jaja garage zegt 6 uur nodig te hebben. remschijven wisselen, 500 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als ik het daar lees is het toch helemaal geen probleem? Wiellagers kun je meteen even nastellen en naafsloten L+R omwisselen. Voormiddagje werk als ik het zo zie.
Moet je eens aan Engelse rotzooi gaan sleutelen, dan ben je blij dat je zoiets ziet als die beschrijving van die Nissan
niet mijn auto, mijn baas wil hem naar een garage brengen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:04 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een onzin. Begin daar maar vlug zelf aan en vertrouw die garages niet.
Eens.quote:Op maandag 7 mei 2012 01:17 schreef 2cv het volgende:
Ik zou zelf (voor de volgende keer) niet gelijk de voorgeschreven hoeveelheid olie er in gieten. Liever een heel of half litertje minder. Vervolgens even laten draaien (een halve minuut is al genoeg) en dan olie peilen en bijvullen tot het maximum.
Ik ga gelijk ff kijken.... tnx.quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:02 schreef Barcaconia het volgende:
Staat in je auto. Vaak in de deurstijl bij de bestuurdersdeur, in je tankdopklepje of anders gewoon in het handboek.
Je wil het niet weten...quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:56 schreef Prowl het volgende:
Ik heb ooit vage elektronica problemen gehad in mijn Volvo 440, 3 garages wisten zich er geen raad mee totdat een klant toevallig de garage in kwam en vertelde dat hij exact hetzelfde mee had gemaakt met een andere auto
Bleek 1 of ander koolstofborsteltje/sensor te zijn in de dynamo, die vervangen á 2 euro en geen probleem meer
Dat heb ik onlangs nog gecheckt en zat toen precies op het goede niveau. Netjes midden tussen min. en max. en dat zou de witte damp natuurlijk niet verklaren...quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:04 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Heel stom misschien, maar zit er niet gewoon te weinig koelvloeistof in?
Het is gelukt,... dank voor de info..... 2.0 voor, 2.2 achter...quote:Op woensdag 9 mei 2012 19:24 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zit dat meestal. In de deurstijl, op de deur, op de tankklep etc. Misschien zelfs wel op de kofferbak.
Wat voor auto gaat het om. Vaak zit je wel goed als je rond de 2~2.3 bar er in doet.
Het bleek dus toch de koppakking te zijn. Gelukkig een goedkoop adres kunnen vinden waar het hersteld kan worden... Is 'ie vanmorgen naartoe gesleept en wij gaan dinsdag toch op vakantie...quote:Op donderdag 10 mei 2012 01:05 schreef NoBody122 het volgende:
Komt die witte damp onder de motorkap vandaan, of uit de uitlaat?
Waarschijnlijk is er inderdaad ergens een slang losgeschoten dan wel geknapt/gescheurd. Been there, done that.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |