Troll confirmed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:31 schreef superkoos het volgende:
wat zijn jullie een stel versuurde mensen zeg doe tenminste alsof je empatiesche vermogens heb
nou de eerste paar minuten zag ik niks en het ergste is dat we geen wraak hebben kunne nemen op dat mokkeltje en zij er kenelijk mee weg is gekomenquote:Op donderdag 15 maart 2012 03:34 schreef Picchia het volgende:
[..]
Arme jongen. Het moet vast een enorme pijn gedaan hebben.
Als je zo stoer bent sla je de uitsmijter ook neer en haal je je wraak. Geen probleem dus. Next.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:37 schreef superkoos het volgende:
[..]
nou de eerste paar minuten zag ik niks en het ergste is dat we geen wraak hebben kunne nemen op dat mokkeltje en zij er kenelijk mee weg is gekomen
plus nog uit die tent worden gezet moest godverdome smeken om men jas nog op te mogen halen van die uitsmijters
bijna vol pakje peuke legt nog steeds in dat rokershol
ja hooorrrrrrrrrrr jij weer welquote:Op donderdag 15 maart 2012 03:40 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Als je zo stoer bent sla je de uitsmijter ook neer en haal je je wraak. Geen probleem dus. Next.
as ze mij eerst slaan wel ja, probleme mee?quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:41 schreef dikkebroekzak het volgende:
Maar jij slaat graag meisjes, TS.
jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 03:43 schreef superkoos het volgende:
[..]
as ze mij eerst slaan wel ja, probleme mee?
typische ecto praat ditquote:Op donderdag 15 maart 2012 03:45 schreef superkoos het volgende:
[..]
pech gehad dan lulletjes as jij zouden dat acepteren maar ik niet
Word eens groot, jongen. Word eens groot.quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:45 schreef superkoos het volgende:
[..]
pech gehad dan lulletjes as jij zouden dat acepteren maar ik niet
google is lastig he. Dat jij niet bepaald slim was al duidelijk maar:quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:51 schreef superkoos het volgende:
[..]
en wat da fuck is een eckto voor iets dan?
waarom ga je er nou toch nog op in¿quote:Op donderdag 15 maart 2012 03:54 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
google is lastig he. Dat jij niet bepaald slim was al duidelijk maar:
The basics of body types are listed below:
The ECTOMORPH
Definitive "Hard Gainer"
Delicate Built Body
Flat Chest
Fragile
Lean
Lightly Muscled
Small Shouldered
Takes Longer to Gain Muscle
Thin
The extreme ectomorph physique is a fragile and delicate one. The bones are light, joints are small and muscles are slight. The limbs are relatively long in proportion and the shoulders droop. The ectomorph is a linear physique. Straight up and straight down, and may appear longer than he or she really is, due to the length of limbs coupled with lack of muscle mass developed on those limbs. The ectomorph is not naturally powerful and will have to work hard for every ounce of muscle and every bit of strength he or she can gain.
omdat TS ook een kansje verdientquote:Op donderdag 15 maart 2012 03:57 schreef .unity het volgende:
[..]
waarom ga je er nou toch nog op in¿
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |