn ze even een tijdje het meeste waard. Chapeau, voor hoe lang het duurt.quote:Ja het was een kwal van een vent, en ja hij was vast niet makkelijk om mee te werken. Maar die vast beradenheid en die grootsheid waanzin heeft Apple gemaakt tot wat het nu is. En zonder die grootsheid waanzin was Apple nooit zo ver gekomen. Daar ben ik van overtuigd.
Dus nu draai je het om? Omdat iemand zegt dat 'ie iets aan het goede doel geeft, is het slecht. En omdat het maar een klein percentage van z'n vermogen is, stelt het niets voor? Non-argument dus.quote:Dan de vergelijking tussen doneren aan goede doelen. Dat is ook zo iets. Is dat zo belangrijk? Van Jobs zijn prive leven is bijna niks bekend. Dus hoe kan iemand weten of hij wel of geen geld geeft?
Bill doet het heel erg veel in de openheid. Maar tot nu toe is het niet meer dan dacht 2% can zijn vermogen geweest. Best weinig vind je niet? Oke als hij dood gaat, komt alles richting het goede doel. Maar waarom zo lang wachten?
Onzin, alle mensen die een multinational op hebben gezet die tientallen miljarden waard is, horen in dat rijtje thuis. Jobs is niet meer of minder dan hen.quote:Zo iemand als Jobs kom je 1x in de laten we zeggen 100 jaar tegen. En om die reden dragen heel veel mensen hem op handen.
Daar lijkt het anders wel op. De twee producten waar Jobs succes mee heeft zijn de iPod en de iPhone. Natuurlijk, die dragen hun steentje bij. Maar heel veel verder dan het moderniseren van de drager van muziek en eventueel het breed invoeren van het touchscreen op handheld devices gaat dat niet. Zat andere bedrijven die al jarenlang producten in hun markt een mooi design mee willen geven. Steve Jobs is het alleen gelukt er gigantisch rijk mee te worden.quote:Een mooi NL voorbeeld is John de Mol. Van een studio vloer vegen tot 1 van de grootste media magnaten in de wereld. Is net als bil indrukwekkend. Maar valt in het niet qua prestaties, behaalde successen en wereld verranderingen bij Jobs.
En nop ben geen Jobs aanhanger.
Maar dit geldt ook voor Bill Gates hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:25 schreef ook_gek het volgende:
Zo iemand als Jobs kom je 1x in de laten we zeggen 100 jaar tegen. En om die reden dragen heel veel mensen hem op handen.
Oh Mestreech, de glitters en glans in 't zonleech..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:48 schreef Michel2GRFE het volgende:
Goedemorgen lieve mensjes ! Wat is het toch weer een heerlijck weertje..
Even een paar uurtjes werken en dan in Maastricht een terrasje pakken, genieten..
TGIF !
Typisch vrouwen jaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 00:27 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee = misschien
misschien = nee
ja = misschien
Wtf! Tis hier zo grauw als t maar kanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:48 schreef Michel2GRFE het volgende:
Goedemorgen lieve mensjes ! Wat is het toch weer een heerlijck weertje..
Even een paar uurtjes werken en dan in Maastricht een terrasje pakken, genieten..
TGIF !
Strak blauwe lucht en zonnetjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wtf! Tis hier zo grauw als t maar kan
Hier ook, totdat jij postte. Nu straalt de zon als nooit tevoren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:19 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wtf! Tis hier zo grauw als t maar kan
Wat ga je kopen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Zo, en nu ga ik me voorbereiden op het kopen van veel nieuwe schoenen en kleding etc.
Er zat nul toekomst in animatie films zoals Pixar die nu maakt. Niemand echt helemaal niemand zag het idee ook maar voor 1% slagen. Jobs wist wat hij wilde en is daar helemaal voor gegaan. Tegen alle adviesen in van de grootste namen in de film wereld. Hij heeft zo ongeveer zijn complete vermogen daar voor op het spel gezet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 01:38 schreef twi het volgende:
De mogelijkheden van animaties hobbelen achter de techniek die gebruikt kan worden aan. Steve Jobs heeft als manager uitstekend dingen van z'n personeel geeist, maar als hij het niet deed was er heus wel iemand anders geweest die het voor elkaar had gekregen. Het zijn maar animaties, kom op. Weet jij nog wie 2D-animaties 'uit heeft gevonden'? Ik niet.
je vergeet alleen even voor het gemak dat de cd en casette al een bekend medium was. Het waren maar spelers meer niet. De Ipod gaf je de mogelijkheid om in 1x je complete muziek collectie simpel in je broekzak te stoppen. Revolutionair en niet zomaar een apparaat.quote:Hetzelfde als hierboven. Uitvinder walkman, discman? Het is maar een apparaat.
Hoezo een kromme vergelijking. Het gaat er om of de persoon in kwestie de wereld op welke manier dan ook heeft verranderd. En dat heeft Jobs gedaan met zijn producten.quote:Dan heeft 'ie het commercieel goed voor elkaar. Het doel van een bedrijf is geld verdienen. Het doel van een natie is dit niet. Kromme vergelijking dus.
even meer waard, ik had het over vermogen in kas he. Niet een waarde van een bedrijf. Daadwerkelijk vermogen die indien nodig per direct aangesproken kan worden.quote:Apple is ver gekomen. Net zo ver als Coca Cola, Google, Microsoft, McDonalds en nog wel een aantal bedrijven. Tegenwoordig is Apple hip, dus zijn ze even een tijdje het meeste waard. Chapeau, voor hoe lang het duurt.
als mensen gaan roepen en wijzen naar mensen die wel of geen donatie geven en daar mensen op afrekenen is die vergelijking helemaal niet raar. Zelfde als, ja maar Bill geeft 100 miljoen aan een goed doel. Ja top en ja dat is ongeken veel. Maar hoeveel procent is dat van zijn totale vermogen. Dan blijkt dat de gemiddelde burger meer geeft als je naar aantal procent gaat kijken van het inmogen. Dan is het helemaal niet meer zo indruk wekkendquote:Dus nu draai je het om? Omdat iemand zegt dat 'ie iets aan het goede doel geeft, is het slecht. En omdat het maar een klein percentage van z'n vermogen is, stelt het niets voor? Non-argument dus.
zeer zeker niet. Dat zijn mensen die commercieel goed zijn. Dat is Apple ook. Die heeft een geweldige PR machine en commercieel zijn ze helemaal top! Zelfs indrukwekkend!quote:Onzin, alle mensen die een multinational op hebben gezet die tientallen miljarden waard is, horen in dat rijtje thuis. Jobs is niet meer of minder dan hen.
Ja en dat blijft een punt ter discussie. Want waar moeten die mensen aan voldoen? Het gaat niet om wereld verbeteraars, maar om wereld verranderen. En dat heeft hij met zijn producten gedaan. Dat is een feit.quote:Daar lijkt het anders wel op. De twee producten waar Jobs succes mee heeft zijn de iPod en de iPhone. Natuurlijk, die dragen hun steentje bij. Maar heel veel verder dan het moderniseren van de drager van muziek en eventueel het breed invoeren van het touchscreen op handheld devices gaat dat niet. Zat andere bedrijven die al jarenlang producten in hun markt een mooi design mee willen geven. Steve Jobs is het alleen gelukt er gigantisch rijk mee te worden.
[quote]
je kan beter spreken van de muziek dragen en telefoon opnieuw uitvinden. Het gaat iets verder dan een muziek drager of maar een telefoon. Alle standaarden zijn voledig opnieuw uitgevonden en uitgebracht. En ja qua techniek loopt het vaak nog achter ook. Maar toch accepteerd de consument het. En waarom? Omdat het zo gebruikers vriendelijk is plus een perfecte marketing maakt een gouden combo.
En daar komt ook weer het punt bij dat hij het veel eerder aan durfde om uit te brengen. Hij zette nieuwe standaarden. Hij durfde uit de box te denken en te handelen. Net als de animatie film. En dat laatste maakt een persoon speciaal.
[quote]
Klasse werk, maar je moet toch echt wel wat meer doen wil je in de lijstjes van wereldverbeteraars komen.
Stuur dat ding hierheen!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier ook, totdat jij postte. Nu straalt de zon als nooit tevoren.
Onzin, het was niet zijn idee. Het was enkel zijn geld en zijn goedkeuring die hij gaf aan het Pixar Team dat vervolgens alles bereikt heeft. Je doet nu net alsof hij nachtenlang daar eenzaam in de studio achter een scherm heeft zitten ploegen aan Toy Story terwijl de wereld tegen hem was. Niet dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er zat nul toekomst in animatie films zoals Pixar die nu maakt. Niemand echt helemaal niemand zag het idee ook maar voor 1% slagen. Jobs wist wat hij wilde en is daar helemaal voor gegaan. Tegen alle adviesen in van de grootste namen in de film wereld. Hij heeft zo ongeveer zijn complete vermogen daar voor op het spel gezet.
Als je lang genoeg wacht komt er inderdaad altijd wel iemand die het doet. Maar omdat dit soort mensen bet juist dan doen, maakt hun uniek. Zij lopen tientallen jaren voor qua ideeen.
Er bestonden al jaren mp3-spelers vóór de ipod. En die dingen pasten net zo goed in je zak konden en evenveel of zelfs meer opslagcapaciteit hadden dan de eerste ipod.quote:[..]
je vergeet alleen even voor het gemak dat de cd en casette al een bekend medium was. Het waren maar spelers meer niet. De Ipod gaf je de mogelijkheid om in 1x je complete muziek collectie simpel in je broekzak te stoppen. Revolutionair en niet zomaar een apparaat.
En welk verschil mag dit dan wel zijn?quote:[..]
Maar Jobs heeft met zijn ideeen, producten wel degelijk verschil gemaakt in het dagelijks leven van de mens. Iets wat al die andere mensen die jij bedoeld niet gedaan hebben.
[..]
Zonder hem waren er ook mp3spelers geweest, zonder hem waren ook tablets geweest en zonder hem hadden we ook smartphones gehad. Hoe snel en in welke richting de ontwikkelingen waren geweest is niet te zeggen, maar meer dan een concurrerend product met een appel logo was geen van die dingen. Erg grote concurrentie, ja. Nog nooit eerder geziene producten en technieken en niet bestonden voor de tijd van de ipod/pad/phone? Nee.quote:Ja en dat blijft een punt ter discussie. Want waar moeten die mensen aan voldoen? Het gaat niet om wereld verbeteraars, maar om wereld verranderen. En dat heeft hij met zijn producten gedaan. Dat is een feit.
hihihihiihiiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is zodat ik goed voor jou kan duimen
Ja, laten we het over poezen hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef heloef het volgende:
En ja mensen nu hou ik wel op met die PC praat wees gerust.
klopt, als ik me niet vergis heeft een medenwerker een korte animatie filmpje gemaakt om te tonen wat de mogelijkheden waren van volledig computer annimatie. En dat was de trigger voor Jobs om door te zetten en zag daar grootste toekomst in en is daar verder mee gegaan met een klein team binnen Pixar.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, het was niet zijn idee. Het was enkel zijn geld en zijn goedkeuring die hij gaf aan het Pixar Team dat vervolgens alles bereikt heeft. Je doet nu net alsof hij nachtenlang daar eenzaam in de studio achter een scherm heeft zitten ploegen aan Toy Story terwijl de wereld tegen hem was. Niet dus.
er bestaat al zoveel, maar Jobs had de debiele arrogantie om een voor oogelijkgehouden iets tot werkelijkheid te maken. Op vele gebieden. De standaarden opnieuw uitvinden.quote:Er bestonden al jaren mp3-spelers vóór de ipod. En die dingen pasten net zo goed in je zak konden en evenveel of zelfs meer opslagcapaciteit hadden dan de eerste ipod.
Dus eigenlijk was de wereld op dat gebied voor hem al veranderd. Als je dat een wereld-veranderend iets wilt noemen dus.
Tja stukje wereld verbeteraar. Daar valt over te discuseren. Zijn ideeen en producten hebben de wereld op dat gebied verbeterd. Men zegt wel eens dat hij al 10 jaar voor uit leefde. Dat blijkt deels ook wel als je leest dat hij 10 jaar voor de Ipad uit kwam hij daar al mee bezich was en zeker was dat dit het product van de toekomst zal worden.quote:Zonder hem waren er ook mp3spelers geweest, zonder hem waren ook tablets geweest en zonder hem hadden we ook smartphones gehad. Hoe snel en in welke richting de ontwikkelingen waren geweest is niet te zeggen, maar meer dan een concurrerend product met een appel logo was geen van die dingen. Erg grote concurrentie, ja. Nog nooit eerder geziene producten en technieken en niet bestonden voor de tijd van de ipod/pad/phone? Nee.
Hij heeft het tot massaproducten gemaakt, oftewel hij was een goede verkoper. Veel meer valt er niet aan hem toe te schrijven. Wereld veranderaar? Nee.
Misschien zaterdag. Vandaag werken en dan nog wat huiswerk doen, zaterdag wel uit naar de pub.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hai lekkerding, ga je nog wat hosselen dit weekend?
Chill.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zaterdag. Vandaag werken en dan nog wat huiswerk doen, zaterdag wel uit naar de pub.
Een wereld veranderaar vind ik hem ook niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
klopt, als ik me niet vergis heeft een medenwerker een korte animatie filmpje gemaakt om te tonen wat de mogelijkheden waren van volledig computer annimatie. En dat was de trigger voor Jobs om door te zetten en zag daar grootste toekomst in en is daar verder mee gegaan met een klein team binnen Pixar.
[..]
er bestaat al zoveel, maar Jobs had de debiele arrogantie om een voor oogelijkgehouden iets tot werkelijkheid te maken. Op vele gebieden. De standaarden opnieuw uitvinden.
[..]
Tja stukje wereld verbeteraar. Daar valt over te discuseren. Zijn ideeen en producten hebben de wereld op dat gebied verbeterd. Men zegt wel eens dat hij al 10 jaar voor uit leefde. Dat blijkt deels ook wel als je leest dat hij 10 jaar voor de Ipad uit kwam hij daar al mee bezich was en zeker was dat dit het product van de toekomst zal worden.
Ik zelf zou hem niet in het rijtje wereld verbeteraar willen zetten. Maar dat komt omdat naar mijn mening dat mensen zijn die de wereld een stukje beter leefbaar hebben kunnen maken.
Ik vind sir richard brandon dan beter geschikt als wereld verbeteraar. Die regelt complete meetings tusse Sadam en kofi annan om aftreding te bespreken. Afspraak en alles stond al vast. Op het moment dat ze op het vliegtuig wilde stappen dropte de US de eerste bom op Irak en was de oorlog begonnen.
quote:
Op een eerste date samen een besturingsprogramma installeren, of een telefoon jailbreaken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:55 schreef debeterebob het volgende:
Vrouwen die veel van computers afweten; dan begin ik gelijk al het slechtste te denken
Van die discussies welke programmeertaal het beste is, Apple vs de rest, browserdiscussie...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Op een eerste date samen een besturingsprogramma installeren, of een telefoon jailbreaken.
De romantiek.
Ik vind zelfs als IT'er dat soort discussies niet meer boeiend, laat staan dat ik met m'n vriendin daar over wil discussiërenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van die discussies welke programmeertaal het beste is, Apple vs de rest, browserdiscussie...
Ellende. Pure ellende.
Oude mannen kunnen dingen beter relativeren.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind zelfs als IT'er dat soort discussies niet meer boeiend, laat staan dat ik met m'n vriendin daar over wil discussiëren
Oh dan ben ik snel klaar met lullen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van die discussies welke programmeertaal het beste is, Apple vs de rest, browserdiscussie...
Ellende. Pure ellende.
IT-discussies zijn alleen leuk met je nerdvrieden voor even. En in browserdiscussies bv. gaan trollen dat IE de beste is. Gewoon wat roepen dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind zelfs als IT'er dat soort discussies niet meer boeiend, laat staan dat ik met m'n vriendin daar over wil discussiëren
Dat ook, oud & wijs and such.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oude mannen kunnen dingen beter relativeren.
Klinkt als: Ik ben een IT-nerd, maar ik begin inmiddels aardig op te klimmen richting managementkantquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:00 schreef STING het volgende:
[..]
Dat ook, oud & wijs and such.
Maar ook ben ik zoveel minder techneut dan 10 jaar geleden, ik zie het meer als een handig middel, dan een doel op zich. De 'Het moet gewoon werken' factor is dan ook inmiddels wat hoger
Ach, ik vind IE voor leken qua gebruik het eenvoudigste. Die snappen "Favorieten" beter, met sterretjes en weet ik veel wat voor meuk. Zodra ik Chrome installeer raken ze meestal in paniek. Ondanks dat het sneller is, installeer ik het dus zelden voor anderen. Firefox kan nog net.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb een leraar die IE gebruikt, daar gaat gewoon een stuk geloofwaardigheid verloren.
Ik hou me al een tijd niet meer bezig met techniek, meer de functionele kant, klant behoeftes vertalen naar iets waar de leverancier iets mee kan en projecten managen. Maar toch stiekem, af en toe wat technische dillemma's vind ik helemaal niet ergquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klinkt als: Ik ben een IT-nerd, maar ik begin inmiddels aardig op te klimmen richting managementkant
Voor leken wel, maar niet voor iemand met een eigen design bureau die gewoon opdrachtgevers heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:05 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, ik vind IE voor leken qua gebruik het eenvoudigste. Die snappen "Favorieten" beter, met sterretjes en weet ik veel wat voor meuk. Zodra ik Chrome installeer raken ze meestal in paniek. Ondanks dat het sneller is, installeer ik het dus zelden voor anderen. Firefox kan nog net.
Sterker nog, mensen kunnen vaak niet eens onthouden welk icoontje "Het Internet" is, en zijn die blauwe "e" gewend. Word ik later teruggebeld hoe ze ook al weer moesten internetten.
Dan is 't wel sneu ja.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor leken wel, maar niet voor iemand met een eigen design bureau die gewoon opdrachtgevers heeft.
Nicequote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:06 schreef STING het volgende:
[..]
Ik hou me al een tijd niet meer bezig met techniek, meer de functionele kant, klant behoeftes vertalen naar iets waar de leverancier iets mee kan en projecten managen. Maar toch stiekem, af en toe wat technische dillemma's vind ik helemaal niet erg
Ik ben geen IT-nerdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
NiceDus klopt wel een beetje wat is zei. Is het ook te doen qua stress en zo?
Die gevallen ken ik, maar ook heel vaak niet zeg maarquote:Niet speciaal op jou gericht het volgende. Ik kijk wel eens naar De Reunie (Shame on me) en dan zit er ook wel eens de grote nerd bij. Maar die is dan na 20 jaar behoorlijk bijgetrokken, heeft een leuke baan en een leuk gezin. Ook wel grappig om te zien
Laatste vind ik bij voorbaat al veel leuker. Enige is dan dat je iets meer uit je comfort zone moet komen misschien.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben geen IT-nerd
Ik daag je uit tot een Rock-paper-scissors-lizard-Spock
[..]
Die gevallen ken ik, maar ook heel vaak niet zeg maar
Het hangt er ook een beetje vanaf wat je wil, ga je je heel erg specialiseren in bepaalde technische onderwerpen, dan zul je niet zo snel groeien op het sociale vlak, terwijl als je wat generalistischer ingesteld bent, je je veel minder eenzijdig ontwikkelt.
Hihi.quote:
Nee, vandaag vrijquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laatste vind ik bij voorbaat al veel leuker. Enige is dan dat je iets meer uit je comfort zone moet komen misschien.
En STING, vandaag nog lekker nerden?
Pak ze tijger!quote:
Succes danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef screwloose het volgende:
Ja over een uurtje, ga maar vast rijden
Wanneer iemand je een compliment geeft, hoef je die niet gelijk te verbergen door je negatieve kanten aan te stippen, hoorquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:37 schreef twi het volgende:
Ik zag het wel hoor, STING. Stiekem je Minecraft vraagjes hier stellen, om de aandacht van mfn te krijgen.
ja graagquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn broek. Wil je hem zien?
[..]
Succes!
Succesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:31 schreef screwloose het volgende:
Ja over een uurtje, ga maar vast rijden
Straks ook nog een heel projectplan maken zekerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:56 schreef heloef het volgende:
Planning invullen, het zware leven van een project leider.
Dat gelukkig niet, maar ik moet wel al die uren bijhouden en verantwoorden elke week.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Straks ook nog een heel projectplan maken zeker
Je moet eten, anders word je niet zo'n gespierde beer!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:58 schreef twi het volgende:
Gadverdamme Drommel, je weet altijd weer de juiste snaar te raken om me mijn middageten over te doen slaan.
Je vergeet even de hardware.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:59 schreef heloef het volgende:
Apple: Producten kosten gewoon teveel, zeker omdat Windows echt niet slechter is
Bolletjes met eiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Myraela het volgende:
Mensen, wat voor eten is lekker en makkelijk in de trein als je een hele ochtend in de trein zit.
Dit kan veel goedkoperquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Deze gelijkwaardige Windows PC kost 1047 euro.
Apple is dus maar ietsjes duurder. Maar daarvoor zit het wel allemaal netjes weggewerkt in een gelikte behuizing.
Zo duur is Apple dus niet als je serieus kijkt naar wat je ervoor krijgt.
Natuurlijk is het duurder dan een simpel flut pc'tje van de Aldi, maar het is ook een heel ander apparaat.
Ja, maar dan is hij niet meer gelijkwaardig aan die iMacquote:
Gewoon simpele broodjes ham en kaas ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Myraela het volgende:
Mensen, wat voor eten is lekker en makkelijk in de trein als je een hele ochtend in de trein zit.
Broodjes Tonijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Myraela het volgende:
Ja hij lust geen kaas. Alles wat ik bedenk zit kaas op.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon simpele broodjes ham en kaas ofzo
Ham? Kipfilet? Boterhamworst?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hij lust geen kaas. Alles wat ik bedenk zit kaas op.
Ik kan er naast zitten maar toen ik voor het laatst keek (een half jaar geleden ofzo) was het ~90 euro per tb, jij hebt dat al bijna voor die 500gbquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:16 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Ja, maar dan is hij niet meer gelijkwaardig aan die iMac
Ja, wraps was eigenlijk mijn plan. Maar ik twijfelde of dat niet zou gaan kliederen enzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ham? Kipfilet? Boterhamworst?
Of je maakt wraps? Met gerookte kip en sla enzo
Je date lust geen kaas? Laat hem jouw eten in de trein op de wcquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja hij lust geen kaas. Alles wat ik bedenk zit kaas op.
Harde schijven zijn veel duurder geworden door de overstromingen bij de fabrieken in China.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan er naast zitten maar toen ik voor het laatst keek (een half jaar geleden ofzo) was het ~90 euro per tb, jij hebt dat al bijna voor die 500gb
Hij houd ook niet van vis.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je date lust geen kaas? Laat hem jouw eten in de trein op de wc
Mijn pc is nog niet kapot dus ik volg niksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Harde schijven zijn veel duurder geworden door de overstromingen bij de fabrieken in China.
Wel een beetje opletten
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij houd ook niet van vis.
Ohwaitwhut.
Broodjes met grillworst.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ga in de supermarkt straks gewoon alles grijpen wat ik tegenkom.
Sowieso flesjes drinken. En dan of lekkere broodjes of wraps.
niet teveel saus eropquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, wraps was eigenlijk mijn plan. Maar ik twijfelde of dat niet zou gaan kliederen enzo.
Zeg dan ook niet dat het goedkoper kan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn pc is nog niet kapot dus ik volg niks
Ja ik denk die shit gaat alleen nog maar goedkoper worden maar neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Zeg dan ook niet dat het goedkoper kan.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef heloef het volgende:
Ik moet me vandaag bezig houden met online marketing.
Ik kom niet verder dan mensen lastig vallen via Twitter.
Je faalt.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:23 schreef heloef het volgende:
Ik moet me vandaag bezig houden met online marketing.
Ik kom niet verder dan mensen lastig vallen via Twitter.
quote:
Niet haten, ik weet niks beters.quote:
Je bent er om te leren toch.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:27 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Niet haten, ik weet niks beters.
Misschien toch maar een andere opleiding kiezen want met campagnes ben ik niet zo sterk.
Nee.. hij is er gewoon.quote:
Dat is waar, straks weer les van Koning Dennis. Die man is zo'n inspiratiebron echt vol met ideeën ook.quote:
jaa thanks man!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, succes man! Ik duim voor je!
Nog even afwachten maar ik heb zeeeer goeie hoopquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
YOU GOT IT BROTHERRRRR
/gtl /weg /-tl
Hahaha, nah bij mij zitten ze allemaal los hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:58 schreef Joysa het volgende:
Screw.. ik moest aan jou denken
[ afbeelding ]
Pics or it......quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:00 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hahaha, nah bij mij zitten ze allemaal los hoor
Nu gaat ik mn pakkie maar eens uittrekken denk. Op sexy wijze, voor mezelf, in de spiegel.
Km maar tc joy dan zal ik je es ff een showtje geven. rrrrrrrrquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:03 schreef screwloose het volgende:
[..]
Km maar tc joy dan zal ik je es ff een showtje geven. rrrrrrrr
Denken dat ik een grapje maakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not shy, I'm enjoying the party in my head..
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:24 schreef Michel2GRFE het volgende:
Hoppa, weekend.If onlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver, beter was ik niet aan het beesten in de sportschool. Dan had er iets anders kunnen beesten in mijn broekquote:
Kappen met sporten is de key my friend.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Godver, beter was ik niet aan het beesten in de sportschool. Dan had er iets anders kunnen beesten in mijn broek
Hé, kôm en zet dich heej aan taofel en bestel det beer oét Belsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:05 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh Mestreech, de glitters en glans in 't zonleech..
Mijn moeder ook altijd: "Vind je het niet eens tijd voor een vriendin?" "Wanneer neem je nou eens een vriendin?"quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:41 schreef heloef het volgende:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:32 schreef screwloose het volgende:
[..]
Kappen met sporten is de key my friend.
quote:The more you sweat in practice the less you'll bleed in battle
Maar ik laup door, d'n daag dae vordert, 't jeuk al in mien pels..quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:35 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Hé, kôm en zet dich heej aan taofel en bestel det beer oét Bels
Fap jezelf dan tot zweten gast.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |