Het vervelende is dat hij bij de franchisenemer zelf een goede naam heeft gemaakt en hij werkt er ook al echt 6 jaar ofzo. Maar die franchisenemer betaalt zegmaar alleen, klachten wilt hij niet horen, daar heeft hij mensen voorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet!!!!![]()
Dat ie snel ander werk gaat zoeken...
WTFquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt hoorEn die baas laat hem alles lekker oplossen 's nachts omdat hij zelf zn bed niet uit wil komen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het vervelende is dat hij bij de franchisenemer zelf een goede naam heeft gemaakt en hij werkt er ook al echt 6 jaar ofzo. Maar die franchisenemer betaalt zegmaar alleen, klachten wilt hij niet horen, daar heeft hij mensen voorEn dat is dus
zijn baas.
Naamtopiques voor priemkequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind naam TT's heul niet zo leuk meer
[..]
WTFDat ie idd heul snel anders werk zoekt zeg
Ik hield het daar net 3 jaar voor, toen was het voor mij al klaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind naam TT's heul niet zo leuk meer
[..]
WTFDat ie idd heul snel anders werk zoekt zeg
Ik ga serieus heel die film in je tieten knijpenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Het kan hier:
http://www.rofra.nl/bedrijven-overheid/circus-workshop/?c=b
Oehhhhquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga serieus heel die film in je tieten knijpen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga serieus heel die film in je tieten knijpen
Of je moet minder etenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn kaken zijn moe. Ik denk dat ik echt meer moet gaan slapen.
Dat hoorde ik laatst bij Obesequote:
Owjah dat vind je leukquote:
Was maar een garpjen, smurfkequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat valt echt wel mee!
Tittysqueeze in tha darkquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dat vind je leuk
Wait vind ik ook leuk
Both happehhh![]()
![]()
Of te vaak een bepaalde activiteit met een piemel verrichtquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of te vaak een bepaalde activiteit met een piemel verricht![]()
Oh ja, dat zal vast van toepassing zijn bij mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of te vaak een bepaalde activiteit met een piemel verricht![]()
Dat kan je heul wel doen als je de daad zelf nog niet gedaan hebtquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal vast van toepassing zijn bij mij.
Maar ik moest er wel ook meteen aan denken toen ik mijn post teruglas.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal vast van toepassing zijn bij mij.
Ik vind piemels eng.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan je heul wel doen als je de daad zelf nog niet gedaan hebt
En als je dat ermee doet zie je gelijk dat ze heul niet eng zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Piemels zijn goeie dino's... of om mee te laten praten.. met hun mini mondje !!!
Nee doe ik nooit hoor.. geen ervaring mee ofzo...
Jaaa mondjequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Piemels zijn goeie dino's... of om mee te laten praten.. met hun mini mondje !!!
Ik vind het een mooien oplossing...quote:
Ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ja, Bambi, be a dikequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een mooien oplossing...
Piemels zijn eng.. Dan wordt je pot!
Tip van dag voor Bambi![]()
(dacht ik al te ver? mijn hoofd gaat zo snel)
Mwehe. Dat was dan weer niet helemaal wat ik in gedachten had.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het een mooien oplossing...
Piemels zijn eng.. Dan wordt je pot!
Tip van dag voor Bambi![]()
(dacht ik al te ver? mijn hoofd gaat zo snel)
Is de piemel-issue wel gelijk opgelost.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mwehe. Dat was dan weer niet helemaal wat ik in gedachten had.
Nee hoor, je bent nog nog niet getrouwd, het kan nogquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ooooooooooo ik wil ook pot zijn !! Ben ik al te laat?
Nog net op tijd ! Doe ik woensdag op je oefenenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent nog nog niet getrouwd, het kan nog
Het kan toch ook nog na het trouwenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent nog nog niet getrouwd, het kan nog
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Het kan toch ook nog na het trouwen
Nee, dan niet meer, dan ben je te laatquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Het kan toch ook nog na het trouwen
Moet ik eerst even toestemming aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nog net op tijd ! Doe ik woensdag op je oefenen![]()
![]()
![]()
Ja maar die leer ik wel te waarderen. Ofzo.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is de piemel-issue wel gelijk opgelost.
En minder kans op pijn in je kaken!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, dan niet meer, dan ben je te laat
Oe die is wel mooiquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://to-polish-or-not.b(...)pi-opal-texture.html
Deze vind ik wel cool.
Mag vaaaaast welquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Moet ik eerst even toestemming aanvragen tot vreemdgaan
Ik ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze vind ik wel cool.
b to the oringquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Deze vind ik wel cool.
Nee, tot de dood u scheidtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Za
[..]
Mag vaaaaast welIk zeg het maar even niet.. Na de trouw zeg ik het wel
Dan kan ie toch niet meer terug
Nee?
Bwhehehehehehehequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:02 schreef PriemGirl het volgende:
Za
[..]
Mag vaaaaast welIk zeg het maar even niet.. Na de trouw zeg ik het wel
Dan kan ie toch niet meer terug
Nee?
Oh nou voorlopig ben ik dat nog niet van plan. Komt vast goedquote:
Oh wacht gewoon een worm inslikken en afvallen ik zeg doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:11 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, skjoe, ik heb een goeden dieet gevonden![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:11 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, skjoe, ik heb een goeden dieet gevonden![]()
Ja toch, die eet sjiek hendig de helft van de eten opquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:14 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Oh wacht gewoon een worm inslikken en afvallen ik zeg doen
Ja briljantquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja toch, die eet sjiek hendig de helft van de eten op![]()
Ik ga straks even op ebay kijken denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja briljantga morgen meteen halen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga straks even op ebay kijken denk ik
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
Ahh... ze halen ze uit koeien... maar die moeten ze dan wel eerst vermoorden![]()
![]()
Daar heb je nog een week voor?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fu, ik moet nog bedenken wat ik komende donderdag ga lakken...
Ja maar bruiloft. Dan moet het wel echt mooi zijn. En ik wil eigenlijk stempelen, maar dan moet ik ook weten wat dan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Daar heb je nog een week voor?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAM KOMT VAN VARKENS
CONFUSED
Rundergehakt jonguhquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HAM KOMT VAN VARKENS
CONFUSED
Ja, oke... maar ze doen eerst dwangvoeding bij die koeien met worm-eitjes, zodat het er meer worden en dan maken ze de koe dood om de eitjes te kunnen verkopenquote:
Ew.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, oke... maar ze doen eerst dwangvoeding bij die koeien met worm-eitjes, zodat het er meer worden en dan maken ze de koe dood om de eitjes te kunnen verkopen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, oke... maar ze doen eerst dwangvoeding bij die koeien met worm-eitjes, zodat het er meer worden en dan maken ze de koe dood om de eitjes te kunnen verkopen![]()
Maar dan maken ze geen vlees (hamburgers) meer van de koei toch? dat lijkt mij health risk achtig gezien niet echt verstandigquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik gok van niet neequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Maar dan maken ze geen vlees (hamburgers) meer van de koei toch? dat lijkt mij health risk achtig gezien niet echt verstandig
Met zóveel parasieten niet nee, maar ieder beest dat buiten loopt kan er een hebben. Daarom goed bakken.quote:
Maar je eet ze ook op? Dan maken ze ze ook doodquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ik vind koeien echt leuke beesten. Dus dan vind ik het nog een beetje ergerder.
En behandeld om zoveel mogelijk te killen.quote:
Als ie hem uitschijt, dat is nog veel smerigerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ooh bah die gast in part 2 die zo'n eitje eet
Daar was ik netquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als ie hem uitschijt, dat is nog veel smeriger
Er zit verschil tussen doodmaken en gebruiken om wormen te kweken en ze daarna dood te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je eet ze ook op? Dan maken ze ze ook dood
Dood = doodquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen doodmaken en gebruiken om wormen te kweken en ze daarna dood te maken.
En nu mijn schoenen.quote:
Masochist.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil de dvd boxen van house ook nog kopen
Waarom heb ik mijn no-buy zo lang gezet?
Dat mini blaadje die niks qua aanwijzingen geeft?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Priem HELP! heb jij de gebruiksaanwijzing nog van je e-reader?
Hopelijk bakken ze de boel wel goed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:40 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ze eten de koeien daarna wel nog op
quote:
Er stond ook een uitgebreide op mijn e-reader, maar die heb ik per ongeluk weggeflikkerdquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat mini blaadje die niks qua aanwijzingen geeft?
what's the question
Ik skip.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef Lindytje het volgende:
Nou, en hier kan je ze kopen
http://www.tapewormeggs.com/![]()
quote:Collected at Владивосток Vladivostok Soviet prison camp in one liter slurry of liquid human excrement
mjam!quote:
NOOO klik weg! Straks staat de internetbrigade veur de deurquote:
Ik pak hem er even bijquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:42 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Er stond ook een uitgebreide op mijn e-reader, maar die heb ik per ongeluk weggeflikkerd![]()
Ik heb gister aan de scherm instelling geknoeid en nou draait ie steeds alle pagina's om
Anders reset ik hem wel evenquote:
Kak!!!!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NOOO klik weg! Straks staat de internetbrigade veur de deur
Ja dat bedoelde ik maar kreeg hem in het boek zelf (en ook niet in andere boeken) terug naar staandquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
Hoe draait ie ze om dan. Staan ze nu 'liggend'; bedoel je?
Ik... snap je zin niet helemaalquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik maar kreeg hem in het boek zelf (en ook niet in andere boeken) terug naar staand
Hoofdscherm is wel gewoon staand, maar als ik een boek open maakt niet uit welk boek zijn de pagina's liggendquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik... snap je zin niet helemaalJe krijgt het maar bij 1 boek? Of je krijgt het bij het hoofdscherm en in het boek zelf; kon e het omdraaien?
quote:Please allow 12 weeks for delivery. Use promply on arrival by applying to salad or uncooked food. Do not refrigerate. Contact Col. Dimiti Pushkin for delivery. Please to accept cash only Euros or American Dollars. No returns
In boek; naar instellingen gaan (rechtse knop). Kies voor 'weergave personaliseren'. Kies voor 'pagina-modus'. Staat ie daar toevallig op 'op ligg. breedte toepass.' ?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:53 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hoofdscherm is wel gewoon staand, maar als ik een boek open maakt niet uit welk boek zijn de pagina's liggend
Had ik al gekeken lukt nietquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
In boek; naar instellingen gaan (rechtse knop). Kies voor 'weergave personaliseren'. Kies voor 'pagina-modus'. Staat ie daar toevallig op 'op ligg. breedte toepass.' ?
Is enige wat ik me kan bedenken
Lastige situatie!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn vriendinnetje is vorig jaar haar vader verlorenToen ben ik samen met een andere vriendin ook naar de crematie geweest enzo. En morgen zou hij jarig zijn geweest, dus daar heeft ze het moeilijk mee. Maar sinds die tijd heeft ze echt superveel ingrijpende beslissingen gemaakt (relatie van 8 jaar verbroken, van baan gewisseld waar ze al 4 jaar werkte). En ze heeft het ons niet verteld. Ze was in oktober jarig en toen had ze het al uitgemaakt met haar vriend. Dat wist ik niet en toen ik vroeg wat ze van haar vriend had gekregen zei ze: 'ja een iphone.' en nu achteraf hoor ik dat het toen allang uit was.
Ik vind het echt supersneu voor haar, maar ze praat niet uit zichzelf en nu begint ze dus ook te liegen. Ik weet niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ze woont in Haarlem en ik zie haar voornamelijk op school (als we afspreken om met de vriendengroep wat te gaan eten zegt ze op het laatste moment af, elke keer). Dus als ik iets vermoed is het ook niet heel makkelijk om in de auto te stappen en hopen dat ze thuis is.
lol. Ik zie het. Doet ie bij mij ook niet meerquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Had ik al gekeken lukt nietdan maar een hard reset
Sorryquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
lol. Ik zie het. Doet ie bij mij ook niet meer
bug dus
hmm heb net instellingen hersteld; en doet ie dus nog niet...quote:
Bij mij ook niet dus heb net alle boeken er af geflikkerd zal even kijken wat ie doet als ik ze er weer op zetquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hmm heb net instellingen hersteld; en doet ie dus nog niet...even googlen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Lastige situatie!!
Zou je haar misschien kunnen bellen? Of neemt ze dan niet op?
Weet je ook waarom ze liegt? En heeft ze nog wel andere vriendinnen, of sluit ze zich voor iedereen af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:00 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Bij mij ook niet dus heb net alle boeken er af geflikkerd zal even kijken wat ie doet als ik ze er weer op zet
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hmm heb net instellingen hersteld; en doet ie dus nog niet...even googlen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Wat een nare situatie zeg uft kunnen jullie niet eens bij haar langs gaan om te praten een soort interventie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
[..]Kaksituatie....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit te denken wat zou kunnen helpen, maar ik weet het niet zo goed... Ik denk er even over na, oke?
Don't come closer, I might hurt you
hij heeft geen kopje meer .......quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
.
heb het: ga naar je instellingen --> meer --> oriëntatie.
Hij heeft hem nu terug gezet bij mij
[..]Hmmm is wel erg lastig.... Ik zou het toch eens proberen om face to face to confronteren.. En ook aan te geven dat het liegen haar niet verder helptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja denk je dat dat een goed idee is? Ik weet het echt niet meerquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Wat een nare situatie zeg uft kunnen jullie niet eens bij haar langs gaan om te praten een soort interventie?
Als je op de knopje klik.... rechtse knop in het boek.. zie ik:quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
hij heeft geen kopje meer .......
Dank je welquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kaksituatie....
Ik zit te denken wat zou kunnen helpen, maar ik weet het niet zo goed... Ik denk er even over na, oke?
Ja ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hmmm is wel erg lastig.... Ik zou het toch eens proberen om face to face to confronteren.. En ook aan te geven dat het liegen haar niet verder helpt![]()
Ik zou het niet weten heb nooit zoiets meegemaakt maar misschien kun je een paar vriendinnen meenemen en dan zeggen dat jullie je echt zorgen om haar makenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja denk je dat dat een goed idee is? Ik weet het echt niet meer
Ja ik denk het wel... Vooral als ze bij de ene vriendin een ander verhaal verteld dan bij de ander... Ik zou het het haar duidelijk makenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja denk je dat dat een goed idee is? Ik weet het echt niet meer
Boeken eraf gooien en er weer opnieuw opzetten en reset instelling helpt ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als je op de knopje klik.... rechtse knop in het boek.. zie ik:
navigaar pagina, notities, Lettertype, weergave personaliseren, handschrift, meer
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:05 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten heb nooit zoiets meegemaakt maar misschien kun je een paar vriendinnen meenemen en dan zeggen dat jullie je echt zorgen om haar maken
Ja, it makes sensequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel... Vooral als ze bij de ene vriendin een ander verhaal verteld dan bij de ander... Ik zou het het haar duidelijk maken
Misschien 'breekt' het haar wel; maar wellicht dat ze dan gaat beseffen dat dat groot houden en liegen haar niet verder helpt? Ik weet het ook niet zeker hoorBlijft lastig...
Jah maar zonde van het werk als het zo kanquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Boeken eraf gooien en er weer opnieuw opzetten en reset instelling helpt ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Hela hola, ik heb zin in kindercola!Ohai !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks gemist. Behalve dat het hier vol zit met trutten![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Hela hola, ik heb zin in kindercola!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Face to face lijkt me ook goed.
En ik zou, hoe hard het ook klinkt, bij elk ding dat ze vertelt waar aan je twijfelt, vertellen dat je denkt dat ze liegt en dat ze dat niet hoeft te doen. Blijf haar confronteren. Dat lijkt hard, maar dat ik denk ik wel waar ze het meest aan heeft...
Ik ga het doen, maar ben er helemaal niet goed inquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:07 schreef Lindytje het volgende:
Face to face lijkt me ook goed.
En ik zou, hoe hard het ook klinkt, bij elk ding dat ze vertelt waar aan je twijfelt, vertellen dat je denkt dat ze liegt en dat ze dat niet hoeft te doen. Blijf haar confronteren. Dat lijkt hard, maar dat ik denk ik wel waar ze het meest aan heeft...
Hela hola, ik heb zin in kindercola!Ja onsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh jemig Uft wat ontzettend lastig zeg.
Ik heb helaas niks zinnigs toe te voegen. *HUG*
[..]Zijn hele life changing gebeurtenissen, het verlies van een ouder. Toen ik m'n broer verloor stond m'n hele leven op z'n kop en dan besef je ineens dat je dingen niet meer wil. Het kan bijvoorbeeld best zo zijn dat zij tevreden was met haar vriend, en door die gebeurtenis ineens dacht van nee, hier neem ik geen genoegen meer mee het leven is te kort! En ze kan zich meer op school willen richten, omdat haar contract eigenlijk niet verlengd is.. Ik zou proberen wat breder naar haar situatie te kijken, en vraag haar misschien eens hoe zij graag zou willen dat je er voor haar bent. Misschien wil ze face to face met je praten, misschien heeft ze geen behoefte aan praten en wil ze leuke dingen met je doen? Misschien vind ze het veilig om vanachter het muurtje dat WA omhoog trekt haar hart te kunnen luchten. Vraag haar in welke vorm zij jouw steun kan gebruiken en besef dat haar gedachtegang nu waarschijnlijk anders is dan voor haar vader overleed. Hoeft niet liegen te betekenen, je bent dan gewoon niet meer dezelfde persoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel succes en wijsheid bij het lieve vriendinnetje zijn
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Hela hola, ik heb zin in kindercola!Priem gaat dit weekend een circusactiviteit doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 8% gewijzigd door Lindytje op 15-03-2012 21:33:17 ]Don't come closer, I might hurt you
Ze is buitenlands, indonesisch. Ken je Indo's uit drachten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Wie is het trouwens uft misschien ken ik haar ook kom ook uit drachten
Ja snap ik... Ik zou het ook lastig vinden.. Maar ik denk dat het beter is om haar te 'breken' zodat ze beseft dat ze fout bezig is; dan achter haar rug om niet te geloven en haar zo te verliezen als vriendin (hoeveel vriendschappen gaan fout door achterbaks gedoe... achter de rug praten etc etc....).quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga het doen, maar ben er helemaal niet goed in![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ze is buitenlands, indonesisch. Ken je Indo's uit drachten?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zijn hele life changing gebeurtenissen, het verlies van een ouder. Toen ik m'n broer verloor stond m'n hele leven op z'n kop en dan besef je ineens dat je dingen niet meer wil. Het kan bijvoorbeeld best zo zijn dat zij tevreden was met haar vriend, en door die gebeurtenis ineens dacht van nee, hier neem ik geen genoegen meer mee het leven is te kort! En ze kan zich meer op school willen richten, omdat haar contract eigenlijk niet verlengd is.. Ik zou proberen wat breder naar haar situatie te kijken, en vraag haar misschien eens hoe zij graag zou willen dat je er voor haar bent. Misschien wil ze face to face met je praten, misschien heeft ze geen behoefte aan praten en wil ze leuke dingen met je doen? Misschien vind ze het veilig om vanachter het muurtje dat WA omhoog trekt haar hart te kunnen luchten. Vraag haar in welke vorm zij jouw steun kan gebruiken en besef dat haar gedachtegang nu waarschijnlijk anders is dan voor haar vader overleed. Hoeft niet liegen te betekenen, je bent dan gewoon niet meer dezelfde persoon
hehehehe, maar helemaal niks verder gemist? Ik kan het bijna niet gelovenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai !
Niks gemist. Behalve dat het hier vol zit met trutten![]()
Mais oui, naturellement!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef BGTes het volgende:
Meh inzakavond. Ruzie met vriend, zorgen om vriend met kanker, buikpijn, uni lukt niet goed..
Ik ga naar bed.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Priem gaat dit weekend een circusactiviteit doen![]()
eensch!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wellicht dat dit advies wel de allerbeste is
He gets ... Dikke knufff!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef BGTes het volgende:
Meh inzakavond. Ruzie met vriend, zorgen om vriend met kanker, buikpijn, uni lukt niet goed..
Ik ga naar bed.
ja, ik zag het op feestboekquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Priem gaat dit weekend een circusactiviteit doen![]()
Bedankt voor je inputquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zijn hele life changing gebeurtenissen, het verlies van een ouder. Toen ik m'n broer verloor stond m'n hele leven op z'n kop en dan besef je ineens dat je dingen niet meer wil. Het kan bijvoorbeeld best zo zijn dat zij tevreden was met haar vriend, en door die gebeurtenis ineens dacht van nee, hier neem ik geen genoegen meer mee het leven is te kort! En ze kan zich meer op school willen richten, omdat haar contract eigenlijk niet verlengd is.. Ik zou proberen wat breder naar haar situatie te kijken, en vraag haar misschien eens hoe zij graag zou willen dat je er voor haar bent. Misschien wil ze face to face met je praten, misschien heeft ze geen behoefte aan praten en wil ze leuke dingen met je doen? Misschien vind ze het veilig om vanachter het muurtje dat WA omhoog trekt haar hart te kunnen luchten. Vraag haar in welke vorm zij jouw steun kan gebruiken en besef dat haar gedachtegang nu waarschijnlijk anders is dan voor haar vader overleed. Hoeft niet liegen te betekenen, je bent dan gewoon niet meer dezelfde persoon
Ik ga naar bed.
Hahahah geweldigquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehehe, maar helemaal niks verder gemist? Ik kan het bijna niet geloven
(ps, ik heb meneer hier verteld dat ik een E-reader wil, heb hem vanochtend van een patiënt een kwartiertje uitgeprobeerd en nu ben ik een soort van om)
Ah da's klote zeg...quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:12 schreef BGTes het volgende:
Ik ga naar bed.
Ik ga naar bed.
JIJ BENT OOK EEN TRUT JAquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, ik zag het op feestboek
|Leuk hoor Priem, vergeet je je glitterpakje met cameltoe niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Je kunt niet haar grenzen aangeven, je kunt alleen je eigen grenzen aangeven, duidelijk zijn, zeggen wat je er van vindt, wat je haar wil en kan geven en wat je van haar verwacht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bedankt voor je inputDat is inderdaad ook een ding, dat ik echt totaal niet weet hoe zij zich voelt. Maar omdat ze én niet praat én nergens op ingaat als je wat vraagt én leuke dingen afzegt vind ik het best moeilijk om haar grenzen te bepalen en als ik haar ernaar vraag antwoord ze dat ze het leuk vindt om dingen te doen en deze vervolgens afzegt.
Ik zie haar morgen weer op school, dus zal na school even met haar praten (niet te intensen evt wat afspreken om bij haar thuis te komen).
Ik denk die van jou aangezien die jou bevaltquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]truste
[..]
Hahahah geweldigWeet je al welkeen ???
![]()
Echt mijn beste faal geweest. Mijn eerste boek is al uit![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JIJ BENT OOK EEN TRUT JAwheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Maar ik vind het zo moeilijk dat ik 0,0 respons krijg. Als ik dat zeg zegt ze: 'Ja dat zal ik doen' en doet het vervolgens niet. En als ik vraag hoe gaat het met je? Zegt ze 'Goed'. En dan hoor ik twee weken later dat het helemaal niet goed met dr ging toen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Je kunt niet haar grenzen aangeven, je kunt alleen je eigen grenzen aangeven, duidelijk zijn, zeggen wat je er van vindt, wat je haar wil en kan geven en wat je van haar verwacht.
En dat soort wijze dingen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JIJ BENT OOK EEN TRUT JASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kroket!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Omnomnom, frietjes uit de oven met een kroket uit de oven (ik was lui en had er gewoon zin in)
Zet die link in je onderschriftquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Nou ja zeg Priem, al die haat om een leuke circusactiviteit?
En elke keer die link erbij ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
Kom je ook naar de meet? ik neem die van mij sowieso mee voor speesquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk die van jou aangezien die jou bevalt![]()
Maar goed, ik ben nog een klein beetje in de bedenkfase
ja zeggen en nee doen is wel een beetje typisch oosters, maak ik vaak mee bij indo's.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar ik vind het zo moeilijk dat ik 0,0 respons krijg. Als ik dat zeg zegt ze: 'Ja dat zal ik doen' en doet het vervolgens niet. En als ik vraag hoe gaat het met je? Zegt ze 'Goed'. En dan hoor ik twee weken later dat het helemaal niet goed met dr ging toen.
Die van struis uitproberen op de meetquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik denk die van jou aangezien die jou bevalt![]()
Maar goed, ik ben nog een klein beetje in de bedenkfase
Omdat ik struis bij je bleef toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Aardbei... wtf waarom blij ik struis zeggen
Deze cursusactiviteit?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:17 schreef Lindytje het volgende:
uit de oven hequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kroket!GIEV! Ahhh zo lang niet meer gegeten
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:18 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet? ik neem die van mij sowieso mee voor spees
Zaterdag tijdens de meet ook echtquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
KIPJE DIE GAAT FALEN OHOHOHOOOOH!
Ga je hem dan zaterdag tijdens de meet bestellon alstie van Swarte bevalt?
We noemen dr altijd oma, want ze is de oudste van onze groep (ik de jongstequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja zeggen en nee doen is wel een beetje typisch oosters, maak ik vaak mee bij indo's.
1 op 1 een babbeltje is vaak wel het prettigst, en dan voorzichtig doorvragen. Maar als zij weinig of geen "toegang" geeft tot haar gedachten kun je daar toch niet zoveel mee. Het moet uit haar komen. Misschien komt dat later dan nog, of niet, dat kan natuurlijk ook.
Maar moeilijk hoor, zeker bij jonge meiden die zoiets heftigs meegemaakt hebben.
En dan heet ze nog eigenlijk ooievaar ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef PriemGirl het volgende:
Aardbei... wtf waarom blij ik struis zeggen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We noemen dr altijd oma, want ze is de oudste van onze groep (ik de jongste26 is ze en 1,58 ofzo
Het was ook heel onverwacht, met oud en nieuw hoorden ze voor het eerst dat hij ziek was en bam, in mei overleden.
Ik heb mijn ondertitel net ff verandertquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan heet ze nog eigenlijk ooievaar ook![]()
Ik ga haar kikker noemen, want UIquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En dan heet ze nog eigenlijk ooievaar ook![]()
Dat meckt nie uut want smeckt utzelfduh!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
uit de oven heziet er heeeeeerlijk uit, hehehehe,
Lol ja duidelijk welquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Omdat ik struis bij je bleef toch?
Mja, ik bedoel dit niet om het op mij te betrekken hoorquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bedankt voor je inputDat is inderdaad ook een ding, dat ik echt totaal niet weet hoe zij zich voelt. Maar omdat ze én niet praat én nergens op ingaat als je wat vraagt én leuke dingen afzegt vind ik het best moeilijk om haar grenzen te bepalen en als ik haar ernaar vraag antwoord ze dat ze het leuk vindt om dingen te doen en deze vervolgens afzegt.
Ik zie haar morgen weer op school, dus zal na school even met haar praten (niet te intensen evt wat afspreken om bij haar thuis te komen).
IK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
ik ben bijna 2 jaar van slag geweest na het overlijden van mijn vader, ging ook zo snel, is gewoon kut en niet echt uit te leggen, heel ingrijpend.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
We noemen dr altijd oma, want ze is de oudste van onze groep (ik de jongste26 is ze en 1,58 ofzo
Het was ook heel onverwacht, met oud en nieuw hoorden ze voor het eerst dat hij ziek was en bam, in mei overleden.
Ja dan weten ze ook wie ik benquote:
heeft mijn leidinggevende een keer gedaan, hij vond het geweeeeeeeldig en wilde mijn team dat ook aansmeren, waarop wij allemaal minstens een kwartier zo hebben gezeten:quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kip, deze workshop is bij ons in de buurt!![]()
![]()
http://www.stadsarrangeme(...)rkshop-den-haag.aspx
Je vergeet ooievaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb mijn ondertitel net ff verandert
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
IK!Ok ik ook niks voor jou danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Paste dr niet meer opquote:
Rellen uit rouwverwerking, waarom zijn daar nog geen workshops voor?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben bijna 2 jaar van slag geweest na het overlijden van mijn vader, ging ook zo snel, is gewoon kut en niet echt uit te leggen, heel ingrijpend.
Geloof ik een zooi notes achter elkaar en een (paar) ban(s) gehad in die tijd ook omdat ik lekker ging lopen afreageren op Fok![]()
nee joh, smaakt niet hetzelfde. De buitenkant is taai en droog, de binnenkant echter is wel hetzelfdequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat meckt nie uut want smeckt utzelfduh!
En nee das geen dialect, maar hoe het stemmetje in mijn hoofd klinkt
Vooral het feit dat je begeleid wordt door een gediplomeerde docent.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heeft mijn leidinggevende een keer gedaan, hij vond het geweeeeeeeldig en wilde mijn team dat ook aansmeren, waarop wij allemaal minstens een kwartier zo hebben gezeten:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het echt heel fijn dat je zo open bentquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Mja, ik bedoel dit niet om het op mij te betrekken hoormaar herken dat wel heel erg en hoop je zo te kunnen laten zien hoe het ook zou kunnen zijn voor haar. Ik wilde niet praten of antwoord geven op 'hoe gaat het met je' vragen, omdat a: de meeste mensen willen horen dat het goed met je gaat en b: toch niemand iets weet te zeggen als je eerlijk zegt hoe kut je je voelt. Daarnaast wilde ik niet 'dat meisje dat haar .. verloren heeft' zijn en al helemaal niet 'dat meisje met wie het niet goed gaat'. Enerzijds zei ik ja tegen leuke dingen doen omdat ik afleiding nodig had en dan zei ik ze ook weer af omdat ik er niet klaar voor was om zo leuk te doen terwijl het verdriet nog heel vers was. En dat zijn dingen die je niet meteen voelt, dat komt pas juist na een tijdje als het besef binnen komt
![]()
Zou zeker even met haar gaan praten na school, met haar afspreken en laten zien dat je er voor haar bent. Je hebt de beste bedoelingen, dat is al bewonderenswaardig. Ik zou exact zeggen wat je hier zegt. En als zij weet hoe jij er in staat zal ze vast en zeker ook meer duidelijkheid aan jou kunnen geven
En relverwerking door te rouwen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Rellen uit rouwverwerking, waarom zijn daar nog geen workshops voor?
HAHA GARP IK NEEM WEL WAT MEEquote:
ganz kanslös ja!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vooral het feit dat je begeleid wordt door een gediplomeerde docent.
Gediplomeerd in lachen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HAHA GARP IK NEEM WEL WAT MEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wut?quote:
Zij vindt dat ze nu zich al groot moet houden. Morgen was haar vader jarig en ze komt wel gewoon naar school omdat mensen anders denken dat ze zich aanstelt. Ik heb wel gezegd dat ík het begrijp als ze liever alleen wilde zijn en thuis bleef en dat ze zich niks aan moet trekken van wat anderen zeggen, omdat dat mensen zijn die het nog nooit meegemaakt hebben en niet weten hoe het voelt. Maarja, dat is natuurlijk makkelijke voor mij gezegd dan voor haar gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben bijna 2 jaar van slag geweest na het overlijden van mijn vader, ging ook zo snel, is gewoon kut en niet echt uit te leggen, heel ingrijpend.
Geloof ik een zooi notes achter elkaar en een (paar) ban(s) gehad in die tijd ook omdat ik lekker ging lopen afreageren op Fok![]()
als ik door gezeik met mezelf ofzo wil rellen doe ik dat het liefst op enigszins normale mensen, niet op kansloze geretardeerde mokkels als "Mas"quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
wut?
Had Masja toch gelijk.. We rellen omdat we niet van onszelf houden![]()
ok ok, ik neem ook wel een doosje voor je meequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mss neemt tenminste een chaneldoosje voor me mee
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ok ok, ik neem ook wel een doosje voor je mee
quote:
Zo kan ik nog wel even doorgaan heurquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik door gezeik met mezelf ofzo wil rellen doe ik dat het liefst op enigszins normale mensen, niet op kansloze geretardeerde mokkels als "Mas"![]()
Was een leuke tijd wel. Kut voelen --> rellen op Fok --> beter voelen door al die Fokkers![]()
![]()
Fokkers normale mensen noemenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als ik door gezeik met mezelf ofzo wil rellen doe ik dat het liefst op enigszins normale mensen, niet op kansloze geretardeerde mokkels als "Mas"![]()
Was een leuke tijd wel. Kut voelen --> rellen op Fok --> beter voelen door al die Fokkers![]()
![]()
Wel eerst tig keer tegen jezelf zeggen dat je dat helemaal niet weet van een ander he!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ze heeft toch mooi op haar studie geleerd dat we alleen maar rellen omdat we niet van onszelf houden... En op die studie zeiden ze heul niks over of dat op Fok of op schoonheidsglans is
Tsja, moeilijk.... ik denk dat je anderen hun problemen nooit kunt oplossen, anders ben je echt aan een dood paard aan het trekken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zij vindt dat ze nu zich al groot moet houden. Morgen was haar vader jarig en ze komt wel gewoon naar school omdat mensen anders denken dat ze zich aanstelt. Ik heb wel gezegd dat ík het begrijp als ze liever alleen wilde zijn en thuis bleef en dat ze zich niks aan moet trekken van wat anderen zeggen, omdat dat mensen zijn die het nog nooit meegemaakt hebben en niet weten hoe het voelt. Maarja, dat is natuurlijk makkelijke voor mij gezegd dan voor haar gedaan.
403 Forbiddenquote:
Ik denk het ook ja.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tsja, moeilijk.... ik denk dat je anderen hun problemen nooit kunt oplossen, anders ben je echt aan een dood paard aan het trekken.
Zij zal een beslissing moeten nemen in wat ze wil en wat ze nodig heeft van anderen, hoe kut ook voor jullie.
studiequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ze heeft toch mooi op haar studie geleerd dat we alleen maar rellen omdat we niet van onszelf houden... En op die studie zeiden ze heul niks over of dat op Fok of op schoonheidsglans is
Je moet ook al wandelend mobiel fokken jongeuh !!!quote:
enigszinsquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Fokkers normale mensen noemen
Ik ken eigenlijk bijna geen normale mensenquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
enigszins
Ach, de gemiddelde Nederlander is nóg veel erger eigenlijk, dus tsja...![]()
Ik ben zelf alleen een vrijetijdsmongool, normaal onder werktijd en extreem mongolisch buiten werktijd
ALSO ALSO, GENAU, VERBOTEN JAHWOHL!, GENAU WIE ICH, WO IST DER BAHNHOF???? JAAAAA GEGEN DIE MAUER!!!!! SCHNELLLLL!!!!!quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk bijna geen normale mensen
Ik heb dan echt zo'n duitse schreeuwende stem in mijn hoofdquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ALSO ALSO, GENAU, VERBOTEN JAHWOHL!, GENAU WIE ICH, WO IST DER BAHNHOF???? JAAAAA GEGEN DIE MAUER!!!!! SCHNELLLLL!!!!!
Ligt er aan wat je onder 'normaal' verstaat toch?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk bijna geen normale mensen
Whahahquote:
Dat was de bedoeling ookquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb dan echt zo'n duitse schreeuwende stem in mijn hoofd
Oh, nu zag ik hem via jouw quote, hehehehe.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
WhahahMijn broertje zou dat ook zo doen, die kookt eieren in de waterkoker
Volgens mij welquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Even checken, klopt mijn sig nu weer?
Weet niet of Priem er zo ook nog blij mee is. Had je het stukje gelezen over de URL die ze liever niet meer gepost zag enzo?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:39 schreef Lindytje het volgende:
Even checken, klopt mijn sig nu weer?
+1quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb dan echt zo'n duitse schreeuwende stem in mijn hoofd
Jawel, die is al overal uit mijn posts en de url staat ook niet in mijn sig.quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet niet of Priem er zo ook nog blij mee is. Had je het stukje gelezen over de URL die ze liever niet meer gepost zag enzo?
Wauw!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb nog een veel beteren site voor een circusactiviteit priemke
http://www.circusschoolhannesenco.nl/
Zet vooral je geluid aan
quote:
Bwhehe ja. En wat ik onder normaal versta, daar ken ik er maar weinig vanquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:37 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je onder 'normaal' verstaat toch?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Zet vooral je geluid aan
Dit kan verder geen kwaad... Of ik er éckt heel blij mee ben is een anderequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Weet niet of Priem er zo ook nog blij mee is. Had je het stukje gelezen over de URL die ze liever niet meer gepost zag enzo?
Waarom klik ik ook gewoonquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Zet vooral je geluid aan
Letters in den ringen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
Zet vooral je geluid aan
Speciaal voor Priemquote:
nicequote:Op donderdag 15 maart 2012 21:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jawel, die is al overal uit mijn posts en de url staat ook niet in mijn sig.
Wij zeggen thuis altijd dat wij heel normaal zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ja. En wat ik onder normaal versta, daar ken ik er maar weinig van
Als het allemaal vanaf 1 domein komt telt het geloof ik niet zo vaak hoor, dan moet fok al als kenner op dat ene gebied gezien worden en ik kan me niet voorstellen dat dat zo isquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit kan verder geen kwaad... Of ik er éckt heel blij mee ben is een andereMaar ik zal zaterdag vragen voor de flyer
![]()
Bwhehehehe ik ben benieuwd woensdag!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:46 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wij zeggen thuis altijd dat wij heel normaal zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehehe ik ben benieuwd woensdag!
Dan ben ik nog heel verlegen en stil hoor!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef Lindytje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
waddisser woensdag?quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan ben ik nog heel verlegen en stil hoor!!
Daar komen de smoesjes alquote:Op donderdag 15 maart 2012 21:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan ben ik nog heel verlegen en stil hoor!!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 21:48 schreef Lindytje het volgende:
Lies en Sien FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |