SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:45 schreef Sinji het volgende:
Wil je weten wat er gebeurd als je Wrex flest met de genophage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze komt terug.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:17 schreef leeell het volgende:
Komt Tali niet meer terug in Mass Effect 3 ? zo ja wanneer en waar?
ook als volledige crew member?
ik heb helaas niet mn mass effect 2 save gebruiktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb helaas niet mn mass effect 2 save gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Wrex of MordinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., speel het dan gewoon niet
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb helaas niet mn mass effect 2 save gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tip: volgende keer een savegame gebruiken mèt Wrex en Mordin in ME3. Je mist anders echt wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Men moet dus niet jankenIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:51 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Tip: volgende keer een savegame gebruiken mèt Wrex en Mordin in ME3. Je mist anders echt wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Zoals bij ME2 op PS3.quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:53 schreef leeell het volgende:
jeetje ik vind het toch wel erg zuur dat het zo werkt met die savegames
- mn favoriete members zitten niet in mn party
- Tali niet romance-optie zonder savegame
ze kunnen beter een soort advanced new game maken waarbij je alle keuzes (of iig de grote) van het vorige spel zelf kan invullen
ja dit vind ik echt kut, nu is die comm. officer nog wel chill maar alle vrouwen in ME3 zijn echt vreselijkquote:
Ja, en MaleShep heeft Liara ook. Dus heeft Male alsnog 1 meer.quote:Op donderdag 15 maart 2012 02:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja, daar is het argument wel mee te maken dat die Liara heeft.
quote:Biotic Explosions
Any Source can be combined with any Detonators
Sources:
Pull
Singularity
Warp
Reave
Stasis
Slam
Dark Channel
Lift Grenade
Detonators:
Throw
Shockwave
Warp (If Warp wasn't the source)
Biotic Charge
Reave (If Reave wasn't the source)
Slam (If Slam wasn't the source)
Cluster Grenade
Nova
Lift Grenade (If not the source)
Importeer dan gewoon je character van 1 of 2. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:53 schreef leeell het volgende:
jeetje ik vind het toch wel erg zuur dat het zo werkt met die savegames
- mn favoriete members zitten niet in mn party
- Tali niet romance-optie zonder savegame
ze kunnen beter een soort advanced new game maken waarbij je alle keuzes (of iig de grote) van het vorige spel zelf kan invullen
Dankjewel MyComquote:Om u te bedanken voor uw aankoop ontvangt u een code voor het aanschaffen van een DLC-item:
M55 Argus Assault Rifle
Nee. Met ME3 import houd je je class.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:31 schreef Pixell het volgende:
Kun je nu als je een nieuwe game begint met een me3 save wel een nieuwe class kiezen of niet, dat is me niet echt duidelijk
Ok, weet ik dat ook weer! Maar weer opnieuw beginnen dan maarquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:36 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee. Met ME3 import houd je je class.
Nope. Je gaat verder met je class met hetzelfde level, etc.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:38 schreef Young_David het volgende:
Volgens mij kun je gewoon een nieuwe class kiezen hoor
Ja, als je import vanaf ME2 kan het wel. Maar als je een 2e playthrough begint in ME3 met een ME3 save, dan blijf je dezelfde class, en dat bedoelde hij geloof ik.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef Young_David het volgende:
Oh, dacht dat het kon. Bij ME1 -> ME2 kon het wel. Maarja, bleef toch Vanguard.
Gister met een Vanguard een Silver challenge MP gespeeld. Mijn Vanguard is nogal melee georienteerd en dat werkt niet zo goed bij stevige tegenstanders en ranged teamgenoten. Maar eens een andere class proberen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Net weer even Vanguard in MP geprobeerd. Vind het aardig tof, was alleen zo dom om een shotgun mee te nemen, dus Stasis -> Charge ging niet echt. Gelukkig was er een Adept mee die ook Stasis deed zodat ik kon chargen. Plus ik had Lift Grenades die ook vrij nuttig zijn bij een source van detonators.
Ja, dat is het probleem met Vanguard idd. Daarom koos ik aan het begin geen Vanguard. Ik speel Engineer als main. Doet niet het meeste damage, maar heeft wel de crowd control.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:49 schreef Young_David het volgende:
[..]
Gister met een Vanguard een Silver challenge MP gespeeld. Mijn Vanguard is nogal melee georienteerd en dat werkt niet zo goed bij stevige tegenstanders en ranged teamgenoten. Maar eens een andere class proberen.
ME2 > ME3 kan ook wel maar niet ME3 > ME3quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:41 schreef Young_David het volgende:
Oh, dacht dat het kon. Bij ME1 -> ME2 kon het wel. Maarja, bleef toch Vanguard.
Inderdaad, en de korte recharge time van je powers garanderen ook dat je ze kunt blijven spammen. Adept leek me nooit een leuke class, maar het geeft wel een kick als je drie, vier man met een singularity vastzet en vervolgens er een warp naartoe gooit om de boel tot ontploffing te brengen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:05 schreef Sinji het volgende:
Adept is verbazingwekkend vermakelijk in ME3
Al dem splosians
[..]
Addedquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:29 schreef AthCom het volgende:
Toch maar eens MP proberen. Origin-account is Verzijl, als iemand interesse heeft.
Daarom Adept > Vanguard.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Inderdaad, en de korte recharge time van je powers garanderen ook dat je ze kunt blijven spammen. Adept leek me nooit een leuke class, maar het geeft wel een kick als je drie, vier man met een singularity vastzet en vervolgens er een warp naartoe gooit om de boel tot ontploffing te brengen.
Altijdquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Seriously? Een instant kill door Banshee in wave 11?
quote:
Dat had ik dus net.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Seriously? Een instant kill door Banshee in wave 11?
Haha ik zag het ja. Ik bleef maar gewoon rondrennen toen die Banshee achter mij aanzat. En toen met nog 5 sec op de teller wilde ik naar de rendezvous rennen, gaat mijn character tegen dat muurtje aanzitten. En toen was ik meteen ingesloten door die brute.quote:
Ik zag het! Ik was spectator.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Haha ik zag het ja. Ik bleef maar gewoon rondrennen toen die Banshee achter mij aanzat. En toen met nog 5 sec op de teller wilde ik naar de rendezvous rennen, gaat mijn character tegen dat muurtje aanzitten. En toen was ik meteen ingesloten door die brute.
Ik zat ook vast in een hoek, lag wel dood te gaan bij de LZ, misschien dat we daarom nog wonnen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:12 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Haha ik zag het ja. Ik bleef maar gewoon rondrennen toen die Banshee achter mij aanzat. En toen met nog 5 sec op de teller wilde ik naar de rendezvous rennen, gaat mijn character tegen dat muurtje aanzitten. En toen was ik meteen ingesloten door die brute.
quote:
Infiltrators zijn ook fijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch maar een Infiltrator gemaakt ipv Engineer
Misschien ben je gewoon slechter dan dat je dacht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal er wel te stom voor zijn, maar ik snap iets echt niet
- speler met meeste aantal punten is infiltrator, ik sta onderaan met adept.
- ik maak infiltrator en speel zon beetje hetzelfde als bovenstaande.
- ik eindig nog steeds laatste, nummer 1 is adept die net als mij speelt...
Eens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:27 schreef Young_David het volgende:
Ik ben nog niet bij het einde ... maar zo'n petitie vind ik echt heel erg zielig.
Maakt male/female nog uit dan qua abilities?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Godver, krijg ik Male Human Engineer in recruit pack, terwijl ik met de female speel. Ik wil meer customization.
Nee, maar Female is iets smaller, waardoor je meer ziet. Maakt niet zo heel veel uit, maar vind het toch wat lekkerder spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maakt male/female nog uit dan qua abilities?
SPOILER: o.a. endgame spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb volgens mij al meerdere malen gezegd dat dit spel me op momenten nogal... emotioneel kan maken, maar weet je wat ik, achteraf gezien, nog wel het ergste vind? Hoe je Shepard gemoedstoestand steeds verder ziet kraken onder de enorme druk die op haar schouders drukt. Twee momenten waarbij dat het meest duidelijk wordt:SPOILER: o.a. endgame spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:21 schreef Sinji het volgende:
Sowieso de hele aanloop naar het einde is topnotch gedaanDat cadeautje was gewoon zo lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest een traantje wegpinken
En Garrus is gewoon baas
I am Garrus Vakarian and this is now my favorite spot on the Citadel![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]Klopt, dat had ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:21 schreef Sinji het volgende:
Sowieso de hele aanloop naar het einde is topnotch gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
*snif*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Die had ik vanmiddag. Geweldige opmerking.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef hans1988 het volgende:
En Garrus is gewoon baas
I am Garrus Vakarian and this is now my favorite spot on the Citadel![]()
![]()
![]()
Gewoon doodgaan zodra je wave 10 hebt gehaald, de credits zijn dan al binnen, op die manier kan je 4 rondes Silver in een uur clearen voor 120k aan credits.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Seriously? Een instant kill door Banshee in wave 11?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Rikketik het volgende:
Het is toch net wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 15-03-2012 18:59:14 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ah, oké. Nou ja, in mijn huidige playthrough ga ik gewoon met Liara verder, dus dan zie ik het vanzelf wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het is toch net wat anders.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ik dacht al, laat ik maar niet in een spoiler erbij zetten hóe het anders is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:04 schreef Rikketik het volgende:
Ah, oké. Nou ja, in mijn huidige playthrough ga ik gewoon met Liara verder, dus dan zie ik het vanzelf wel.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Waarom zou je dan niet gewoon de laatste ook doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon doodgaan zodra je wave 10 hebt gehaald, de credits zijn dan al binnen, op die manier kan je 4 rondes Silver in een uur clearen voor 120k aan credits.![]()
Kost 2 minuten en je krijgt er geen extra credits voor, alleen XP en dat hebben wij niet nodigquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet gewoon de laatste ook doen?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: