Whaaaaa!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:40 schreef Marrije het volgende:
Gebera jarig? Gefeliciteerd!
Asy, beterschap.
Hier alles wel zn gangetje.
Gisteren afspraak met de gyn gehad en het is nog steeds met 38 w inleiden of met 39 w ks, hangt nog van wat dingen af, dat gaan we volgende week opnieuw bekijken.
Over 2 of 3 weken heb ik mijn meisje in mijn armen
Wat ben jij aardig!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:03 schreef clauwheee het volgende:
Ik voel me nooit ongezellig. Als ik op ben ben ik natuurlijk de gezelligste die hij zich maar kan wensen () en ik lig ook wel eens op een normale tijd op bed, en dan komt ie er ook pas rond 2en aangehuppeld. Heb hem nog nooit gehoord dat ie zich daar schuldig over voelt, dus ik andersom ook niet
haha, ja he? Het duurde even voor het kwartje viel.quote:
Klinkt als een prima plan. Ik ga me zo es storten op een computerspelletje. Vanmiddag komt een collega op de koffie. Of nouja, thee. En dan is het weer etenstijdquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:08 schreef oeke het volgende:
[..]
haha, ja he? Het duurde even voor het kwartje viel.
Ik krijg mijn schoenen niet goed meer aan.
Dus de rest van de dag maar even met de voetjes omhoog, nog even naar buiten voor wat lekkers en brood en dan luieren.
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar ik ben stiekem wel een beetje jaloers.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:11 schreef Marrije het volgende:
Ja ik vind het zelf ook spannend enen whaaaa! ) *stuiter de stuiter*
Maar ik moet nog ff kalm blijven, rustig aan doen komende weken. Alvast wat krachten sparen
Oh nou ik kan het me wel voorstellen, het heeft zo zn charme niet te weten wat je te wachten staat, maar als dat wat lang duurt voor je gevoel dan heeft zo'n 'datum' toch wel iets. Maar troost je, ik heb 3 x een bevalling met complicaties gehad, ik ben niet te benijdenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet lullig hoor, maar ik ben stiekem wel een beetje jaloers..
Gisteren een stevig potje gejankt in bed, terwijl dat nergens over gaat, want ik heb niks tot nauwelijks te klagen in de zwangerschap so far. Ik ben gewoon echt kei kei KEI nieuwsgierig naar het hele proces, ons jongetje, ons leven dat compleet overhoop ligt over een x aantal dagen. Ik ben hormonaal denk ik.
Sigh.
Welke van de twee het wordt is ook nog niet besloten, maar dat is inderdaad om de risico's te beperken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:19 schreef Kyara het volgende:
Marrije, wordt je daarom al zo vroeg ingeleid? Of krijg je een ks? Heb het niet helemaal meegekregen geloof ik...
Dit!quote:
M'n excollega vertelde gister dat zo haar bevalling begon...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dit!![]()
Herkent iemand rugpijn trouwens? Ik heb niet echt iets geks gedaan. Of zit dit tussen m'n oren? Is dat ook een kwaaltje?
Frustrerend dat er nog niets bekend isquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:01 schreef LeNeHe het volgende:
Over werken en de afspraken; doe het net als Nanadu, alleen werk ik 40 uur en moet ik ongeveer elke 2 weken naar het ziekenhuis. Het is wel lastig maar gelukkig krijg ik wel de ruimte.
Weet trouwens nog steeds niet of ik mag blijven, heb er gister weer naar gevraagd maar er is nog niets bekend. Gaat nu wel opschieten; contract loopt eind mei af.
Oh. Nou ik kijk hetn og wel even aan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:19 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
M'n excollega vertelde gister dat zo haar bevalling begon...
Zijn je nagels al opnieuw gelakt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:08 schreef flugeltje het volgende:
Pfffft, het is klaar hoor... Maar nu is m'n nagellak weer naar de knoppen dus kan ik nog niet bevallen
Kuuks, rugpijn kán het begin zijn, maar bij mij is dat tot nu toe in elk geval nog niet het geval geweest...
Je hebt me op twitter, binnen enkele minuten na de bevalling dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Nou Fluug, het resultaat zien we dus morgen of overmorgen?
In het begin is het iedere 4 weken toch?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:10 schreef X_Y het volgende:
Kyara ik denk over een week of 2
Na hoeveel weken zou je normaal weer een afspraak moeten hebben? Ik heb dus vandaag een afspraak gehad en pas weer de tweede week van mei! Dat is toch wel heel veel tijd er tussen?
Ik denk dat ze een maandfoutje heeft gemaakt... 2e week van April zou namelijk wel overeenkomen met 4 weken. Kortom even bellen Maandag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:17 schreef X_Y het volgende:
Ik loop bij de gyn, maar heb zo af en toe ook een afspraak met de VK in het ziekenhuis, daar had ik dus gisteren een intake en zij had het ook over 4 á 5 weken, maar ik kom thuis en bedenk me opeens dat het nu dus 8 weken zijn..
Ik wilde net heel jaloers gaan doen, komt meneer thuis en zegt: we gaan uit eten! Wil je naar de Sushi tent?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:29 schreef flugeltje het volgende:
Martijn neemt me mee naar de sushitent vanavond![]()
En ik las hier: kruip ik op mijn VENT en dacht, tja, dan vraag je er toch om??? Of bedoel je dat er niet mee?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:12 schreef flugeltje het volgende:
WAT IS DAT TOCH MET MANNEN!!!???!!!!
Ben ik na een lange dag poetsen ein-de-lijk helemaal klaar, kruip ik op m'n krent... Wat doet meneer? Die krijgt natuurlijk ineens aandrang
Grmbl![]()
![]()
Och lieve Fieder...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...
Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
ach lieverd, wat balenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...
Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
Ik kreeg 5 á 6 weken te horen maar ik heb tussendoor nog de nekplooimeting dus dat is ook weer een controlemoment. Fijn dat de echt goed wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:17 schreef X_Y het volgende:
Ik loop bij de gyn, maar heb zo af en toe ook een afspraak met de VK in het ziekenhuis, daar had ik dus gisteren een intake en zij had het ook over 4 á 5 weken, maar ik kom thuis en bedenk me opeens dat het nu dus 8 weken zijn..
Ja eerstemaanden was bij mij ook om de 5 a 6 weken dacht ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kreeg 5 á 6 weken te horen maar ik heb tussendoor nog de nekplooimeting dus dat is ook weer een controlemoment. Fijn dat de echt goed was
ik vermoed van welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef X_Y het volgende:
Maar 8 weken kan dus echt niet en zal echt een fout zijn toch?
En ik mag tussendoor zo vaak bij de verpleegkundige langskomen als ik wil, vind ik wel een toffe gedachte.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja eerstemaanden was bij mij ook om de 5 a 6 weken dacht ik.
XY, fijn dat het er zo mooi uit zag.
Zo dat is wel heel erg fijn!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En ik mag tussendoor zo vaak bij de verpleegkundige langskomen als ik wil, vind ik wel een toffe gedachte.
Wow dat is dan helemaal tof!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is hier standaard trouwens hoor, niet dat ik een voorkeursbehandeling krijg
Wow dat was mij inderdaad onbekend!! Thanks, hier gaat mijn baas wel wat aan hebben denk ik!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:10 schreef Gerberaatje het volgende:
Bijtje, wat je daar zegt klopt niet helemaalelke werkgever krijgt vanuit het UWV een vergoeding bij ziekte door zwangerschap. zie hier dit is in de Wet zo opgenomen.
Het zou kunnen dat de werkgever niet bij een Arbo is aangesloten, dan wordt er direct door het UWV contact opgenomen.
En ja ik ben jarig![]()
dank!
Nog net zo vaag. Geen ritme ofzo.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 19:38 schreef PureEvil het volgende:
Fieder...Sterkte!![]()
Kuuks, hoe is t met je 'vage krampjes' van vanochtend en vanmiddag?
En het is écht zo... Ik verveelde me een keer tijdens de glucosetest omdat ik 2 wachturen had, ben ik naar de verpleegkundige toegelopen of ze toevallig tijd had en toen kon ik een keertje extra hartje luisterenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is hier standaard trouwens hoor, niet dat ik een voorkeursbehandeling krijg
Nog even een blokje om? Trap een paar keer op en af? Misschien helpt dat ook?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:29 schreef Kuukske het volgende:
Ja precies! Het steekt wel flink af en toe. Dus ik hoop inderdaad dat dat niet voor niks is.
Hm.. denk 't niet. Wat er in zit is zó weinig. Als het al doordringt in je huid.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:04 schreef LeNeHe het volgende:
Ik had een zere schouder en daar smeerde ik net Voltaren gel op. Kom ik er daarna achter dat je het niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap![]()
Ben maar meteen onder de douche gesprongen om het eraf te wassen.![]()
Zou het heul erg kwaad kunnen? *stresskip modus*
Tijgerbalsem wordt ook afgeraden maar vond mijn vk ook geen probleem tegen mijn zere rug.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:04 schreef LeNeHe het volgende:
Ik had een zere schouder en daar smeerde ik net Voltaren gel op. Kom ik er daarna achter dat je het niet mag gebruiken tijdens de zwangerschap![]()
Ben maar meteen onder de douche gesprongen om het eraf te wassen.![]()
Zou het heul erg kwaad kunnen? *stresskip modus*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |