Wonderolie toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil vanavond/vannacht eigenlijk wel bevallen. Willem is logeren bij oma in Zeeland, het huis wordt vandaag weer helemaal gepoetst door m'n werkster en mezelf en het wordt niet zo'n heel mooi weer dit weekend en maandag. Vanaf dinsdag/woensdag wordt het juist weer wél heel mooi weer, dus de tweede helft van de kraamweek kan ik dan lekker buiten genieten van het mooie weer...
Nu nog effe een manier verzinnen om die bevalling voor elkaar te krijgen
thanksquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:17 schreef Marrije het volgende:
Ik vind het zelf fijn om een verschoningsmatje, luiers, billendoekjes en een schoon setje kleding bij ons op de kamer te hebben. Ivm nachtelijke poepluiers enzo.
Dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:59 schreef Troeta het volgende:
Coco, wat erg, veel sterkte!
En fieder ook natuurlijk! Ik duim toch nog voor je.
Gerbera gefeliciteerd en een welkom voor de nieuwe zwangeren!
Twinkle, waarom meld je je niet gewoon eerst een weekje ziek? Gewoon even bijtanken kan wonderen doen, ff niks moeten...en dat gezeik nu helpt ook niet mee.
En van daaruit is het veel makkelijker om die 2 uurtjes minder te werken.
Gewoon heel hard gaan persen? Breinaald?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef flugeltje het volgende:
Ik wil vanavond/vannacht eigenlijk wel bevallen. Willem is logeren bij oma in Zeeland, het huis wordt vandaag weer helemaal gepoetst door m'n werkster en mezelf en het wordt niet zo'n heel mooi weer dit weekend en maandag. Vanaf dinsdag/woensdag wordt het juist weer wél heel mooi weer, dus de tweede helft van de kraamweek kan ik dan lekker buiten genieten van het mooie weer...
* Gerberaatje Schuift een choco soesje richting Marjolijntjequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Fieder, ik denk aan je vandaag. Balen dat je nog zo lang moet wachten!
Gerberaatje, gefeliciteerd!!* Marjolijntje heeft nu zin in taart..
Gheghe, dat kun jij wel! Geloof in de kracht van positief denken!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef flugeltje het volgende:
Hm, dat dacht ik ook, als je om 20.00 naar bed gaat, dan heb je die slaap-uurtjes in de middag misschien veel minder nodig.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
Plus als k dan lees over behendigheid enzo dan denk k ook doe dat dan niet, hang lekker thuis op de bank.
Vind t wel erg makkelijk t allemaal op je werkgever aan te laten komen eigenlijk![]()
Gewoon een gesprek bij een Arbo arts aanvragen. Zo snel mogelijk. Je hebt het geprobeerd in overleg te doen, dat werkt dus niet. Dan maar via de 'officiele' weg. Daarmee in gesprek en om tafel om te kijken welke uren je wel kunt werken en wat mogelijk is. Zij hebben zich dan aan het advies van de arbo in combi met het UWV te houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:19 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco...... Heel veel sterkte meis! Baal zo ontzettend voor je!
Voortgang van de zaken hier: Contact opgenomen met personeelszaken en zij blijven bij hun standpunt dat ik maar vakantieuren in moet leveren. Mijn werkzaamheden zullen anders ingedeeld moeten worden. Echter er is maar heel weinig speling aangezien ik al fulltime werk. Vraag me af hoe we dat dan moeten gaan herverdelen![]()
Kan wel janken ....
Vriendin van mij die 7,5 maanden zwanger is zei al: maandag gewoon bellen dat je de ziektewet in duikt.
Maar dat vind ik niet de oplossing! Het gaat om fucking twee uurtjes per dag die ik in mijn ogen minder kan werken. Ik heb een verklaring en ze kunnen het ZO aanvragen bij UWV.
Wat zou het belang van mijn werkgever zijn dat ze zo aandringen op het opnemen van vakantieuren?
Wat moet ik nou?![]()
.... Kan serieus wel janken.
Direct leidinggevende is er niet vandaag en neemt zijn telefoon ook niet op.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:50 schreef flugeltje het volgende:
Twinkle, het is eigenlijk heel erg simpel. Als jij 2 uur per dag minder MOET werken, moeten ze je ziek melden voor die uren. Het is echt compleet van de gekke dat ze je er vrije uren voor in willen laten leveren. Kan me echter ook voorstellen dat je het niet een heel groot arbeidsconflict wilt laten worden. Heb je het UWV al eens gebeld? Je mag zelf je arboarts ook bellen he...
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Gewoon een gesprek bij een Arbo arts aanvragen. Zo snel mogelijk. Je hebt het geprobeerd in overleg te doen, dat werkt dus niet. Dan maar via de 'officiele' weg. Daarmee in gesprek en om tafel om te kijken welke uren je wel kunt werken en wat mogelijk is. Zij hebben zich dan aan het advies van de arbo in combi met het UWV te houden.
Meteen doen. Niet langer wachten. En nog niet kijken naar de lange termijn inderdaad maar wat nú niet kan.
Oeke, daarh eb je een goed punt en dat ga ik vanaf vandaag ook doen. Gisteren al mee gestart eigenlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Gheghe, dat kun jij wel! Geloof in de kracht van positief denken!
Oja en gewoon hard persen vind ik ook wel een goeie!
[..]
Hm, dat dacht ik ook, als je om 20.00 naar bed gaat, dan heb je die slaap-uurtjes in de middag misschien veel minder nodig.
Misschien is de insteek anders als je voor een baas werkt ipv voor jezelf, maar ik vind dat je als werknemer ook de moeite moet doen om dan thuis ook zoveel mogelijk rust te pakken.
Voetmassagequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:16 schreef flugeltje het volgende:
Ook voor Kuuk?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Gewoon heel hard gaan persen? Breinaald?
Nou neequote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:41 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik wacht het gesprek af wat ik maandag met leidinggevende en personeelszaken ga hebben. Zie er wel een beetje tegenop.. maar het enige wat ik kan doen is afwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |