Het vervelende is dat hij bij de franchisenemer zelf een goede naam heeft gemaakt en hij werkt er ook al echt 6 jaar ofzo. Maar die franchisenemer betaalt zegmaar alleen, klachten wilt hij niet horen, daar heeft hij mensen voorquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Niet!!!!![]()
Dat ie snel ander werk gaat zoeken...
WTFquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Echt hoorEn die baas laat hem alles lekker oplossen 's nachts omdat hij zelf zn bed niet uit wil komen.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het vervelende is dat hij bij de franchisenemer zelf een goede naam heeft gemaakt en hij werkt er ook al echt 6 jaar ofzo. Maar die franchisenemer betaalt zegmaar alleen, klachten wilt hij niet horen, daar heeft hij mensen voorEn dat is dus
zijn baas.
Naamtopiques voor priemkequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind naam TT's heul niet zo leuk meer
[..]
WTFDat ie idd heul snel anders werk zoekt zeg
Ik hield het daar net 3 jaar voor, toen was het voor mij al klaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind naam TT's heul niet zo leuk meer
[..]
WTFDat ie idd heul snel anders werk zoekt zeg
Ik ga serieus heel die film in je tieten knijpenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Het kan hier:
http://www.rofra.nl/bedrijven-overheid/circus-workshop/?c=b
Oehhhhquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga serieus heel die film in je tieten knijpen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ga serieus heel die film in je tieten knijpen
Of je moet minder etenquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Mijn kaken zijn moe. Ik denk dat ik echt meer moet gaan slapen.
Dat hoorde ik laatst bij Obesequote:
Owjah dat vind je leukquote:
Was maar een garpjen, smurfkequote:Op donderdag 15 maart 2012 19:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat valt echt wel mee!
Tittysqueeze in tha darkquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Owjah dat vind je leuk
Wait vind ik ook leuk
Both happehhh![]()
![]()
Of te vaak een bepaalde activiteit met een piemel verrichtquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of te vaak een bepaalde activiteit met een piemel verricht![]()
Oh ja, dat zal vast van toepassing zijn bij mij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Of te vaak een bepaalde activiteit met een piemel verricht![]()
Dat kan je heul wel doen als je de daad zelf nog niet gedaan hebtquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh ja, dat zal vast van toepassing zijn bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |