En ik las hier: kruip ik op mijn VENT en dacht, tja, dan vraag je er toch om??? Of bedoel je dat er niet mee?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:12 schreef flugeltje het volgende:
WAT IS DAT TOCH MET MANNEN!!!???!!!!
Ben ik na een lange dag poetsen ein-de-lijk helemaal klaar, kruip ik op m'n krent... Wat doet meneer? Die krijgt natuurlijk ineens aandrang
Grmbl![]()
![]()
Och lieve Fieder...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...
Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
ach lieverd, wat balenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:22 schreef Fieder het volgende:
Hallo lieve allemaal,
Bedankt voor het hopen en duimen maar het is helaas wat ik dacht.
Het vruchtzakje groeit vrolijk door terwijl het vruchtje al gekrompen is. Wordt kennelijk weer door je lichaam opgenomen? En door dat stomme zakje komt de mk niet op gang...
Maandag intake bij de gynaecoloog en dan hopelijk eind volgende week curettage...
Ben heel bang maar ook opgelucht dat het nu bijna voorbij is.
Ik kreeg 5 á 6 weken te horen maar ik heb tussendoor nog de nekplooimeting dus dat is ook weer een controlemoment. Fijn dat de echt goed wasquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:17 schreef X_Y het volgende:
Ik loop bij de gyn, maar heb zo af en toe ook een afspraak met de VK in het ziekenhuis, daar had ik dus gisteren een intake en zij had het ook over 4 á 5 weken, maar ik kom thuis en bedenk me opeens dat het nu dus 8 weken zijn..
Ja eerstemaanden was bij mij ook om de 5 a 6 weken dacht ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik kreeg 5 á 6 weken te horen maar ik heb tussendoor nog de nekplooimeting dus dat is ook weer een controlemoment. Fijn dat de echt goed was
ik vermoed van welquote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:43 schreef X_Y het volgende:
Maar 8 weken kan dus echt niet en zal echt een fout zijn toch?
En ik mag tussendoor zo vaak bij de verpleegkundige langskomen als ik wil, vind ik wel een toffe gedachte.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja eerstemaanden was bij mij ook om de 5 a 6 weken dacht ik.
XY, fijn dat het er zo mooi uit zag.
Zo dat is wel heel erg fijn!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En ik mag tussendoor zo vaak bij de verpleegkundige langskomen als ik wil, vind ik wel een toffe gedachte.
Wow dat is dan helemaal tof!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dat is hier standaard trouwens hoor, niet dat ik een voorkeursbehandeling krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |