abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:07:25 #151
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_109158387
Ah nee, Coco ;(...Sterkte meis.

Fieder, ik denk aan je vandaag!
pi_109158405
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:04 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Je wordt steeds een stukje harder, vooral omdat je niet meer echt durft te verwachten dat het goed gaat...

Ik heb uiteindelijk 4 miskramen gekregen voor Willem bleef plakken en nu met Pietertje ging het gewoon in 1 keer goed. Het komt meestal goed. Mijn gyn zijn altijd dat de gevallen waar niet uiteindelijk toch een kindje kwam op 1 hand te tellen waren... Het kost alleen steeds weer zoveel verdriet en teleurstelling op de weg er naartoe... Sterkte meis :*
Aye, dat zeiden mijn man en ik ook al tegen elkaar. Het zal vast wel goedkomen, tis alleen irritant/vervelend/vermoeiend/klote dat je door zo'n gedoe heen moet (zowel fysiek als emotioneel gezien).

Mgoed. We gaan er gewoon voor en met een beetje geluk gaat het dit keer weer redelijk snel (het zwanger raken ;)).

En als het dan toch mis moet gaan, dan liever nu dan dat ik er tijdens de eerste echo ofzo achterkom.

Naja, in ieder geval, thx O+
pi_109158462
Coco wat klote zeg! Sterkte :*

Afspraken plan ik altijd tijdens mn vrije dagen. Al is t lastiger als je fulltime werkt. Dan zou ik alles zo ver mogelijk aan t begin of eind van de dag plannen. Dat vind ik wel zo eerlijk naar de werkgever toe. Of je nou die 2 uur heb of niet. Soms kan t niet anders natuurlijk.
Als k een hele dag weg zou blijven zou ik die dag gewoon vrij nemen.

Gerbera gefeliciteerd :)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:19:06 #154
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109158527
Hier krijg je gewoon een vaste gyn toegewezen en dan kom je altijd op diezelfde dag. Bij mij was dat op een werkdag, maar ik haalde m'n uurtjes altijd elders wel weer in... Ene hand wast de andere wat dat betreft...

Overigens heb ik m'n eigen gyn deze hele zwangerschap pas 1 keer gezien :') Maar goed, ik val onder zijn verantwoordelijkheid...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109158537
Dank Son!

Nu ik parttime werk plan ik alle gyn bezoeken in eigen tijd. Bij muppet zwangerschap werkte ik nog fulltime maar liep ik in het begin ook nog bij de vlos en die had avond spreekuur. Ideaal, kon meneer ook altijd mee. Vanaf week 20 zat ik toen in de ziektewet en werd overgedragen naar de gyn, maar toen kon ik dus wanneer ik wilde.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:42:02 #156
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109158768
Coco ;( :*

Fieder, ik duim voor een wondertje. Hoe laat mag je?

Ik voel me belabberd. Ben flink verkouden en heb last van mijn oren en mijn keel met een hele nare hoest (mijn buik doet gewoon zeer van het hoesten).
Hierdoor ook heel erg slecht geslapen, dus nu met betonhoofd op de bank...
pi_109159086
Coco wat heftig. Sterkte meis.
Fieder succes vandaag, ik duim met de rest mee voor een wondertje.

En ik kom me maar melden hè :P. Niks aan de hand alhier.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109159319
Coco.... -O- .. Heel veel sterkte meis! Baal zo ontzettend voor je!

Voortgang van de zaken hier: Contact opgenomen met personeelszaken en zij blijven bij hun standpunt dat ik maar vakantieuren in moet leveren. Mijn werkzaamheden zullen anders ingedeeld moeten worden. Echter er is maar heel weinig speling aangezien ik al fulltime werk. Vraag me af hoe we dat dan moeten gaan herverdelen :?

Kan wel janken ....

Vriendin van mij die 7,5 maanden zwanger is zei al: maandag gewoon bellen dat je de ziektewet in duikt.

Maar dat vind ik niet de oplossing! Het gaat om fucking twee uurtjes per dag die ik in mijn ogen minder kan werken. Ik heb een verklaring en ze kunnen het ZO aanvragen bij UWV.

Wat zou het belang van mijn werkgever zijn dat ze zo aandringen op het opnemen van vakantieuren?

Wat moet ik nou? :? ;( .... Kan serieus wel janken.

Direct leidinggevende is er niet vandaag en neemt zijn telefoon ook niet op.
pi_109159497
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef X_Y het volgende:
Vandaag aan mn neefjes verteld, zegt neefje (6 jaar) Oom *insert man's naam* dat hebben je zaadjes goed gedaan zeg :D :D :D
:D

kursor beterschap :*
asy ook :(! :*

Coco... :* ..
En fieder ook veel sterkte&succes!

Gerb gefeliciteerd! :)

Twinkle,
wat een rot situatie! het lijkt me onmogelijk om daar je vakantieuren voor te moeten gebruiken :{
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:30:37 #160
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109159520
Coco, ach wat verdrietig :* Is er echt geen hoop meer? (niet dat ik je valse hoop wil geven :@ )

Fieder, ook voor jou hoop ik op een wonder!

Nieuwelingen, welkom & gefeliciteerd.
pi_109159555
Coco, wat erg. Mag het weer niet zo zijn :'(... Heel veel sterkte meid, je klinkt heel flink! :*

Fieder sterkte en succes vandaag! :*

Gerberaatje gefeliciteerd :*

Twinkle, vervelend. En als je de uur extra pauze waar je per dag recht op hebt als je zwanger bent en ft werkt, erbij pakt?
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_109159594
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:30 schreef Marrije het volgende:
Coco, ach wat verdrietig :* Is er echt geen hoop meer? (niet dat ik je valse hoop wil geven :@ )
Nee, dat zou mezelf voor de gek houden zijn. Heb exact dezelfde klachten als bij de vorige miskraam, alleen nog niet zo heftig (zit nog in het beginstadium).

Heb al een Hema taart besteld. Martijn gaat die straks voor me ophalen. Taart, cola, bloederige biefstuk, series & gamen. Ik ga me er dit weekend wel doorheen slaan ;)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:36:28 #163
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109159630
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nee, dat zou mezelf voor de gek houden zijn. Heb exact dezelfde klachten als bij de vorige miskraam, alleen nog niet zo heftig (zit nog in het beginstadium).

Heb al een Hema taart besteld. Martijn gaat die straks voor me ophalen. Taart, cola, bloederige biefstuk, series & gamen. Ik ga me er dit weekend wel doorheen slaan ;)
Soms voel je het ook gewoon heel goed aan he, welke kant het op gaat -O- -O-
En je hebt gelijk, verwen jezelf maar goed!
pi_109159677
Och Coco, wat verdrietig. :'(
Dat klinkt als een goed opvang/steun/cocoonplan. Wees maar extra lief voor jezelf! :*

Fieder, sterkte vandaag, ik duim hoor! :*

Gerberaatje, ik neem aan dat ik je dan mag feliciteren vandaag? :P
Gefeliciteerd! *O*

Beterschap voor Asy en Kursor!

Blegh, gister is er een stuk van mijn kies afgebroken. :{
En ik ben extra boos omdat ik bij de tandarts had aangegeven dat ik het niet vertrouwde, ik voelde ruimte tussen de vulling en de kies zelf. Maar dat was niet erg volgens hem bladiebla.
Nouja, vertrouwen is nu wel echt weg en ik moet op zoek naar een nieuwe tandarts.
Een week voor de uitgerekende datum. :(
Gelukkig doet het geen pijn. :')
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:40:08 #165
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109159708
Gebera jarig? Gefeliciteerd!

Asy, beterschap.

Hier alles wel zn gangetje.
Gisteren afspraak met de gyn gehad en het is nog steeds met 38 w inleiden of met 39 w ks, hangt nog van wat dingen af, dat gaan we volgende week opnieuw bekijken.
Over 2 of 3 weken heb ik mijn meisje in mijn armen O+
pi_109159736
Oeke wat irritant :(

marrije ohh O+
:)

Kwam gister trouwens n excollega tegen bij de vk,
ze is de vorige x bevallen bij 34wk en nog wat dagen
dat zou volgende week al zijn voor mij & haar :o (we lopen gelijk :) )
raar idee is dat
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:46:53 #167
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_109159854
Poeh, met 34 weken, dan zou ze er hier al zijn.
Gisteren wel meteen nog een laag geverfd, de wieg is bijna klaar, nog 2 lagen.
pi_109159892
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Coco, wat erg. Mag het weer niet zo zijn :'(... Heel veel sterkte meid, je klinkt heel flink! :*

Fieder sterkte en succes vandaag! :*

Gerberaatje gefeliciteerd :*

Twinkle, vervelend. En als je de uur extra pauze waar je per dag recht op hebt als je zwanger bent en ft werkt, erbij pakt?
Ik denk niet dat dat uur pauze de vermoeidheid weg neemt. Want ik MOET slapen.. En daar is hier geen gelegenheid voor. Als ze hier nou een bed hadden staan was het een ander verhaal.
pi_109159914
Ben je lid van de bond Twinkle? Of rechtsbijstand? Ik zou kijken of zij je kunnen helpen bemiddelen.
Sterkte :*
pi_109159928
Leuk is dat, bezig met t kamertje enz :)
moet je nog veel doen marrije? of alleen nog t wiegje?

twinkle
in wat voor sector werk je?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:50:38 #171
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109159933
Twinkle, het is eigenlijk heel erg simpel. Als jij 2 uur per dag minder MOET werken, moeten ze je ziek melden voor die uren. Het is echt compleet van de gekke dat ze je er vrije uren voor in willen laten leveren. Kan me echter ook voorstellen dat je het niet een heel groot arbeidsconflict wilt laten worden. Heb je het UWV al eens gebeld? Je mag zelf je arboarts ook bellen he...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_109160015
Coco ook hier nog even een dikke hug van mij :*

Bedankt allemaal dat jullie aan me denken en meeleven. Kan niet zeggen hoe goed me dat doet!
Ik moet pas om 4 uur dus nog even doorbijten. Maar ik reken op slecht nieuws...
Hoop snel naar het ziekenhuis te mogen. En wil graag nog een echofoto als herinnering.
CV-ketel is stuk dus hoop dat die pipo snel komt, wel fijn ff douchen voor inwendige echo :')
Zal het jullie laten weten :*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 09:57:47 #173
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_109160074
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 09:50 schreef flugeltje het volgende:
Twinkle, het is eigenlijk heel erg simpel. Als jij 2 uur per dag minder MOET werken, moeten ze je ziek melden voor die uren. Het is echt compleet van de gekke dat ze je er vrije uren voor in willen laten leveren. Kan me echter ook voorstellen dat je het niet een heel groot arbeidsconflict wilt laten worden. Heb je het UWV al eens gebeld? Je mag zelf je arboarts ook bellen he...
Dit dus.
Hoop dat je er uit komt samen.

Coco, wat triest. veel sterkte.

Fieder, veel succes vandaag. Ik duim met de rest mee voor een wondertje. Gedichtje in het andere topic is echt prachtig. *slik*
pi_109160097
Coco, wat erg, veel sterkte!
En fieder ook natuurlijk! Ik duim toch nog voor je.

Gerbera gefeliciteerd en een welkom voor de nieuwe zwangeren!

Twinkle, waarom meld je je niet gewoon eerst een weekje ziek? Gewoon even bijtanken kan wonderen doen, ff niks moeten...en dat gezeik nu helpt ook niet mee.
En van daaruit is het veel makkelijker om die 2 uurtjes minder te werken.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 10:00:11 #175
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109160123
Coco. :*
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')