Beter kwijt dan rijkquote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Illiberal het volgende:
20:00 19 mrt. - Ik: Ik snap het niet helemaal?
20:00 19 mrt. - Zij: Zal ik je dan maar gewoon verwijderen?
19:58 19 mrt. - Zij: Duidelijk
19:56 19 mrt. - Zij: Laat maar. Misschien is het wel een grote fout geweest om mijn nr te geven...
19:55 19 mrt. - Ik: Niks hoezo?
19:55 19 mrt. - Zij: Wat is er?
19:54 19 mrt. - Zij: Okay....
19:54 19 mrt. - Ik: Goed
19:54 19 mrt. - Zij: Hoe gaat het?
19:53 19 mrt. - Ik: Hoi
19:36 19 mrt. - Zij: Holla
En toen blies het olifantje het verhaaltje uit.
Tja... Er niet mee zitten verder. Met die probleemgevallen kun je sowieso niks.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:04 schreef Illiberal het volgende:
20:00 19 mrt. - Ik: Ik snap het niet helemaal?
20:00 19 mrt. - Zij: Zal ik je dan maar gewoon verwijderen?
19:58 19 mrt. - Zij: Duidelijk
19:56 19 mrt. - Zij: Laat maar. Misschien is het wel een grote fout geweest om mijn nr te geven...
19:55 19 mrt. - Ik: Niks hoezo?
19:55 19 mrt. - Zij: Wat is er?
19:54 19 mrt. - Zij: Okay....
19:54 19 mrt. - Ik: Goed
19:54 19 mrt. - Zij: Hoe gaat het?
19:53 19 mrt. - Ik: Hoi
19:36 19 mrt. - Zij: Holla
En toen blies het olifantje het verhaaltje uit.
En het feit dat - nadat zij die date van afgelopen vrijdag had afgezegd - er geen communicatie meer is geweest. Ze kreeg al het idee dat je geen interesse meer had, en dat werd zojuist fijntjes bevestigd.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:16 schreef Illiberal het volgende:
Ik denk dat "Goed" in plaats van "Goed hoor, en met jou?" de druppel was die de emmer deed overlopen.
Uiterlijk is nogal persoonlijk...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Euphrosyne het volgende:
mannen moeten gewoon beter het profiel lezen en de voorkeuren van vrouwen bekijken, als dat nodig is. Ik had zelf gewoon eerlijk in 'n profiel staan dat ik uiterlijk nogal belangrijk vind. Maar toch reageerden er ook een aantal kansloze types. Daar heb ik dus gewoon niet op gereageerd, klinkt aso maar het zij zo.
Geen fobo dus niet te controleren of je klacht terecht is.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Euphrosyne het volgende:
mannen moeten gewoon beter het profiel lezen en de voorkeuren van vrouwen bekijken, als dat nodig is. Ik had zelf gewoon eerlijk in 'n profiel staan dat ik uiterlijk nogal belangrijk vind. Maar toch reageerden er ook een aantal kansloze types. Daar heb ik dus gewoon niet op gereageerd, klinkt aso maar het zij zo.
laat da wijf de t* krijgen. Pijnig jezelf niet meer aubquote:Op maandag 19 maart 2012 20:51 schreef Illiberal het volgende:
Krijg nog een berichtje: "Ik jou ook niet meer." Zij snapt mij dus ook niet.![]()
Trouwens hadden we na vrijdag nog wel wat contact.
maar dat is andersom ook zo.....quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Euphrosyne het volgende:
En daarom kan je niet effe een mailtje sturen?quote:Op maandag 19 maart 2012 20:45 schreef Euphrosyne het volgende:
Niet als je er 50 per dag krijgtquote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
En daarom kan je niet effe een mailtje sturen?
*delete*quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
laat da wijf de t* krijgen. Pijnig jezelf niet meer aub
Dat is de eerste week daarna kakt het ook bij vrouwen inquote:
Surequote:
Wat is af-geappt?quote:
Niet aan jou imho. Zelf één dagje geprobeerd en ik wist niet hoe snel ik er weer weg moest wezen.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:53 schreef Isambard het volgende:
Ligt het aan mij of is Pepper eigenlijk gewoon saai?
Fouten van datende mannenquote:Op maandag 19 maart 2012 15:05 schreef Geester het volgende:
[..]
Wel zielig opzich.. K bedoel als ze geen vertrouwen meer heeft enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |