quote:Op donderdag 15 maart 2012 09:13 schreef simmu het volgende:
mijnes probeert zich er steeds mee te bemoeien
nou, aan de andere kant van de tafel liggen mijn fotoalbums want daar was ik ook nog mee bezig....quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:26 schreef mignonne het volgende:
schattig kyara <3
en je puinhoop valt best mee toch?
dat wil hij dan weer niet. de sneuerd!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
er is nog een plekje over in groepje 7
doe je mee sangdrax?
z0mgquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:41 schreef Kleurdoos het volgende:
OMG Mignonne, voor jou heb ik echt zoiets tofsssssss aah
Ik wil geen lijntjes inderdaad. Nu ja, dat mijn eigen creativiteit maar gebruiken en zoquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:53 schreef Kleurdoos het volgende:
De Hemaboekjes hebben wel lijntjes he! Die zijn wel een beetje storend.
TROLOLOLOLOLLLLLLL nee ik maak gewoon een doos met 8 pagina's aan gat waar je dan op afstand een baby door kan gooienquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:58 schreef mignonne het volgende:
[..]
z0mg![]()
ga je de H&M folder inplakken?![]()
![]()
Soempie je kat![]()
![]()
das meer herkenbaar, zo lijkt t wel een beetje op mijn tafel.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:01 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
TROLOLOLOLOLLLLLLL nee ik maak gewoon een doos met 8 pagina's aan gat waar je dan op afstand een baby door kan gooien
Oh maar als je maandag niet red vind ik niet erg hoor, dan stuur je hem gewoon later op, hij moet toch naar mij, ik ben het creavertiefst als het laatste moment werk wordtquote:Op donderdag 15 maart 2012 09:53 schreef innepin het volgende:
Ik ben nog nergens mee begonnen, heb nog geen boekje, geen versierspul, helemaal niksMaar ik heb dan ook een oorontsteking dus als ik ver loop word ik duizelig enzo
Hoop dat het nog goedkomt voor maandag...
heb mijn man ook maar niks verteld nog
quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:06 schreef mignonne het volgende:
[..]![]()
dan zal ik voor jou een stukje placenta bewaren goed?![]()
Ik outcast lekker mee... Ben ook niet van de poezies of glitters, maar goed ik laat het lekker aan mijn groepje wat ze doenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:39 schreef Kleurdoos het volgende:
Toch ben ik bang dat ik een beetje outcast ben, ik hekel glitters, poezieplaatjes en 'diepzinnige'tekstjes.![]()
dus dat wordt nog wat
voor jou zou k een roze glitter-1 up fröbelenquote:Op donderdag 15 maart 2012 12:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik outcast lekker mee... Ben ook niet van de poezies of glitters, maar goed ik laat het lekker aan mijn groepje wat ze doen
Zoveel glitter heb ik trouwens niet eens bedenk ik me net!quote:Op donderdag 15 maart 2012 12:53 schreef Kleurdoos het volgende:
oh jullie gaan je maar te buiten bij mij hoor, ik doe het zelf alleen niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |