Infiltrators zijn ook fijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toch maar een Infiltrator gemaakt ipv Engineer
Misschien ben je gewoon slechter dan dat je dacht.quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zal er wel te stom voor zijn, maar ik snap iets echt niet
- speler met meeste aantal punten is infiltrator, ik sta onderaan met adept.
- ik maak infiltrator en speel zon beetje hetzelfde als bovenstaande.
- ik eindig nog steeds laatste, nummer 1 is adept die net als mij speelt...
Eens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:27 schreef Young_David het volgende:
Ik ben nog niet bij het einde ... maar zo'n petitie vind ik echt heel erg zielig.
Maakt male/female nog uit dan qua abilities?quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:29 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Godver, krijg ik Male Human Engineer in recruit pack, terwijl ik met de female speel. Ik wil meer customization.
Nee, maar Female is iets smaller, waardoor je meer ziet. Maakt niet zo heel veel uit, maar vind het toch wat lekkerder spelen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maakt male/female nog uit dan qua abilities?
SPOILER: o.a. endgame spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb volgens mij al meerdere malen gezegd dat dit spel me op momenten nogal... emotioneel kan maken, maar weet je wat ik, achteraf gezien, nog wel het ergste vind? Hoe je Shepard gemoedstoestand steeds verder ziet kraken onder de enorme druk die op haar schouders drukt. Twee momenten waarbij dat het meest duidelijk wordt:SPOILER: o.a. endgame spoilersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:21 schreef Sinji het volgende:
Sowieso de hele aanloop naar het einde is topnotch gedaanDat cadeautje was gewoon zo lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest een traantje wegpinken
En Garrus is gewoon baas
I am Garrus Vakarian and this is now my favorite spot on the Citadel![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]Klopt, dat had ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:21 schreef Sinji het volgende:
Sowieso de hele aanloop naar het einde is topnotch gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
*snif*
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Die had ik vanmiddag. Geweldige opmerking.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:23 schreef hans1988 het volgende:
En Garrus is gewoon baas
I am Garrus Vakarian and this is now my favorite spot on the Citadel![]()
![]()
![]()
Gewoon doodgaan zodra je wave 10 hebt gehaald, de credits zijn dan al binnen, op die manier kan je 4 rondes Silver in een uur clearen voor 120k aan credits.quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Seriously? Een instant kill door Banshee in wave 11?“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Rikketik het volgende:
Het is toch net wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Dit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door The_Substitute op 15-03-2012 18:59:14 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ah, oké. Nou ja, in mijn huidige playthrough ga ik gewoon met Liara verder, dus dan zie ik het vanzelf wel.quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het is toch net wat anders.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ik dacht al, laat ik maar niet in een spoiler erbij zetten hóe het anders is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:04 schreef Rikketik het volgende:
Ah, oké. Nou ja, in mijn huidige playthrough ga ik gewoon met Liara verder, dus dan zie ik het vanzelf wel.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Waarom zou je dan niet gewoon de laatste ook doen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:52 schreef PirE het volgende:
[..]
Gewoon doodgaan zodra je wave 10 hebt gehaald, de credits zijn dan al binnen, op die manier kan je 4 rondes Silver in een uur clearen voor 120k aan credits.![]()
Kost 2 minuten en je krijgt er geen extra credits voor, alleen XP en dat hebben wij niet nodigquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:09 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Waarom zou je dan niet gewoon de laatste ook doen?
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Dat pistooltje die sticky nades schiet is echt geniaal. Ziet er alleen een beetje tam uit in cutscenes.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:45 schreef Sinji het volgende:
Wil je weten wat er gebeurd als je Wrex flest met de genophage?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het is toch net wat anders.
[..]
Dit idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Mordin's, Thane's en Legion's scene had ik dit gevoel.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gebeurt er trouwens met je 2 squadmates aan het einde van het spel.Women with dicks and weak men with vaginas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:55 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit gebeurt er trouwens met je 2 squadmates aan het einde van het spel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:00 schreef MrDrako het volgende:
[..]Ja dan zou EDI daar staan ipv een van die andere 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Wat hij bedoelt is dat dat niet kan, omdat je squadmates het overleven.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja dan zou EDI daar staan ipv een van die andere 2![]()
Oh zo, naja, dat is Bioware's schuld, ik heb daar verder niets mee te maken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat dat niet kan, omdat je squadmates het overleven.Women with dicks and weak men with vaginas.
![]()
Ahahahaha, die voice acting.Women with dicks and weak men with vaginas.
Voice acting? Nou, nee.quote:And if you listen very hard
To be a rock and not to roll![]()
quote:We appreciate everyone’s feedback about Mass Effect 3 and want you to know that we are listening. Please note, we want to give people time to experience the game so while we can’t get into specifics right now, we will be able to address some of your questions once more people have had time to complete the game. Let’s also remember the man/woman that started this journey for us. What do you love most about your Commander Shepard? Please try to keep the discussion “spoiler-free."![]()
Heb het idee dat Bioware het ultieme trol bedrijf is dat zometeen geld gaat verdienen aan al die fans die een echt einde willen.quote:![]()
Daarom ga ik ook de eerste DLC eerst piraten voordat ik het koop. Wil wel weten of het het waard is.quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb het idee dat Bioware het ultieme trol bedrijf is dat zometeen geld gaat verdienen aan al die fans die een echt einde willen.![]()
![]()
Ten tijde van de eerste mass effect was me pc ruk dus ik ben op de xbox gebleven...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook de eerste DLC eerst piraten voordat ik het koop. Wil wel weten of het het waard is.![]()
Gold is toch sneller:
150K per uur ipv 120.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Nog even over deze post van mij gisteravond:quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:44 schreef Rikketik het volgende:
Trouwens, over het einde:Ik heb nog even gegoogled en er zijn meer mensen met dit probleem. Volgens mij ligt het eraan dat...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Daar gaat de indoctrinatie theorie en mogelijke ending DLCquote:Op donderdag 15 maart 2012 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
http://social.bioware.com(...)right-9999272-1.html
royalsadness.jpg![]()
![]()
![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Mooi dat iedereen al meteen ervanuit gaat dat ALS er een 'echt einde''-DLC komt hier meteen voor betaald moet worden...quote:Op donderdag 15 maart 2012 23:53 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Heb het idee dat Bioware het ultieme trol bedrijf is dat zometeen geld gaat verdienen aan al die fans die een echt einde willen."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Is er ooit gratis DLC voor Mass Effect uitgekomen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mooi dat iedereen al meteen ervanuit gaat dat ALS er een 'echt einde''-DLC komt hier meteen voor betaald moet worden...![]()
Ja. Een hele rits voor ME2, mits in bezit van het zogenaamde Cerberus Network. En aangezien Cerberus Network gratis bij iedere nieuwe kopie van ME2 zat...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is er ooit gratis DLC voor Mass Effect uitgekomen?Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Ja, maar geen missies of characters.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja. Een hele rits voor ME2, mits in bezit van het zogenaamde Cerberus Network. En aangezien Cerberus Network gratis bij iedere nieuwe kopie van ME2 zat...![]()
Wat zijn...quote:
- Normandy Crash Site
- Zaeed + loyalty mission
- Firewalker
...dan volgens jou?Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.![]()
Heeft iemand trouwens al een keer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:11 schreef The_Substitute het volgende:
Heeft iemand trouwens al een keer...Ja en JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get it and Bet it![]()
Echte eindbaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:19 schreef Sinji het volgende:
Echte eindbaasMarauder ShieldsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Get it and Bet it![]()
Misschien wel heel erg n00b, maar hoe voeg je origin-friends toe (xbox) en is het een idee om fok-vriendjes te verzamelen?quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:29 schreef AthCom het volgende:
Toch maar eens MP proberen. Origin-account is Verzijl, als iemand interesse heeft.
En daarnaast ... zitten de pc/xbox360/ps3 wel op dezelfde servers?![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2012 18:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest bijna huilie doen op dat moment.![]()
![]()
Zijn allemaal aparte MP-platforms.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:42 schreef Young_David het volgende:
[..]
Misschien wel heel erg n00b, maar hoe voeg je origin-friends toe (xbox) en is het een idee om fok-vriendjes te verzamelen?
En daarnaast ... zitten de pc/xbox360/ps3 wel op dezelfde servers?Get it and Bet it![]()
Omdat dat al in de planning stond maanden geleden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mooi dat iedereen al meteen ervanuit gaat dat ALS er een 'echt einde''-DLC komt hier meteen voor betaald moet worden...Women with dicks and weak men with vaginas.
Er stond zoveel in de planning maanden geleden, het is dan ook een meer-jaren project.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Omdat dat al in de planning stond maanden geleden.
Ik ga pas commentaar leveren als ik zie wat ze uit gaan brengen, niet op basis van het idiote gespeculeer wat er de afgelopen week is gedaan."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
Het stond in de planning + het is EA. Geloof me, het gaat geld kosten omdatquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er stond zoveel in de planning maanden geleden, het is dan ook een meer-jaren project.
Ik ga pas commentaar leveren als ik zie wat ze uit gaan brengen, niet op basis van het idiote gespeculeer wat er de afgelopen week is gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in het begin al geld voor wouden betalen.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het stond in de planning + het is EA. Geloof me, het gaat geld kosten omdatVerdween jij maar eens in zo'n woud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in het begin al geld voor wouden betalen.And if you listen very hard
Lekkere argumenten weer.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Verdween jij maar eens in zo'n woud.Women with dicks and weak men with vaginas.
Argumenten horen thuis is een discussie.quote:And if you listen very hard
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het stond in de planning + het is EA. Geloof me, het gaat geld kosten omdatWees blij dat er mensen zijn die ervoor betalen zodat jij een gratis pirated copy kan installeren en spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er in het begin al geld voor wouden betalen..
Get it and Bet it![]()
Mensen die masterpieces als dit piraten hebben er echt niets van begrepen, en maar zeiken dat je moet betalen voor dlc.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wees blij dat er mensen zijn die ervoor betalen zodat jij een gratis pirated copy kan installeren en spelen.
![]()
![]()
Als ze dit soort ongein niet zouden flikken had ik het gewoon gekocht hoor.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:19 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Wees blij dat er mensen zijn die ervoor betalen zodat jij een gratis pirated copy kan installeren en spelen.
Nee hoor, dan had je weer een ander smoesje gevonden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ze dit soort ongein niet zouden flikken had ik het gewoon gekocht hoor.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Hoe kom je daar nou weer bij? En wie ben jij?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had je weer een ander smoesje gevonden.Women with dicks and weak men with vaginas.
Make that the cat wise man. Wees een vent en betaal gewoon voor iets wat je gebruikt en (zoveel) plezier aan beleefd. Jij bent er ook zo een die boos wordt als hij niet gecontroleerd wordt met het openbaarvervoer? 'Voor niks een kaartje gekocht'.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als ze dit soort ongein niet zouden flikken had ik het gewoon gekocht hoor.
Door mensen als jij zitten we nu met zo'n crap online pass en meer van zulks.![]()
Als je een product niet goed vindt of het niet eens bent met een bedrijf, gebruik/koop je het product gewoon niet. Je gaat niet lopen parasiteren op andere mensen die wel gewoon betalen voor andermans arbeid.![]()
ME1 en ME2 vond ik wel leuk, en heb ik ook betaald. ME3 vond ik nogal tegenvallen + plotholes.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Make that the cat wise man. Wees een vent en betaal gewoon voor iets wat je gebruikt en (zoveel) plezier aan beleefd. Jij bent er ook zo een die boos wordt als hij niet gecontroleerd wordt met het openbaarvervoer? 'Voor niks een kaartje gekocht'.
Door mensen als jij zitten we nu met zo'n crap online pass en meer van zulks.Women with dicks and weak men with vaginas.
Er zitten geen plotholes in, je bent gewoon te dom om het verhaal te begrijpen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ME1 en ME2 vond ik wel leuk, en heb ik ook betaald. ME3 vond ik nogal tegenvallen + plotholes.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zitten geen plotholes in, je bent gewoon te dom om het verhaal te begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Gecontroleerde destructie zegt jou zeker niets? Als ik een bom laat ontploffen midden in een winkelcentrum stort ook alles in en vliegt het alle kanten op, als er een gebouw gesloopt moet worden met explosieven valt het gewoon recht naar beneden zonder veel schade aan omliggende gebouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Zie je, te dom om het verhaal te begrijpen. Er zit nogal een verschil in een controlled self destruction van een mass relay (door de makers van de mass relays nota bene) en een asteroïde er op gooien. maargoed, je bent te dom om dat te begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je überhaupt het verschil tussen die 2 ontploffingen gezien? Bij de 1 gaat dat mass relay steeds sneller draaien en zendt het een straal uit, bij de ander crasht er een fokking asteroïde in en zie je die self destruct sequence niet. Heb je Arrival eigenlijk wel gespeeld of was die niet beschikbaar op usenet?
[ Bericht 7% gewijzigd door Maanvis op 16-03-2012 13:31:38 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Voor iemand die niet voor z'n product betaald heeft heb je nogal veel kritiek.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ME1 en ME2 vond ik wel leuk, en heb ik ook betaald. ME3 vond ik nogal tegenvallen + plotholes.![]()
"The consequences of destroying a mass relay are immense: as a huge mass effect engine manipulating massive quantities of energy, a relay could produce an explosion of supernova proportions. This proves true when during Arrival"quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gecontroleerde destructie zegt jou zeker niets? Als ik een bom laat ontploffen midden in een winkelcentrum stort ook alles in en vliegt het alle kanten op, als er een gebouw gesloopt moet worden met explosieven valt het gewoon recht naar beneden zonder veel schade aan omliggende gebouwen.
Ze zeggen verder ook niets over 'gecontroleerde destructie' het ontploft, dat is het.
Nog een voorbeeld. Waar was Joker opeens heen gegaan aan het einde van het spel?Waar moet ik dan voor recensies heen gaan? IGN?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:41 schreef Young_David het volgende:
[..]
Voor iemand die niet voor z'n product betaald heeft heb je nogal veel kritiek.Women with dicks and weak men with vaginas.
Hoewel ik hem zelf netjes legaal heb heb ik dergelijke argumenten nooit begrepen. Als je z'n kritiek niet wil horen dan lees je het toch niet? Vooralsnog heeft hij exact hetzelfde spel gespeeld als ons.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:41 schreef Young_David het volgende:
[..]
Voor iemand die niet voor z'n product betaald heeft heb je nogal veel kritiek.Conscience do cost.![]()
Ik snap jou echt niet... ME3 is fucking episch, het hele verhaal en de sfeer en en en EPISCH!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ME1 en ME2 vond ik wel leuk, en heb ik ook betaald. ME3 vond ik nogal tegenvallen + plotholes.
EN JIJ VINDT HET TEGENVALLEN!?
Ga maar Hello Kitty spelen dan
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Vergeleken met ME1 wel ja. Het einde is ook enorm triest.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik snap jou echt niet... ME3 is fucking episch, het hele verhaal en de sfeer en en en EPISCH!
EN JIJ VINDT HET TEGENVALLEN!?
Ga maar Hello Kitty spelen danWomen with dicks and weak men with vaginas.
dat was de bedoeling ook, dat had je al van mijlenver aan kunnen zien komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vergeleken met ME1 wel ja. Het einde is ook enorm triest.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vanguardsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vergeleken met ME1 wel ja. Het einde is ook enorm triest.
Je ontkomt hier niet meer aan
Hahahaha jezus christusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat was de bedoeling ook, dat had je al van mijlenver aan kunnen zien komen.'Het was de bedoeling om het einde slecht te maken' Ga even harder dronen wil je
teer op juhquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vanguards
Je ontkomt hier niet meer aan
Teer op m'n wat?quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Ik teer wel op je adept ass met m'n massive Manguard lulquote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Gelukkig heeft de MP geen plotholesquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:09 schreef Sinji het volgende:
Ik heb zelf geen problemen met het einde, maar om te zeggen dat het geen plotholes bevat gaat tever. Kan je wel MP doen met de Piet Piraat Edition?
Get it and Bet it![]()
Kijk eens waar ik op reageer, eht was de bedoeling dat het een triest einde was, niet een slecht einde.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hahahaha jezus christus'Het was de bedoeling om het einde slecht te maken' Ga even harder dronen wil je
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het was wel een slecht einde, het einde zei niets, je kan alleen speculeren wat niet zou horen als je 3 spellen speelt om uiteindelijk het einde te weten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kijk eens waar ik op reageer, eht was de bedoeling dat het een triest einde was, niet een slecht einde.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik teer wel op je adept ass met m'n massive Manguard lul
Pull > Detonate Warp > Throw
Come at me, bro![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Kerel jij zei dat het een TRIEST einde was niet een SLECHT einde. Ik zei dat het te verwachten was dat het een TRIEST einde was.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het was wel een slecht einde, het einde zei niets, je kan alleen speculeren wat niet zou horen als je 3 spellen speelt om uiteindelijk het einde te weten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Triest als in slecht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kerel jij zei dat het een TRIEST einde was niet een SLECHT einde. Ik zei dat het te verwachten was dat het een TRIEST einde was.Charge > Mep je doodquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pull > Detonate Warp > Throw
Come at me, bro!
Het is net alsof je het niet eens probeert.Er zit geen versus modus in de multiplayer heh? Anders had ik het wel gekocht om tegen jou te spelen
Triest kan zowel zielig als slecht betekenen, he
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Triest als in slecht.
[..]
Charge > Mep je dood
Het is net alsof je het niet eens probeert. [ afbeelding ] Er zit geen versus modus in de multiplayer heh? Anders had ik het wel gekocht om tegen jou te spelen
Ik denk niet dat de haat op het einde te maken heeft of het begrepen wordt of niet. Het wordt allemaal heel duidelijk uitgelegd. Het is meer het gebrek aan keuze, alsof je beslissingen geen of nauwelijks invloed hebben gehad. Terwijl keuze hetgeen was wat zo hoog in de vaandel stond en als zodanig geadverteerd werd door Bioware.
Simpel uitgelegd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik reageerde dus op triest als in zielig.quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Stasis en daar sta je danquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Triest als in slecht.
[..]
Charge > Mep je dood
Het is net alsof je het niet eens probeert. [ afbeelding ] Er zit geen versus modus in de multiplayer heh? Anders had ik het wel gekocht om tegen jou te spelen.
Of
Cloak, Energy drain, M-98 Widow koppen.Get it and Bet it![]()
Hij kan ook stasis doenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Stasis en daar sta je dan.
Of
Cloak, Energy drain, M-98 Widow koppen.
Op het moment dat ik je zie Charge ik al op je en heb ik shields op 100% en aangezien ik nooit wapens gebruik en alleen maar m'n vuisten heb ik 2 seconden cooldown op mijn Charge.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:33 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Stasis en daar sta je dan.
Of
Cloak, Energy drain, M-98 Widow koppen.Women with dicks and weak men with vaginas.
Asariquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:35 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Moet hij wel eerst de Asari Vanguard unlocken
Niet eens Krogan gaannaast m'n vuisten geef ik je gewoon een kopstoot wat jouw ras zelfs zou voelen.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Asari
Niet eens Krogan gaannaast m'n vuisten geef ik je gewoon een kopstoot wat jouw ras zelfs zou voelen.
x oneindig.
![]()
Haten op Kroganquote:
Ik haat niet op Krogan. Krogan zijn baas. Ik bedoelde het meer van denken dat Krogan Vanguard bestaat.quote:![]()
Ik zou bijna 40 euro neerleggen voor een key zodat ik je een keer kan uitnodigen voor een potje MP om jou in actie te zien. Dat moet wel geweldig zijn en misschien clear ik Gold dan eindelijk eens binnen de 15 minuten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Asari
Uiteraard cloak ik de hele tijd en ontwijk ik alle tegenstanders omdat jij alles alleen doet![]()
Get it and Bet it![]()
Wat? En Wrex dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:38 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik haat niet op Krogan. Krogan zijn baas. Ik bedoelde het meer van denken dat Krogan Vanguard bestaat.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:31 schreef Sinji het volgende:
Ik denk niet dat de haat op het einde te maken heeft of het begrepen wordt of niet. Het wordt allemaal heel duidelijk uitgelegd. Het is meer het gebrek aan keuze, alsof je beslissingen geen of nauwelijks invloed hebben gehad. Terwijl keuze hetgeen was wat zo hoog in de vaandel stond en als zodanig geadverteerd werd door Bioware.
Simpel uitgelegd:Die 3 plaatjes hebben echt me dag gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: