abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109136701
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik denk dat ik erbij mag, al is het nog erg pril en dringt het toch nog niet helemaal door.
Maar als alles goed gaat, is er op 27 november 2012 een brusje bij voor ons...
Als jij durft dan durf ik ook! *O* :* Ik kan je post bijna letterlijk overnemen.

Ik denk dat ik erbij mag, al is het nog erg pril en dringt het toch nog niet helemaal door.
Maar als alles goed gaat is er op 26 november 2012 een kindje bij voor ons!
pi_109136821
Welkom Regenboogjes *O*
Even jompelen in dat andere topic *O*
pi_109136841
Even kijken of ik niemand vergeet (want kippig en half bijgelezen);

Skoap en Ophelia *O* *O* *O* Voor de echo's!

Liza; gefeliciteerd en welkom
Edit: Regenboogje ook welkom!

Vanmiddag even bij de vk geweest om het hartje te luisteren. Werd vanmorgen wakker en ik had zo sterk de gedachte dat de baby niet meer leefde, kreeg het niet uit m'n hoofd :@
Gelukkig mocht ik langskomen en heb ik het hartje gehoord O+ Wat een opluchting!
Stomme hormonen... :{
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_109136855
Welkom Regenboogjes & Liza *O*

Oja ik kan er ook bij in de OP met de datum op 18 oktober
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_109136945
quote:
17s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Regenboogjes het volgende:

[..]

Als jij durft dan durf ik ook! *O* :* Ik kan je post bijna letterlijk overnemen.

Maar als alles goed gaat is er op 26 november 2012 een kindje bij voor ons!
Shit, dat wordt geen 12-12-12 :P

LeNeHe, gelukkig dat je meteen langs mocht komen en gerustgesteld bent! :*
  donderdag 15 maart 2012 @ 17:58:31 #106
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_109136970
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:34 schreef Skoap het volgende:
Klinkt goed Enfermera *O*
Ja he :D Ik hoop het ook echt dit keer.. heb al genoeg gezeik meegemaakt op voorgaande werkplekken!

En wat een mooie echo had je Skoap O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_109137013
Novemberbaby's?!!! Nu al?! Wow :D proficiat dames.

LeNeHe, fijn dat je weer gerustgesteld bent. :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109137161
quote:
14s.gif Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef Kuukske het volgende:
Novemberbaby's?!!! Nu al?! Wow :D proficiat dames.

LeNeHe, fijn dat je weer gerustgesteld bent. :*.
Dat dacht ik ook! Wat gaat t snel! Maar erg leuk alle nieuwe zwangere dames! *O*

Idd lenehe, niet fijn om je zo zorgen te maken! Gelukkig kon je langskomen :)

Enfermera
Klinkt goed!
pi_109137166
Enfermera, fijn dat het leuk was!!

LeNeHe wat een schrik! Fijn dat je meteen gerustgesteld kon worden.
pi_109137537
Even snel: Regenboogjes, Liza en Skoap, jullie staan erbij in de OP!
*O* *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109138293
Vanavond behendigheid maar mijn (8> mag rennen ... :')
Ik ben de cheerleader *O* *O*
  donderdag 15 maart 2012 @ 18:55:01 #112
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109138589
Ow wat leuk! Nog meer nieuwe aanwas!
Van harte gefeliciteerd dames! *O*

Skoap, wat een mooi mini-mensje O+

Nou, wij hebben een nieuwe raam voor! *O*
pi_109138986
Skoap, toffe foto! O+
pi_109139722
Welkom, nieuwe zwangeren! *O*

Wel eng dit hoor, ik sta ineens echt in de bovenste helft van de lijst :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109139740
Boh, ik ben moe?
Ik zit nu al te knikkebollen.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Marjolijntje het volgende:

Wacht maar tot je bovenaan staat. Da's pas confronterend. :')
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_109141970
Even kijken hoor: Nieuwe zwangeren, welkom! *O* en gefeliciteerd!

En Skoap, wat een mooie echo! *O*

Fijn LeNeHe, kan me voorstellen dat je af en toe wat geruststelling kan gebruiken. :*

Zo, ik ben moe! :o
Goedgekeurd door de vk! Nog steeds niet helemaal in gedaald, dus als mijn vliezen breken dan moet ik gaan liggen als ik erg ver van huis ben. :')
Ik heb trouwens dus de witte boxers gekocht bij de hema, de zwarte wilde ik liever maar die waren uitverkocht. :{
Nouja, dan heb ik wat om in de vluchttas te proppen. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  donderdag 15 maart 2012 @ 20:26:21 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_109143010
oeeee klonen!!!! en nu ben ik heeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2012 @ 20:29:30 #118
309370 Nanadu
pi_109143216
Skoap en Ophelia *O* *O* voor de echo's

Liza en Regenboogjes *O* gefeliciteerd!

Fijn LeNeHe dat je vk je gerust wilde stellen ^O^

Ik heb vandaag weer veel te veel gedaan op mijn werk. Wij hebben op dit moment een ziektegolf op mijn werk, dus werken we nu met 1 minder op de groep. ik merk dat ik dan toch weer te snel over ga tot tillen van de kinderen en te weinig rust neem :{ Ik weet het stom van mijzelf, maar het zit niet in mijn aard om de andere dan alles op te laten lossen en het is dan zo moeilijk af te leren. gelukkig staan we morgen wel met 4 man en heb ik veel gesprekken, waardoor ik meer kan zitten.

Mag trouwens achter mijn naam in de op " jongetje"
pi_109143252
Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschappen, mooie echo's en kloppende hartjes!

Jemig, alweer 14 mensen onder mij in de lijst?! Het gaat echt harder, zo'n tweede zwangerschap... maandag ben ik alweer 17 weken. Tot nu toe gaat het echt heel voorspoedig. Erg weinig te melden dus... ;) Het enige waar ik nu ineens weer volop last van heb is... maagzuur. Dat heb ik nou niet gemist. Mja, er zijn ergere dingen.

Zo las ik dat jij toch weer last hebt van je hydro's, Gerberaatje? Wat vre-se-lijk vervelend. :| Bah.
pi_109143495
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Twinkle20 het volgende:
En weet je wat ik me ook nog bedacht? Die moeheid .. dat is misschien niet eens tijdelijk. Misschien houd ik het wel gedurende de hele zwangerschap.
Kan, hoeft niet. Bij mij is het tot nu beide keren al verschillend gegaan. Eerste zwangerschap: moe, moe, moe, zeker tot een week of 30. Nu was ik alleen het eerste trimester zo moe, in het trimester kreeg ik ineens (ja, echt ineens) m'n energie weer terug. Natuurlijk ben ik best iets moeier dan normaal, ik moet wel wat eerder naar bed, maar niet die verlammende vermoeidheid van de eerste 3 maanden. Er is hoop!
pi_109144651
Het kan ook echt gewoon voorbij gaan hoor die moeheid Twinkle! Ik voel me in dit trimester zoveel beter!
Succes met alles op je werk, wat iemand zei, duidelijkheid lijkt me beter door halve dagen te werken voorlopig.
Denk ook dat het erg ingewikkeld is om je flexibel ziek te melden steeds, om het zo maar ff te noemen.

Fijn dat je weergerust bent Lenehe, hoe is het verder met je? Kan je ook nog wel genieten van je zwangerschap of ben je erg bang?

Kan je helemaal niet meer werken Gerbera? Ik heb misschien een deel van het verhaal gemist hoor. Heb je veel pijn ook? Sterkte er mee iig.
pi_109144763
*O* voor de mooie echo van Skoap
*O* Gefeliciteerd en welkom Liza!
*O* Gefeliciteerd en welkom Regenboogjes!

Jeetje nou, novemberbaby's al zeg. Pff zo ver weg klinkt dat nog. Heb het idee dat ik zelf nog heeeeel lang moet wachten! :)
pi_109145019
Skoap wat een mooie echo! *O*

Welkom Regenboogjes en Liza *O* Gefeliciteerd!

Vandaag aan mn neefjes verteld, zegt neefje (6 jaar) Oom *insert man's naam* dat hebben je zaadjes goed gedaan zeg :D :D :D
pi_109145242
Niet te ver vooruit willen kijken, het kan zomaar veranderen en daar is echt helemaal niets over te zeggen.

Ik ben bij alletwee helaas van de eerste tot de laatste dag allesomvattend moe geweest. Ronduit slopend was het. Maar wat hier wel hielp was anticiperen, ik ging weinig meer weg, gezond eten, gezond leven, bijtijds naar bed. Soms hielp het ook wel als ik juist een uurtje later kon beginnen dus langer kon slapen.
Eerst de leuke dingen schrappen en dan werk pas zeg maar, zo deed ik t, ging goed uiteindelijk.
:)
pi_109145550
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Nanadu het volgende:
Mag trouwens achter mijn naam in de op " jongetje"
Done.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109146128
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Marjolijntje het volgende:

Dit :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2012 @ 21:15:14 #127
309370 Nanadu
pi_109146316
Dank je phaidra!
pi_109157936
Jongens, ik ga jullie verlaten. Bloedverlies, rugpijn en krampen. Het is ons ook dit keer niet gegund. Ik ga lekker cocoonen in bed (en op de wc :') ).

:*
pi_109157962
Sterkte Coco!
pi_109158002
Aw, Coco, niet weer.. ;( Heel erg veel sterkte meid :*

Pff, die zw.yoga is echt wel heel fijn hoor, maar waarom moet het zo laat? En waarom moet ik zo vroeg weer beginnen? Gelukkig bijna weekend..

En Twinkle, die moeheid heeft hier wel afgenomen (na 16 weken ofzo), maar ben nog steeds heel erg moe. Nu helpt het ook niet mee dat het zo druk is op mn werk is, maar toch :') Ik vind het af en toe wel frustrerend. En over medische bezoeken onder werktijd: in onze CAO staat dat je 2 uur verlof krijgt voor doktersbezoeken, dat probeer ik voor mn zwangerschap (verloskundige, echo, etc) ook aan te houden. Ik plan het zo veel mogelijk aan het einde van mijn werkdag. Ik werk ook fulltime op ong 45 minuten rijden. :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_109158064
Coco, nee ;(. Wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_109158089
Coco ;( ;( ;( Heel, heel veel sterkte! :*
pi_109158090
Nee Coco... ik ben er gewoon naar van. Het is je zo gegund! ;(
Sterkte. :*
pi_109158130
Coco, nee ;( sterkte meid :*
Fieder succes vandaag :*
pi_109158132
Coco nee! Heel veel sterkte! :*
pi_109158203
Oh ja, Fieder! Fingers crossed meis! :*
pi_109158243
Sterkte Coco...en cocoonen mag zeker.

Twinkle, hier ook medische bezoeken onder werktijd, maar zoals anderen al zeggen wel zo coulant mogelijk naar m'n werkgever. De eerste afspraak valt helaas op een onhandige tijd, daarvoor neem ik gewoon vrij. Ook voor de eerste echo wil ik vrij nemen; vorige keer wel gelijk doorgegaan naar m'n werk, maar dat was geen succes. Van binnen zat ik te stuiteren, maar dan toch net doen of je normaal functioneert. En dan maar wachten, wachten, wachten tot je je (schoon)ouders kunt informeren. Later afspraken plannen zo vroeg of zo laat mogelijk of op een dag die je toch al vrij wilde nemen. Iedereen gelukkig.

Nieuwe zwangeren ook welkom! En gelijk al in de OP! Ik ben dan wel vlot met regelen, maar ik ontbreek daar toch nog wel (als het goed gaat dan open ik met de eerste november).

Hier lijkt de buikgriep gelukkig weer opz'n retour. Geen koorts meer, wel slap nog en nog geen idee of m'n hoofd 't trekt om te bewegen (gisteren vertrok ik van ieder beweging...en dan is m'n enige activiteit naar de wc gaan geweest). Op advies van de vk probeer ik paracetamolgebruik te voorkomen. Had d'r gisteren wel gebeld ivm 39 graden koorts bij 7 weken. koorts niet dempen, liever (sneller) zelf de koorts eruit werken en liefst geen medicatie in het eerste trimester.
pi_109158250
Coco wat erg. Heel erg veel sterkte.. :*
pi_109158261
Lieve Fieder heel veel succes vandaag :*
pi_109158266
Coco wat vreselijk dat het jullie dit keer weer niet gegund is :'( Heel veel sterkte! :*

Fieder, deze lurker duimt heel hard voor je! :*
pi_109158289
Damn Coco -O- bel je even met de vlos? Hoe ver ben je? Dat ze even e.e.a. controleren? Sterkte vrouw :*

Fieder, ik duim ook heel hard voor je...
pi_109158299
En Oek en Fluug doe es bevallen :P vandaag is namelijk een heel fijne dag om jarig te zijn O-) *)
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:57:22 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109158300
Ik zal mezelf maar even melden...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:57:36 #144
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_109158303
Coco, Sterkte! :*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 07:57:56 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109158305
Fieder :*

Ach Coco toch... Sterkte meid, cocoonen helpt :* /ervaringsdeskundige

En welkom voor de nieuwe zwangeren...
pi_109158337
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:57 schreef flugeltje het volgende:
Ach Coco toch... Sterkte meid, cocoonen helpt :* /ervaringsdeskundige
Yeh, helaas ben ik ook een ervaringsdeskundige. Scheelt wel, de vorige keer was de eerste klap/schok veel groter. Nu is dat minder erg. Wel nog steeds Heel Erg Kut hoor, maar wel anders.

Thx iedereen O+
pi_109158344
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 07:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Damn Coco -O- bel je even met de vlos? Hoe ver ben je? Dat ze even e.e.a. controleren? Sterkte vrouw :*
Pas 6 weken. Heb voor over 2 weken een afspraak bij de gyn, zal bellen of die gewoon door kan gaan (om te controleren of alles schoon is) of dat 'ie wellicht eerder kan.
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:04:45 #148
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_109158358
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 08:01 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Yeh, helaas ben ik ook een ervaringsdeskundige. Scheelt wel, de vorige keer was de eerste klap/schok veel groter. Nu is dat minder erg. Wel nog steeds Heel Erg Kut hoor, maar wel anders.

Thx iedereen O+
Je wordt steeds een stukje harder, vooral omdat je niet meer echt durft te verwachten dat het goed gaat...

Ik heb uiteindelijk 4 miskramen gekregen voor Willem bleef plakken en nu met Pietertje ging het gewoon in 1 keer goed. Het komt meestal goed. Mijn gyn zijn altijd dat de gevallen waar niet uiteindelijk toch een kindje kwam op 1 hand te tellen waren... Het kost alleen steeds weer zoveel verdriet en teleurstelling op de weg er naartoe... Sterkte meis :*
  vrijdag 16 maart 2012 @ 08:06:21 #149
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_109158368
Coco sterkte meid :*
Fieder ik duim voor je!

En hier net als bovengenoemd zoveel mogelijk bezoek aan verlos/gyn buiten werktijd, controles bij vk plan ik altijd in mijn lunchpauze (zit vlakbij ons kantoor) en bezoekjes aan de Gyn zo laat mogelijk op de dag. Moet ook eerlijk bekennen dat mijn werkgever erg flexibel is, maar dit ook van ons verwacht en dat we wel ons best doen om dergelijke afspraken zodanig in te plannen dat niemand er hinder van heeft. Noodsituatie's natuurlijk daargelaten en als we ons k*t voelen mogen we gewoon relaxen of desnoods (betaald) naar huis gaan. Ene hand wast de andere zeg maar.
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_109158377
Ach nee Coco, wat ontzettend verdrietig dit. :* Veel sterkte.

Fieder; jij ook vandaag heeeel veel sterkte. Ik hoop zo op een wondertje voor je! :*
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')