Iets beter je best doen dan.quote:Op maandag 2 april 2012 10:17 schreef Mirel het volgende:
Ik zie het echt nergens zitten :/, lijkt me iets wat niet door CSS gemaakt is bijna..
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/firebug/quote:Op maandag 2 april 2012 10:17 schreef Mirel het volgende:
Ik zie het echt nergens zitten :/, lijkt me iets wat niet door CSS gemaakt is bijna..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | <?php if($column == '5') { $class="one_fifth"; } if($column == '4') {$class="one_fourth";} if($column == '3') { $class="one_third"; } if($column == '2') {$class="one_half"; } if($column == '1') { $class="fullwidth"; } if($sidebar=="on") { if($column == '5') { $width="107"; $height="80"; } if($column == '4') { $width="139"; $height="120"; } if($column == '3') { $width="193"; $height="150";} if($column == '2') { $width="301"; $height="250"; } if($column == '1') { $width="624"; $height="325"; } }else{ if($column == '5') { $width="162"; $height="200";} if($column == '4') { $width="212"; $height="153";} if($column == '3') { $width="295"; $height="256"; } if($column == '2') { $width="461"; $height="247"; } if($column == '1') { $width="959"; $height="325"; } } |
Of doe gewoon firebug gebruiken en kijk welk CSS-bestand en regelnummer de bijbehorende stijlregels staan.quote:Op maandag 2 april 2012 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Zoek in je CSS eens een stukje op waar je opacity staat en een zwarte achtergrond.
Dat heb ik al gedaan.quote:Op maandag 2 april 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of doe gewoon firebug gebruiken en kijk welk CSS-bestand en regelnummer de bijbehorende stijlregels staan.
Klopt maar ik kreeg niet de indruk dat ze Firebug gebruikt.quote:Op maandag 2 april 2012 10:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of doe gewoon firebug gebruiken en kijk welk CSS-bestand en regelnummer de bijbehorende stijlregels staan.
Ik ben geen zij. En Firebug kom je ook niet ver mee in deze template. Het is geen heilig tooltje hoorquote:Op maandag 2 april 2012 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Klopt maar ik kreeg niet de indruk dat ze Firebug gebruikt.
Mja zo ongeveer iedereen hier had het toch binnen 2 seconden gevonden met firebugquote:Op maandag 2 april 2012 10:52 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik ben geen zij. En Firebug kom je ook niet ver mee in deze template. Het is geen heilig tooltje hoor![]()
De opacity regels die erin zitten verwerkt worden niet vermeld in firebug, de div waar ze in zitten niet, en style.css waar het in zit ook niet.quote:Op maandag 2 april 2012 11:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mja zo ongeveer iedereen hier had het toch binnen 2 seconden gevonden met firebug
snap ook niet wat je fout kan doen aan rechtermuis -> element inspecteren.
Het is niet voor niets een topic voor dummies he? Juist voor beginners dus, niet iedereen is gelijk expertquote:Op maandag 2 april 2012 11:12 schreef Catch22- het volgende:
eerlijk waar, je kan NIET werken met JS en CSS als je gewoon echt niets snapt van hoe het ongeveer werkt en je maakt het jezelf al helemaal onmogelijk als je een debugger niet kan gebruiken.
Ik heb binnen 10 seconden gevond wat je probleem is. Natuurlijk helpt mijn ervaring mij daarbij, maar het is grotendeels logisch denken en je developertools goed gebruiken. En dat kan jij ook.
Dan ben ik wel benieuwd wat jij gedaan hebt, want bij mij is dat het eerste wat direct zichtbaar is.quote:Op maandag 2 april 2012 11:07 schreef Mirel het volgende:
Bij mij niet hoor. Ik zie alleen maar doorgekruisde regels en ga dan zelf in de stylesheets kijken want er staat altijd nog meer bij wat niet vermeld wordt.
Dat van style.css was een foutje, ik zat ook in filter_portfolio.css te editten
Ik wil best mensen helpen, maar ga niet hun code uitwerken. Dat wil ik wel; maar dat kost ze dan 50 euro per uur (vriendenprijs).quote:Op maandag 2 april 2012 11:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Het is niet voor niets een topic voor dummies he? Juist voor beginners dus, niet iedereen is gelijk expert. Dus help elkaar gewoon
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |