Ik ging altijd via spoor 1 richting Zwolle, maar ik stapte altijd uit bij Zutphenquote:Op zondag 1 april 2012 11:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik ging ook via spoor 1 naar zwolle naar me meisje daar
Zutphenquote:Op zondag 1 april 2012 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ging altijd via spoor 1 richting Zwolle, maar ik stapte altijd uit bij Zutphen
En dan de stoptrein naar Apeldoorn, ouwe gammele dieseljoekelquote:
Apeldoorn.quote:Op zondag 1 april 2012 11:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En dan de stoptrein naar Apeldoorn, ouwe gammele dieseljoekel
quote:Op zondag 1 april 2012 11:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Da's vrij logisch als die niet op een ander spoor komt.
Zit niet te janken dames!quote:
De romantiek spat eraf.quote:Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef Gulmez het volgende:
Als je de eerste trap op het station naar links neemt, kom je bij spoor 1, daar heb je ook iets verder op dat perron een openbare toilet, en ik ben serieus op die plek ontmaagd.![]()
![]()
![]()
Al die mensen raar kijken, dat we met z'n tweeën uit 1 toilet kwamen, en m'n vriendinnetje was nog een beetje rood, en keek gezicht dat ze zich betrapt voelde, haha.
Links is de roltrapquote:Op zondag 1 april 2012 12:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
De romantiek spat eraf.
Is dat niet rechts trouwens?
Dan doen jullie met jullie zogenaamde emo herinneringen.quote:
Je hoeft mij het station niet uit te leggen hoor.quote:Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef Gulmez het volgende:
Als je de eerste trap op het station naar links neemt, kom je bij spoor een daar heb je ook iets verder op dat perron een openbare toilet, en ik ben serieus op die plek ontmaagd.![]()
![]()
![]()
We hoeven niet alles te weten. Daar heb je andere topic's voor.quote:Op zondag 1 april 2012 12:09 schreef Gulmez het volgende:
Als je de eerste trap op het station naar links neemt, kom je bij spoor een daar heb je ook iets verder op dat perron een openbare toilet, en ik ben serieus op die plek ontmaagd.![]()
![]()
![]()
Al die mensen raar kijken, dat we met z'n tweeën uit een toilet kwamen, en m'n vriendinnetje was nog een beetje rood, en keek met een gezicht dat ze zich betrapt voelde, haha.
Een herrinering, als iemand iets bekends heeft gezegt is een emo herinering?quote:Op zondag 1 april 2012 12:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan doen jullie met jullie zogenaamde emo herinneringen.
Dan ga lekker in db lezen?quote:Op zondag 1 april 2012 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hoeft mij het station niet uit te leggen hoor.
Ja hallo, dat die sloerie je niet wil moet je niet op mij afreageren.quote:
Waar heb jij het nu weer over?quote:Op zondag 1 april 2012 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hallo, dat die sloerie je niet wil moet je niet op mij afreageren.
Welke dan?quote:Op zondag 1 april 2012 12:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
We hoeven niet alles te weten. Daar heb je andere topic's voor.
Ehh...?!quote:Op zondag 1 april 2012 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hallo, dat die sloerie je niet wil moet je niet op mij afreageren.
Clear. Pas je de OP de volgende keer dan ook even aan?quote:Op zondag 1 april 2012 12:16 schreef theKiD het volgende:
Juist de 2 die op- en aanmerkingen hebben, wonen niet in tilburg.. AUFSALTZEN!!!
Dit dus. Ga vrienden zoeken in db... tilburg wil je nietquote:Op zondag 1 april 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehh...?!
Ga even ergens anders lopen rellen ofzo.
quote:Op zondag 1 april 2012 12:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Clear. Pas je de OP de volgende keer dan ook even aan?
Zal wel door die pasta van je komen. Die heeft niet voor niks zo een naamquote:Op zondag 1 april 2012 12:18 schreef PierreTT het volgende:
Zal me nog eens laten zien hier, direct weer overal rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |