Sielugquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Vanyel het volgende:
Kind ligt nu in ons bed te razelen als een dolle. Best vreemd.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Vanyel het volgende:
Kind ligt nu in ons bed te razelen als een dolle. Best vreemd.
Dat nog niet. Razelen is een soort rillen, maar dan Limburgs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
Wat DP zegt. Al twee keer zelfs. Maar die kan er niks aan doen.quote:
quote:
Inderdaad, het gaat wel rond zeg...quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:27 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop wel dat ze snel beter is, want dit is zielig.
Nankinkyquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:29 schreef NanKing het volgende:
kusje voor dot.
Wat een lekker weer is t vandaaag, ben er helemaal vrolijk van
Met wat pech kan het 6 weken duren.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:27 schreef wonderer het volgende:
Ik hoop wel dat ze snel beter is, want dit is zielig.
Hoe oud is ze?quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met wat pech kan het 6 weken duren.
Wij hopen natuurlijk op de gebruikelijkere 2.
Dat klinkt mysterieusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 07:50 schreef wonderer het volgende:
De date eindigde vrij abrupt op de eerste hulp dus nog steeds niet gezoendStraks naar het museum, nog een kans
Yeah, daar zit ik ook aan te denken, maar zijn beste vriend hintte dat we een item waren en er zijn nog wat andere dingen die toch niet helemaal stroken met friends zone. Dus ik weet het echt niet.quote:
Doet me denken aan Eurotrip met Miekequote:Op vrijdag 16 maart 2012 08:35 schreef wonderer het volgende:
Het was sowieso wel een rare situatie... De nurse heeft blijkbaar mijn paspoort goed genoeg bekeken om het grappig te vinden dat ik uit Gouda kwam (en mijn geboortenaam op te schrijven) en ze liet het zelfs aan hem zien, maar niemand had commentaar op de F/V die er ook stond (en mijn geboortenaam is er een die in Duitsland zeker als vrouwelijk herkend wordt).
Geloof niet dat het een verrassing voor hem gaat zijn straks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
TMI, maarre, ik lig nooit echt wakker van een paar haren op een vrouwenbeenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 09:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whehehe, toch gedaan
Ik moet minder SATC kijken
Ík ben onschuldigquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:02 schreef Vanyel het volgende:
Als je je fijn voelt daarbij is t niet treurig.
Zeg Lesbeaus, is wat hebben jullie eigenlijk met lezzer gedaan?
Um, nee? Waarom moet je dan al zoenen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef LizzyAdam het volgende:
's morgens dames en heren ook. Wonderer, 3e date en nog niet gezoent klinkt wel een beetje verdacht hoor!
Als dat al TMI is moeten wij geen vriendjes worden!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
TMI, maarre, ik lig nooit echt wakker van een paar haren op een vrouwenbeen. Zolang het totaalplaatje maar klopt
.
Omdat het KANquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:26 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Um, nee? Waarom moet je dan al zoenen?
't Was nou niet echt de situatie om iets te proberenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:22 schreef LizzyAdam het volgende:
's morgens dames en heren ook. Wonderer, 3e date en nog niet gezoent klinkt wel een beetje verdacht hoor!
Ik vind feitelijk alleen begravenissen en in de wachtkamer bij de psychiater "niet de situatie" en zelfs daar vind ik eigenlijk dat je het moment moet grijpenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
't Was nou niet echt de situatie om iets te proberen
quote:
Hmm nou ik vind het onzin.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:28 schreef LizzyAdam het volgende:
/\ dat dus. En om friendzone verwarringen te voorkomen.
Mijn post was TMI, jouw nietquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als dat al TMI is moeten wij geen vriendjes worden!
*boks*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:31 schreef LizzyAdam het volgende:
Er is altijd een excuus voor een fijn potje huigjetik
Ooh sorry, verkeerd geïnterpreteerdquote:
Halloho, hint much?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:32 schreef wonderer het volgende:
Hij trok me wel terug in de omhelzing toen ik hem los wilde laten bij het afscheid...
Erik zegt hoe het is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoenen komt wel wanneer het komt. Tenminste, ik maak me er vantevoren ook altijd zo druk om en als het moment er dan is dan is het er gewoon, dan is het opeens zo ingewikkeld niet meer ofzo.
Zo is het ook weer hoor. Alleen bij mij komt het dan blijkbaar wat snellerquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Zoenen komt wel wanneer het komt. Tenminste, ik maak me er vantevoren ook altijd zo druk om en als het moment er dan is dan is het er gewoon, dan is het opeens zo ingewikkeld niet meer ofzo.
Maar 3 dates en nog geen kusje... Dan zou ik me dusdanig zorgen gaan maken over wat de ander vindt dat ik dan bijvoorbeeld telefoontjes niet meer zou beantwoorden enzo, denk ik.quote:
Goed puntquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Het ligt ook aan staat van dronkenschap soms.
Telefoontjes niet meer beantwoorden? Omdat je niet gekust hebt?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:42 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
Maar 3 dates en nog geen kusje... Dan zou ik me dusdanig zorgen gaan maken over wat de ander vindt dat ik dan bijvoorbeeld telefoontjes niet meer zou beantwoorden enzo, denk ik.
Maar ik denk dat het misschien ook wel situatie gerelateerd is. En ik zeg ook niet dat W. niet meer moet bellen.
quote:
Maakt dat iets uit?quote:
Vooroordelen FTWquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Telefoontjes niet meer beantwoorden? Omdat je niet gekust hebt?
Zoals bijvoorbeeld bellen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:54 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]zo van, 'blijkbaar vind je me niet leuk. Dus ik ga mezelf nu tegen mn gevoelens in bescherming nemen.' tenzij er op andere manieren duidelijk gemaakt is dat er wel een vonk is. Maar dan zou ik al gezoend hebben denk ik.
Maar again, situaties waarschijnlijk enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ijs_beer fan!
Dag popquote:
Ja hé, hoe ga ik die uitproberen zonder die likeurquote:Op vrijdag 16 maart 2012 10:49 schreef NanKing het volgende:
Tequila. Maar wel Gold en geen silver
Heb een hele toffe nieuwe cocktail bedacht en hij heeft Kromme Tequila.
Scheutje golden tequila
scheutje Krumme
kwart citroentje uitpersen
Beetje sinaasappelsap
Crushed ice
Ik vind jouw eerder een teddybeerquote:
Jij bent mijn überpopjequote:
uuuuuuhm...niet?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja hé, hoe ga ik die uitproberen zonder die likeur![]()
.
*hint* *hint* Cocktail meet bij Nankinky thuisquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij bent mijn überpopje.
[..]
uuuuuuhm...niet?. het is zure kersen likeur, misschien een vervanger?
*Mompelt iets over Mohammed en een berg*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je niet in de scene komt, komt de scene wel in jou ofzo...
Hoi. Weet je nog, dat je niet uit de kast kwam omdat je niet zelfverzekerd genoeg was?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga nooit uit want daar ben ik niet zelfverzekerd genoeg voor. Dus ik mis geen gayscene.
Je hoeft niet zelfverzekerd te zijn om op stap te gaanquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ga nooit uit want daar ben ik niet zelfverzekerd genoeg voor. Dus ik mis geen gayscene.
Toen waren we nog jongquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef NanKing het volgende:
O en Ewik, ik las in het vorige topic dat je 5 jaar uit de kast bent. Ik kan het me nog zo goed herinneren, 5 jaar geleden man zo lang voelt het heul niet!
Nee man. Iedereen waar ik mee omga is jongquote:
Dat helpt wel altijd. Maar dan moet ik óf voordrinken of eerst nuchter de hele tijd daar staan te awkwarden.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:41 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Dat helpt wel altijd. Maar dan moet ik óf voordrinken of eerst nuchter de hele tijd daar staan te awkwarden.
Heb je die link naar die topics vol met vragen van jouw kant nog? Dat was pas goed gebruik maken van het internet!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En NanKing heeft me keihard geholpen met mijn queeste naar mijn homozelf. Samen met SCH
.
Hij is niet gebanned, hij heeft besloten niet meer hier te komen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:44 schreef lezzer het volgende:
SCH is toch al iets van 100 jaar geband intussen?
Ohquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hij is niet gebanned, hij heeft besloten niet meer hier te komen.
wat was ik toch een lief serieus usertje daarquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:45 schreef Sitethief het volgende:
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 4
Oh gawd, ik weet niet of ik het terug wil lezenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:45 schreef Sitethief het volgende:
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 4
Echt wel!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh gawd, ik weet niet of ik het terug wil lezen!
Soms voel ik wel een opvallende kosmische connectie met je. Misschien zijn we kosmisch wel 1.quote:
Maar dat was omdat het het format van het topic was volgens mij hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:49 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Echt wel!
Groet
Erik
Sorry, inkoppertje
Mooi hequote:
Ga in de oven liggen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooi he
Ok ik heb dus een date. Voglende week. Ik moet in 1 week heel bruin worden en 30 kilo verliezen. Iemand tips?
Je benen laten afzetten en acrylverf.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooi he
Ok ik heb dus een date. Voglende week. Ik moet in 1 week heel bruin worden en 30 kilo verliezen. Iemand tips?
Ohquote:
Evenals ons Erikquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je benen laten afzetten en acrylverf.
Ohquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat was omdat het het format van het topic was volgens mij hoor, dat groet gedoe. SCH behandelde de vragen alsof het brieven waren
.
Ik doe het altijd met liefdequote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ohfiets
altijd met raad terzijde. Mooi vind ik dat. Ook kosmisch gezien
En dat voel ik hoor!quote:
http://www.ctaste.nl/nl/1/welkom_bij_ctaste/quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mooi he
Heel zelden in [Lesbeau] maar in [HOMO] met regelmaat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef Sitethief het volgende:
Stomme vraag, maar weet iemand of Stroek hier nog wel eens komt.
Laatste dat ik hoorde zat ie in Argentinië.
quote:
Nou kan ik zeggen "laat iemand anders het doen" wegens kosmisch allen 1, maar dat lijkt me niet haalbaar. 30KG er af ook niet.quote:Ok ik heb dus een date. Voglende week. Ik moet in 1 week heel bruin worden en 30 kilo verliezen. Iemand tips?
Iewquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Misschien heeft ze gezegd dat ze uit Jersey Shore kwam.
Whut?quote:
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
Jij bent toch pas uit de kast gekomen tov je ouders of verwar ik je nu met iemand anders?
quote:Op donderdag 11 mei 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, ik ben inderdaad een paar weekjes terug "uit de kast gekomen". Mijn gezin weet het dus, maar de rest van de familie nog niet.
Dat verklaart misschien ook de tonnen vragen die ik altijd had in dit topic.
Omg, dan ben ik al 6 jaar uit de kast bijnaquote:Op donderdag 11 mei 2006 20:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al een hele tijd hoor.
quote:
+quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Heeft geleid tot de geboorte van Lesbeau volgens mij.
Hier ook,quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef NanKing het volgende:
wat liehief! Bah in mijn ogen ben je nog steeds 17, Ewik
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef NanKing het volgende:
wat liehief! Bah in mijn ogen ben je nog steeds 17, Ewik
Da's dan wel een beetje disturbing hoorquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:33 schreef Vanyel het volgende:
Paniek!!
10cm. Das volledig. Nu moet ze alleen nog wat zakken en dan persen.
Paniek!
Met 2 uurtjes hebben we een kind!
Een kind! Baby. Van ons. Voor altijd!
Paniek!
En V is nog altijd in staat van paniek! Dat houdt nog wel 17 jaar aan minimaal.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Da's dan wel een beetje disturbing hoor.
Wat dat betreft ben ik er alleen maar op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:45 schreef Sitethief het volgende:
[..]solly, aan je posts zie ik dat je wel heel verandert bent
. Veel meer extravert
.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik er alleen maar op vooruit gegaan.
Ik ookquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:53 schreef NanKing het volgende:
Ik vind dat je er op alle punten vooruit bent gegaan Ewik.
Ik vond het op Fok toen ook wel fijn, maar dat krijgen van die baby was niet zo'n feest.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:32 schreef lezzer het volgende:
Misschien moet je gewoon snel nog maar een baby krijgen Vanyel
Het was zo fijn op Fok toen
en al een date! jij populaire jij!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja hoor ja! Viel me idd alles mee!
Ik.heb keiharde wachtkamersjans
Ja dat dusquote:
je gaat niet meer naar Finland?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:06 schreef wonderer het volgende:
dusseh... wonderer blijft in FFMtijd zat om te leren zoenen : D
jawel, maar daarna weer terug want ben voor vast aangenomenquote:
*maakt de champagne open*quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
jawel, maar daarna weer terug want ben voor vast aangenomen
hebben ze al eens in die witte jassen gekeken? daar vind ik de doktoren vaak in namelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goffer het is hier takkekoud en de dokter.is kwijt
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
jawel, maar daarna weer terug want ben voor vast aangenomen
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
dokter gevonden en ze deed me pijn
Nee hoor dat houden we gewoon algemeenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 15:12 schreef wonderer het volgende:
ik heb geloof ik gemist wat er met DP is, maar beterschap.
en ja, vertaler
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lesbosapiens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Mag ik trouwens een prijs voor die laatste zinquote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik vind het wel serieus tof dat je iemand zoals hem ontmoet hebt. Je lijkt me niet het type dat heel onzeker in het leven staat, maar ik kan me voorstellen dat het wel een fijne bevestiging is van wat er gewoon kan en mogelijk is en dat zaken niet per se een belemmering hoeven te zijn voor wat dan ook.
quote:
Fijn stukje bonding zeg maarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:58 schreef wonderer het volgende:
Damn... mijn maatje heeft uren liggen kotsen van de drank vannacht. En hij heeft een studio dus ik kon niet anders dan er getuige van zijn...
Nee, hij heeft me z'n huis uitgezet omdat ik een baan heb en hij niet. Dus geen bondingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |