quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
TROLOLOLOLOLLLLLLL nee ik maak gewoon een doos met 8 pagina's aan gat waar je dan op afstand een baby door kan gooien
Oh maar als je maandag niet red vind ik niet erg hoor, dan stuur je hem gewoon later op, hij moet toch naar mij, ik ben het creavertiefst als het laatste moment werk wordtquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:53 schreef innepin het volgende:
Ik ben nog nergens mee begonnen, heb nog geen boekje, geen versierspul, helemaal niksMaar ik heb dan ook een oorontsteking dus als ik ver loop word ik duizelig enzo
Hoop dat het nog goedkomt voor maandag...
heb mijn man ook maar niks verteld nog
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
dan zal ik voor jou een stukje placenta bewaren goed?![]()
Ik outcast lekker mee... Ben ook niet van de poezies of glitters, maar goed ik laat het lekker aan mijn groepje wat ze doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Toch ben ik bang dat ik een beetje outcast ben, ik hekel glitters, poezieplaatjes en 'diepzinnige'tekstjes.![]()
dus dat wordt nog wat
voor jou zou k een roze glitter-1 up fröbelenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik outcast lekker mee... Ben ook niet van de poezies of glitters, maar goed ik laat het lekker aan mijn groepje wat ze doen
Zoveel glitter heb ik trouwens niet eens bedenk ik me net!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
oh jullie gaan je maar te buiten bij mij hoor, ik doe het zelf alleen niet
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
voor jou zou k een roze glitter-1 up fröbelen
quote:Op donderdag 15 maart 2012 13:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Zehebben bij de hema trouwens een leuk A5 formaat boekje met gestippelde en gebloemde blaadjes! Voor 1,50 nota bene!
nee nee nee, het is een knutselblaadjesboekjequote:
oh ja die had ik gezien! Ze hebben ook een boekje met stofjesquote:Op donderdag 15 maart 2012 13:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee nee nee, het is een knutselblaadjesboekje
excuus voor de verwarring
Zo'n leuk ingeplakt stukje navelstreng met klemmetjequote:Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
dan zal ik voor jou een stukje placenta bewaren goed?![]()
pas op hč, want ik doe het, I haz access to such thingsquote:Op donderdag 15 maart 2012 14:07 schreef snoopy het volgende:
[..]
Zo'n leuk ingeplakt stukje navelstreng met klemmetje
heul zoet allemaal is het, je vullingen klappen bij het kijken al uit je mond.quote:Op donderdag 15 maart 2012 14:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
pas op hč, want ik doe het, I haz access to such things![]()
![]()
oooh boekjes met kleine stukjes stof?ik zag alleen lintjes en doosjes met plakspul en kraaltjes, stofjes waren me nog nie opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |