Had ik net als TT "waar we het verzoek van de LaPo'er niet beantwoorden"... Ik had in eerste instantie niet eens door dat je het topic slootquote:
Die was leuk geweest, met als fipo "oh, wacht..."quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik net als TT "waar we het verzoek van de LaPo'er niet beantwoorden"... Ik had in eerste instantie niet eens door dat je het topic sloot
Om 1 uur ga ik sowieso m'n bed opzoeken, maar we kunnen ook heel erg gaan fastchatten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
Wel jammer, zitten we weer een dag tegen dat Raffish aan te kijken
ik had het eigenlijk ook niet verwacht....quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Had ik net als TT "waar we het verzoek van de LaPo'er niet beantwoorden"... Ik had in eerste instantie niet eens door dat je het topic sloot
volgens mij is dit mijn 5e raffishtt op rijquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
Wel jammer, zitten we weer een dag tegen dat Raffish aan te kijken
Joah!!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om 1 uur ga ik sowieso m'n bed opzoeken, maar we kunnen ook heel erg gaan fastchatten?
Weinig goddelijks aanquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
dames, jullie houden me wakker met jullie goddelijke lichamen!
en nee, ik bedoel dan niet Raffish....
Goddelijke lichamen? Brb...quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
dames, jullie houden me wakker met jullie goddelijke lichamen!
en nee, ik bedoel dan niet Raffish....
Beetje jammer alleen dat ik er weinig van mee ga krijgen vrees ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Joah!!
Echte Nederlandse als ik ben: morgen gaat het prachtig weer worden, tofheid!!
dat bepaal ik vannacht!quote:
* 3rdRock rent mee om zelf ook nog een goddelijk lichaam te krijgenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goddelijke lichamen? Brb...
* CindieY rent naar de elfde verdieping op en neer
Dan visualiseer je je allemaal lekkere dames in korte rokjes, die wapperen in het lentebriesje dat vrolijk darteltquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ik er weinig van mee ga krijgen vrees ik.![]()
Hopelijk wel lunch in t zonnetje.
Ik ben bang dat ik bij de tweede verdieping al faal (en ik woon zelf op de eerste verdieping...). Heb 't gevoel dat m'n knie op slot zit ofzo, heel vaag.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat bepaal ik vannacht!
[..]
* 3rdRock rent mee om zelf ook nog een goddelijk lichaam te krijgen![]()
ik mag blij zijn als ik uberhaupt de deur openkrijg.....best zwaarquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik bij de tweede verdieping al faal (en ik woon zelf op de eerste verdieping...). Heb 't gevoel dat m'n knie op slot zit ofzo, heel vaag.
Ik mag niet eens traplopen, komt met mijn conditie helemaal niet meer goedquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik bij de tweede verdieping al faal (en ik woon zelf op de eerste verdieping...). Heb 't gevoel dat m'n knie op slot zit ofzo, heel vaag.
Ik ben bezig mijn conditie weer op te krikkenquote:Op donderdag 15 maart 2012 00:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag niet eens traplopen, komt met mijn conditie helemaal niet meer goed
Ik doe mijn best, maar ik kan goed merken dat ik een aantal maanden weinig kon... Ik wandel wel weer veel en ik zit elke avond een poosje op de hometrainer. Suf, maar het helpt nog best aardig!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben bezig mijn conditie weer op te krikken
Da's inderdaad beter dan helemaal niets. Alle kleine beetjes helpen, zullen we maar zeggen!quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, maar ik kan goed merken dat ik een aantal maanden weinig kon... Ik wandel wel weer veel en ik zit elke avond een poosje op de hometrainer. Suf, maar het helpt nog best aardig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |