abonnement Unibet Coolblue
pi_110354999
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:10 schreef youngfcs het volgende:
Thanks! you could bet on Haase against Juan Monaco in Monte Carlo (odds 3.75). Monaco has to play the Houston final against Isner later this day and he won`t be able to be 100% physically and mentally on tuesday after a 10-hours flight and a 7-hours timezone difference.
The odds have to be a lot higher(lower) than that. I think, even with jetlag of Monaco, the odds for Haase to win should be about 100
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 15 april 2012 @ 17:07:03 #277
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_110356609
quote:
99s.gif Op zondag 15 april 2012 16:15 schreef XL het volgende:

[..]

Wir können es auch gerne auf Deutsch machen?
Klare Sache.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_110370159
Verhaal Robin Haase!

quote:
Na de Davis Cup ontmoeting tegen Roemenie ging ik gelijk door naar het graveltoernooi van Casablanca. Normaal gesproken ga je eerst trainen op een andere ondergrond om vervolgens toernooien te spelen maar na afweging van wat voor en tegen argumenten heb ik een paar weken geleden besloten om toch gelijk te gaan spelen. Jullie weten vast allemaal dat het in mijn eerste ronde niet zo liep als ik had gehoopt en ik was dan ook erg teleurgesteld. Dat ik niet mijn beste tennis zou spelen na een uurtje trainen op gravel was mij wel duidelijk maar dat ik uiteindelijk zo slecht zou spelen was erg zuur. Uiteindelijk heb ik er wel veel aan gehad en ben ik weer tot een paar belangrijke punten gekomen die ik misschien in de afgelopen tijd was “vergeten”. Dit klinkt misschien een beetje vaag maar deze dingen zijn nou eenmaal lastig uit te leggen. Ondanks dat het jaar niet zo is begonnen zoals ik het graag had gewild, is het nu belangrijk dat ik hard blijf trainen en de “vergeten” dingen weer ga toepassen.

Nu ik jullie allemaal verward heb kan ik beginnen over heel iets anders:

De tenniswereld wordt vaak gezien als een “glitter and glamour” wereld maar het toernooi van Casablanca is het tegenovergestelde. Het hotel en het eten is goed verzorgd maar verder word je niet blij om dit toernooi te spelen (tenzij je het wint). Voor dat ik een voorbeeld geef, mogen jullie onderstaande vragen voor jezelf beantwoorden.

1) Hoe vaak douche je per dag?

2) Hoe vaak ga je naar de wc op een dag?

Nu vraag je misschien af waarom ik dit aan jullie vraag. Dit zijn doodgewone handelingen in het dagelijkse leven maar bij dit toernooi word je er niet blij van om te douchen of naar de wc te gaan. Het is zo smerig dat je met je schoenen en kleding aan wilt douchen of de hele dag zweten en stinken omdat je pas in het hotel onder de douche wilt staan. De wc kunnen jullie je nu wel voorstellen dus daar hoef ik niet uitgebreid op in te gaan. Er zijn zelfs spelers geweest die hun eigen wc-papier hebben meegenomen…

Terwijl ik dit schrijf zit ik alweer in Monte Carlo en hier mag ik absoluut niet klagen maar jullie begrijpen vast wel dat, als je eerste ronde verliest met slecht tennis, de halve finale in de dubbel verliest na een matchpoint te hebben gehad, de hele week maar een oefenset hebt kunnen spelen in de single omdat het regende waardoor de banen nog slechter werden en sommige zelfs niet meer te bespelen waren waaronder het Centre Court, dat je zo nu en dan een verhaal maakt waar je ook eens even alles afkraakt. Over het verkeer ben ik niet eens begonnen. Ik denk als ik dit beschrijf, dat ik niet meer van mijn familie en vrienden naar toernooien mag gaan.

Nu ik het verhaal terug lees ben ik best netjes gebleven door maar een paar kleine voorbeelden te noemen en kijk ik alweer helemaal positief naar volgende week. In de eerste ronde zal ik ook zeker positief moeten zijn om een kans te maken tegen de in vorm verkerende Juan Monaco.

Ps: Er zijn ook nog wat spullen gejat van mij maar gelukkig geen computer of andere waardevolle spullen zoals bij andere spelers.
pi_110371136
Zijn vorm is ook gejat volgens mij :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 15 april 2012 @ 22:00:05 #280
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_110371724
Casablanca... dat is echt am arsch der welt... wij zouden daar niet eens over straat durven. Het stikt daar ook van de Marokkanen moet je weten! Dus het moet wel slecht zijn

8)7

Haase :|W
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_110373420
Echt, dat stuk...ook echt niveau basisschool. Maar ok, leuk dat ie het schrijft *O*
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110373538
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef Norrage het volgende:
Echt, dat stuk...ook echt niveau basisschool. Maar ok, leuk dat ie het schrijft *O*
Ik zat ook al te kijken naar die structuur ja..dacht dat het misschien een verborgen haiku ofzo was :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_110373804
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik zat ook al te kijken naar die structuur ja..dacht dat het misschien een verborgen haiku ofzo was :')
Hij kan wel beter Nederlands dan thiemo :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110450948
Nou Monaco stond op het punt Haase van de baan te rammen. Alleen lijkt het erop dat Monaco zijn enkel heeft verdraaid. Haase lijkt te winnen door opgave Monaco

edit: hij kan door
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_110451123
Was je niet een beetje enorm aan het overdrijven?
That's all folks!
pi_110451151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Was je niet een beetje enorm aan het overdrijven?
Ik zou de beelden even kijken, dat valt reuze mee. Ik zou niet meer op staan denk ik :')
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_110451198
en toch exit Monaco.
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_110451232
ATP Masters Monte Carlo 2012

Zag er erg slecht uit ja ;(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 17 april 2012 @ 18:59:14 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_110451234
Wat een held, zomaar de in topvorm verkerende Monaco verslaan _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_110451267
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:59 schreef Tim86 het volgende:
ATP Masters Monte Carlo 2012

Zag er erg slecht uit ja ;(
Ah daar zaten jullie :P
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
pi_110451272
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 april 2012 18:57 schreef JJdJ1984 het volgende:

[..]

Ik zou de beelden even kijken, dat valt reuze mee. Ik zou niet meer op staan denk ik :')
Ben nu overtuigd. ;)
That's all folks!
pi_110564516


[ Bericht 100% gewijzigd door SjaakVilleneuve op 20-04-2012 18:18:24 (-) ]
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_110564533
foutje
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_110564578
Toch erg geslaagd toernooi voor Rooooowbin. Net een gelukje gekregen dat ie nodig had. Eens kijken of hij dit kan doortrekken op gravel
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_110564737
Dit goede resultaat was ook wel nodig :)

Komt nu op 45 terecht in de rankings. In de race van 2012 komt hij op 50.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_110565020
Hij knalt Djoker in 2 sets naar huis :Y

edit: oh wacht, ik dacht dat ze pas morgen speelden _O-
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_110569183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef Morthill het volgende:
Hij knalt Djoker in 2 sets naar huis :Y

edit: oh wacht, ik dacht dat ze pas morgen speelden _O-
pi_110569198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2012 18:23 schreef Tim86 het volgende:
Dit goede resultaat was ook wel nodig :)

Komt nu op 45 terecht in de rankings. In de race van 2012 komt hij op 50.
Hij stond inderdaad 140 in de race ofzo _O-.
pi_110580797
quote:
Robin, ben je tevreden over je spel van vanmiddag?

“Er zat meer in. Ik probeerde wel mijn eigen spel te spelen en bij vlagen ging dat goed. Maar over de hele wedstrijd genomen serveerde ik niet goed. En ook mijn returns en dropshots konden beter. Tegen een man als Djokovic kom je dan al snel onder druk te staan. Je krijgt tegen hem weinig cadeau, dat weet je, hij is niet voor niets de nummer één van de wereld.”

Je kwam meteen een break voor. Dacht je toen: hier valt wat te halen?

“Nee, er is dan een game gespeeld. Dat zegt nog niets. Het was wel jammer dat ik niet meteen kon uitlopen naar 2-0. Die tweede game begon ik goed, maar ik werd alsnog teruggebroken. Daarna liep ik tot 4-1 een beetje achter de feiten aan.”

Heb je een moment gedacht dat je hem kon pakken?

“Ik ga de baan op om te winnen, maar niet met het idee: vandaag ga ik hem pakken. Toen ik me terugknokte tot 4-4 en vervolgens kansen kreeg op zijn service, ging ik misschien denken aan het winnen van de eerste set. Maar aan de winst ga je pas denken als je een set en 3-0 voor staat.”

Spelen tegen de nummer één van de wereld, veel publiek. Heb je genoten op de baan?

“Daarvoor ga ik niet de baan op. Ik ga de baan op om te winnen. Bovendien heb ik vaker tegen de nummer één van de wereld gespeeld en ik weet hoe het is om voor veel publiek te spelen. Ik was gewoon met de wedstrijd bezig. Maar ik hebt dit soort wedstrijden wel nodig om naar een hoger niveau te groeien. En dat wil ik.”

Al met al was het wel een hele mooie week…

“Ja, mijn eerste kwartfinale op een masterstoernooi. En ik heb toch vier wedstrijden achter elkaar op gravel kunnen spelen, daardoor kom ik beter in mijn ritme. Het geeft vertrouwen voor de komende graveltoernooien, maar je kunt er ook niet al te veel conclusies aan verbinden. Als ongeplaatste speler kan ik op Roland Garros in de eerste ronde Rafael Nadal loten…”

Je keert door deze goede week terug in de top 50…

“Dat is mooi, maar daar heb ik me eerlijk gezegd nog niet mee bezig gehouden. Ik heb nog niet op internet gekeken, zie het maandag wel als de nieuwe ranking uitkomt.”
pi_110583231
Wat een pessimist zeg :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')