Aye, dat zeiden mijn man en ik ook al tegen elkaar. Het zal vast wel goedkomen, tis alleen irritant/vervelend/vermoeiend/klote dat je door zo'n gedoe heen moet (zowel fysiek als emotioneel gezien).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je wordt steeds een stukje harder, vooral omdat je niet meer echt durft te verwachten dat het goed gaat...
Ik heb uiteindelijk 4 miskramen gekregen voor Willem bleef plakken en nu met Pietertje ging het gewoon in 1 keer goed. Het komt meestal goed. Mijn gyn zijn altijd dat de gevallen waar niet uiteindelijk toch een kindje kwam op 1 hand te tellen waren... Het kost alleen steeds weer zoveel verdriet en teleurstelling op de weg er naartoe... Sterkte meis
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:55 schreef X_Y het volgende:
Vandaag aan mn neefjes verteld, zegt neefje (6 jaar) Oom *insert man's naam* dat hebben je zaadjes goed gedaan zeg![]()
![]()
Nee, dat zou mezelf voor de gek houden zijn. Heb exact dezelfde klachten als bij de vorige miskraam, alleen nog niet zo heftig (zit nog in het beginstadium).quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:30 schreef Marrije het volgende:
Coco, ach wat verdrietigIs er echt geen hoop meer? (niet dat ik je valse hoop wil geven
)
Soms voel je het ook gewoon heel goed aan he, welke kant het op gaatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, dat zou mezelf voor de gek houden zijn. Heb exact dezelfde klachten als bij de vorige miskraam, alleen nog niet zo heftig (zit nog in het beginstadium).
Heb al een Hema taart besteld. Martijn gaat die straks voor me ophalen. Taart, cola, bloederige biefstuk, series & gamen. Ik ga me er dit weekend wel doorheen slaan
Ik denk niet dat dat uur pauze de vermoeidheid weg neemt. Want ik MOET slapen.. En daar is hier geen gelegenheid voor. Als ze hier nou een bed hadden staan was het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:31 schreef clauwheee het volgende:
Coco, wat erg. Mag het weer niet zo zijn... Heel veel sterkte meid, je klinkt heel flink!
Fieder sterkte en succes vandaag!
Gerberaatje gefeliciteerd
Twinkle, vervelend. En als je de uur extra pauze waar je per dag recht op hebt als je zwanger bent en ft werkt, erbij pakt?
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:50 schreef flugeltje het volgende:
Twinkle, het is eigenlijk heel erg simpel. Als jij 2 uur per dag minder MOET werken, moeten ze je ziek melden voor die uren. Het is echt compleet van de gekke dat ze je er vrije uren voor in willen laten leveren. Kan me echter ook voorstellen dat je het niet een heel groot arbeidsconflict wilt laten worden. Heb je het UWV al eens gebeld? Je mag zelf je arboarts ook bellen he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |