Als jij durft dan durf ik ook!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:06 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik denk dat ik erbij mag, al is het nog erg pril en dringt het toch nog niet helemaal door.
Maar als alles goed gaat, is er op 27 november 2012 een brusje bij voor ons...
Shit, dat wordt geen 12-12-12quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:48 schreef Regenboogjes het volgende:
[..]
Als jij durft dan durf ik ook!![]()
Ik kan je post bijna letterlijk overnemen.
Ik denk dat ik erbij mag, al is het nog erg pril en dringt het toch nog niet helemaal door.
Maar als alles goed gaat is er op 26 november 2012 een kindje bij voor ons!
Ja hequote:
Dat dacht ik ook! Wat gaat t snel! Maar erg leuk alle nieuwe zwangere dames!quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:00 schreef Kuukske het volgende:
Novemberbaby's?!!! Nu al?! Wowproficiat dames.
LeNeHe, fijn dat je weer gerustgesteld bent..
Wacht maar tot je bovenaan staat. Da's pas confronterend.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Marjolijntje het volgende:
Welkom, nieuwe zwangeren!![]()
Wel eng dit hoor, ik sta ineens echt in de bovenste helft van de lijst
Kan, hoeft niet. Bij mij is het tot nu beide keren al verschillend gegaan. Eerste zwangerschap: moe, moe, moe, zeker tot een week of 30. Nu was ik alleen het eerste trimester zo moe, in het trimester kreeg ik ineens (ja, echt ineens) m'n energie weer terug. Natuurlijk ben ik best iets moeier dan normaal, ik moet wel wat eerder naar bed, maar niet die verlammende vermoeidheid van de eerste 3 maanden. Er is hoop!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef Twinkle20 het volgende:
En weet je wat ik me ook nog bedacht? Die moeheid .. dat is misschien niet eens tijdelijk. Misschien houd ik het wel gedurende de hele zwangerschap.
Done.quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:29 schreef Nanadu het volgende:
Mag trouwens achter mijn naam in de op " jongetje"
Ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:23 schreef Marjolijntje het volgende:
Welkom, nieuwe zwangeren!![]()
Wel eng dit hoor, ik sta ineens echt in de bovenste helft van de lijst
Yeh, helaas ben ik ook een ervaringsdeskundige. Scheelt wel, de vorige keer was de eerste klap/schok veel groter. Nu is dat minder erg. Wel nog steeds Heel Erg Kut hoor, maar wel anders.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:57 schreef flugeltje het volgende:
Ach Coco toch... Sterkte meid, cocoonen helpt/ervaringsdeskundige
Pas 6 weken. Heb voor over 2 weken een afspraak bij de gyn, zal bellen of die gewoon door kan gaan (om te controleren of alles schoon is) of dat 'ie wellicht eerder kan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:56 schreef Gerberaatje het volgende:
Damn Cocobel je even met de vlos? Hoe ver ben je? Dat ze even e.e.a. controleren? Sterkte vrouw
Je wordt steeds een stukje harder, vooral omdat je niet meer echt durft te verwachten dat het goed gaat...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Yeh, helaas ben ik ook een ervaringsdeskundige. Scheelt wel, de vorige keer was de eerste klap/schok veel groter. Nu is dat minder erg. Wel nog steeds Heel Erg Kut hoor, maar wel anders.
Thx iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |