Fijnheid.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
18000 man kunnen er in en naar verwachting zit het aardig vol.
quote:
Jawel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:07 schreef TheDutchguy het volgende:
Channel - 100804 BrokenArrow
Kan je trouwens niet quoten in Opera?
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:09 schreef TheDutchguy het volgende:
Heb ik idd wel, moet ik hem uitzetten voor heel fok.nl?
Straks CL ofc.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef Nober het volgende:
Wel dit kijken maar eergisteren VI verkiezen boven Arsenal-Newcastle!
Arsenal - Newcastle was idd om je vingers bij af te likken!quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef Nober het volgende:
Wel dit kijken maar eergisteren VI verkiezen boven Arsenal-Newcastle!
Ik hoorde hetquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:13 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Arsenal - Newcastle was idd om je vingers bij af te likken!![]()
Oh, en je liedje is op Smoofie
Dat zou dan wel weer goed uitkomen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:16 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Kan dat zondag ook? 12:30, nee 13:30 - doe maar gewoon 16:30.
Napoli.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:16 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga Real kijken met Sierd. Of....Napoli voor Cavani en hamsik
Zo kom je natuurlijk in de knoop met je sportmaaltijden.quote:
Veel van die knulletjes op het veld zijn nog niet getrouwd...quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom zitten er zoveel vrouwen/meisjes op de tribune?
Is de kampioen al bekend dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef BrokenArrow het volgende:
Wint Ajax dit jaar toch nog een prijs
Maar we winnen de titel..quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:39 schreef BrokenArrow het volgende:
Wint Ajax dit jaar toch nog een prijs
0-1. Pingel werd eruit gehouden door de keeper.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat 0-2ajax? We kregen toch pingel tegen?
Is dit echt de beste jeugd van Liverpool?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef Syntix het volgende:
AjaxSpelopvatting Ajax > Liverpool
Publiek van Liverpool dat klapt voor een goede pass naar achter
Goed gekeept of slecht ingeschoten?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-1. Pingel werd eruit gehouden door de keeper.
Jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Is dit echt de beste jeugd van Liverpool?
Beide.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Goed gekeept of slecht ingeschoten?
Volgens mij spelen er ook een aantal talenten in het tweede van Liverpool. Maar Suso en Sterling zijn wel grote talenten idd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Is dit echt de beste jeugd van Liverpool?
Penalty was slecht ingeschoten, rebound heel goed gekeeptquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Goed gekeept of slecht ingeschoten?
Ik heb hem nooit beter zien spelen. Ik heb hem nooit zien spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Syntix het volgende:
Rits speelt trouwens dramatisch de eerste 20 minuten. Alleen maar flut ballen heeft ie gegeven
Wel een openkans van Liverpool voorkomen met een goede tackle.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Syntix het volgende:
Rits speelt trouwens dramatisch de eerste 20 minuten. Alleen maar flut ballen heeft ie gegeven
Dat weegt niet echt op tegen al die slechte ballen. Zouden ze nou echt niks beters hebben naast Klaassen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een openkans van Liverpool voorkomen met een goede tackle.
Marseille of Inter, word volgende week gespeeld die wedstrijdquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Als Ajax doorgaat wie kunnen ze dan in de finale treffen?
Whehehehe idd!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:07 schreef HuffTheTalbot het volgende:
"Suso heeft na het missen van die penalty weinig goeds meer gedaan."
Subtiel.
Ach ja, ze moeten wat als hun knulletjes al na 7 minuten achter staan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:09 schreef Syntix het volgende:
klappen voor het winnen van een kopduelwtf bij Liverpool zijn ze echt niks gewend he
Graag gedaan. Dit hier is toch de toekomst. Dit Ajax zou het Chelsea op Nederland 3 nog aardig lastig kunnen maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehe idd!
Thx voor t topic linkje.![]()
Not sure if trollin, maar dat idee heb ik ook, serieus waar.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit hier is toch de toekomst. Dit Ajax zou het Chelsea op Nederland 3 nog aardig lastig kunnen maken.
Daar kijk ik niet naar. Zou echt een nek hernia krijgen. (Mn tv staat achter me)quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Graag gedaan. Dit hier is toch de toekomst. Dit Ajax zou het Chelsea op Nederland 3 nog aardig lastig kunnen maken.
Alhoewel, zo'n Drogba van 6 meter in je nek...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:12 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Not sure if trollin, maar dat idee heb ik ook, serieus waar.
Liverpool is wel van een heel treurig niveau... maar laat ik positief blijven want het en Ajax gewoon veel beter noemenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:14 schreef Syntix het volgende:
0-2
Ajax is zoveel beter. De baby-CL kunnen we dus nog wel winnen.
Jeugd Champions League, Psv deed ook mee maar in de poulefase uitgeschakeld.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat houd dat NextGen nou eigenlijk in? Alle jeugdteams van alle europese clubs tegen elkaar?
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_NextGen_Seriesquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wat houd dat NextGen nou eigenlijk in? Alle jeugdteams van alle europese clubs tegen elkaar?
Ja zo beetje wel, soort van mini champions league.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_NextGen_Series
Doe maar Inter dan.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja zo beetje wel, soort van mini champions league.Andere halve finale is Inter - Marseille.
Ja, door Ajax met 0-3?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]![]()
maar wtf...Barca al uitgeschakeld dus?
Ja, die hebben we de vorige ronde uitgeschakeld. 0-3 geloof ik.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]![]()
No sure if....quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]![]()
hehehequote:
Als je serieus bent verban ik je uit de Ajax reeksquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]![]()
Jep in de kwart finale.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]![]()
Het is meer een buitenspeler volgensmij.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:21 schreef DJWeisz het volgende:
Hoezo volgend seizoen Fischer ? Dit seizoen hebben we geen spits gewoon voor de leeuwen gooien die jongen.
quote:Tottenham Hotspur trok zich vrijwillig terug uit het toernooi nadat duidelijk was geworden dat zij de toernooi-regels hadden overtreden. Liverpool ging daardoor door naar de halve finale.
Vind van niet, Fisher moet echt in het centrum spelen. Fantastische balcontrole.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is meer een buitenspeler volgensmij.
Lijkt er idd wel op, ze geven echt niet vol gas volgens mij.quote:
Nee het is meer een schaduwspitsquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:22 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is meer een buitenspeler volgensmij.
Maakt niet uit welke t wordt. Ajax wint m toch wel. Ajax is beroemd om hun jeugd opleiding. Mooi moment om dat meteen maar weer eens even duidelijk te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Andere halve finale is Inter - Marseille.
Ja, ik zie hem ook graag in de spits, maar volgensmij ligt daar niet zijn voorkeur. Weet dit niet heel zeker overigens.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Vind van niet, Fisher moet echt in het centrum spelen. Fantastische balcontrole.
Voor de kenners: Welke spelers van dit team kunnen iets toevoegen aan Ajax1 komend seizoen?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:23 schreef S0nic het volgende:
[..]
Vind van niet, Fisher moet echt in het centrum spelen. Fantastische balcontrole.
Rits moet ooit een keer doorstromen, Klaassen en Fischer spreken voor zich en ik vind dat Veltman het ook erg goed doet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor de kenners: Welke spelers van dit team kunnen iets toevoegen aan Ajax1 komend seizoen?
Nee, De Sa de 0-2quote:
Fisscher kan sowieso bij de eerste selectie maar er is dan ook wel anderhalf miljoen voor hem neergelegd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Voor de kenners: Welke spelers van dit team kunnen iets toevoegen aan Ajax1 komend seizoen?
Die linksbackquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
fischer maakt volgend jaar waarschijnlijk al zijn debuut in ajax 1 op 18-jarige leeftijd, klaassen sowieso, ik denk ook rits en ligeon.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Rits valt me echt enorm tegen, tegen Barcelona was het ook al niks. Klaassen is Siem 2.0. Zie volgend seizoen Denswil , Dijks en inderdaad Fisher doorstromen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Rits moet ooit een keer doorstromen, Klaassen en Fischer spreken voor zich en ik vind dat Veltman het ook erg goed doet.
Zit er verdedigend iets tussen? Ik tel uit m'n hoofd drie spelers die een "10" zijn. Die passen niet allemaal in het eerste... Is Veltman een verdediger?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Rits moet ooit een keer doorstromen, Klaassen en Fischer spreken voor zich en ik vind dat Veltman het ook erg goed doet.
Dijks is ook een speler die op de nominatie staat om bij de selectie te komen, ben ik blij dat Van Rhijn het goed doet want bij de penalty zag je Ligeon weer falen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dijks is de linksback.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die linksback
Alhoewel Boilessen het ook goed doet op die positie, sowieso beter dan Blind.
Als je hem later voor veel geld (en als hij zich zo blijft doorontwikkelen moet dat goedkomen) kan verkopen dan is het een schijntje natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fisscher kan sowieso bij de eerste selectie maar er is dan ook wel anderhalf miljoen voor hem neergelegd.
Ja was zijn naam kwijt.quote:
Veltman is een verdediger ja, volgensmij rechtsbenig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zit er verdedigend iets tussen? Ik tel uit m'n hoofd drie spelers die een "10" zijn. Die passen niet allemaal in het eerste... Is Veltman een verdediger?
Ligeon heeft toch al eens meegedaan? Veroorzaakte de penalty, maakt op mij geen overtuigende indruk. Maar ook nog weinig van gezien natuurlijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
fischer maakt volgend jaar waarschijnlijk al zijn debuut in ajax 1 op 18-jarige leeftijd, klaassen sowieso, ik denk ook rits en ligeon.
Vind je Klaassen Siem 2.0 ja? Ik vind het meer een mix tussen Siem en Christian Eriksen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Rits valt me echt enorm tegen, tegen Barcelona was het ook al niks. Klaassen is Siem 2.0. Zie volgend seizoen Denswil , Dijks en inderdaad Fisher doorstromen.
Dijks heb ik het 1e half uur zien opvallen door balverlies en 4 of 5 passen in de voeten van een Liverpool speler.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:26 schreef DJWeisz het volgende:
[..]
Dijks is ook een speler die op de nominatie staat om bij de selectie te komen, ben ik blij dat Van Rhijn het goed doet want bij de penalty zag je Ligeon weer falen.
Denswil en Fisher op dit moment. In de toekomst zou ik zeggen: De Sa, Ligeon, Dijks, Rits en Sporsklede + Klaassen natuurlijkquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:24 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Veltman!!!!!! Beste speler van de wedstrijd tot nu toe.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Denswil en Fisher op dit moment. In de toekomst zou ik zeggen: De Sa, Ligeon, Dijks, Rits en Sporsklede
Is al 20 dacht ik en een dispensatie speler nu voor de A1. Ik denk dat hij het niet gaat redden tegen Van Rhijn en Denswil/Boilesenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Veltman!!!!!! Beste speler van de wedstrijd tot nu toe.![]()
![]()
Mwah, vind hem echt goed spelen, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:30 schreef Syntix het volgende:
[..]
Is al 20 dacht ik en een dispensatie speler nu voor de A1. Ik denk dat hij het niet gaat redden tegen Van Rhijn en Denswil/Boilesen
Je moet deze aspecten gebruiken in het voetbal, lef druk je uit in druk zetten bijvoorbeeld en je ziet als Ajax L'pool even onder druk zet, ze de bal zo weer terug hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Iets wat ik me trouwens net bedacht: Ajax staat, van oudsher voor lef, een grote bek, gogme, straatwijsheid en dergelijk, maar in de jeugd worden vaak juist de lastige jongens geloosd. En dan hou je ideale schoonzonen over. Daar klopt iets niet.
Ach tegenwoordig is dit in het eerste elftal ook al niet meer het geval (in de hele club niet echt meer) maar deze opvattingen worden gevoed door de 'ajax-haters'/ fans van andere clubs.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Iets wat ik me trouwens net bedacht: Ajax staat, van oudsher voor lef, een grote bek, gogme, straatwijsheid en dergelijk, maar in de jeugd worden vaak juist de lastige jongens geloosd. En dan hou je ideale schoonzonen over. Daar klopt iets niet.
Dat wordt denk ik steeds minder, door de ervaringen met Elia/Narsing etc. Bij de A2 hebben ze al een coach neergezet die naast coach van Ajax ook docent is voor lastige jongeren. Dat zou iig een begin moeten zijn. Daarnaast zat er natuurlijk "Davids: je zit hier alleen maar omdat je zwart bent"quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Er zijn toch voldoende voorbeelden, zoals Elia?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:33 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig is dit in het eerste elftal ook al niet meer het geval (in de hele club niet echt meer) maar deze opvattingen worden gevoed door de 'ajax-haters'/ fans van andere clubs.
Paar Toivonentjes dus?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er zijn toch voldoende voorbeelden, zoals Elia?
Edgar Davids zou een soort buurtvader voor ze worden, was het idee? Gasten als Jonk, Bergkamp, de Boer, Eriksen, de Jong, Alderweireld, Vertonghen zijn allemaal zo... keurig.
En als je iets meer klootzakken scout, dan vind je automatisch ook meer goede verdedigers, moordenaars op het middenveld etc.
Slechts een gedachte.
Ik zag een stukje over Dean Gorré, die was ook jeugdtrainer. Door omstandigheden (vaag?) moest hij weg om coach van Jong Schotland te worden. Dát was nou zo'n jeugdtrainer die "moeilijke" gasten kan raken en bij de les kan houden. Was op Ajax TV -- mooi om te zien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik steeds minder, door de ervaringen met Elia/Narsing etc. Bij de A2 hebben ze al een coach neergezet die naast coach van Ajax ook docent is voor lastige jongeren. Dat zou iig een begin moeten zijn. Daarnaast zat er natuurlijk "Davids: je zit hier alleen maar omdat je zwart bent"
Idd ja!quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:40 schreef Syntix het volgende:
Kom op, op naar de 0-5. Ff laten zien wie de jeugdbazen van Europa zijn
Voor insiders?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
'Specifieke trainingen met Marc Overmars'
?quote:
Dat moet toch een aantrekkingskracht zijn, zulke bazen (Stam, Overmars etc.) die training geven aan de jeugdquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:41 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
'Specifieke trainingen met Marc Overmars'
En dan overdag trainers zoals Frank de Boer, Bergkamp, Jonk, nog een de Boertje etc rond je hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:42 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat moet toch een aantrekkingskracht zijn, zulke bazen (Stam, Overmars etc.) die training geven aan de jeugd
Tis idd gewoon zo geniaal! Koppers zei bv dat hij t wel even wennen vond om in de D (toen hij bij Ajax kwam) training te krijgen van Sonny Silooy.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
En dan overdag trainers zoals Frank de Boer, Bergkamp, Jonk, nog een de Boertje etc rond je hebben
Dat is ook de hand van Cruijff, jonge talenten laten trainen door oud Ajax spelers, waar ze vroeger fan van waren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tis idd gewoon zo geniaal! Koppers zei bv dat hij t wel even wennen vond om in de D (toen hij bij Ajax kwam) training te krijgen van Sonny Silooy.Hoe moet t dan niet zijn als jonge spits om van Bergkamp les te krijgen!
Niks mis mee, maar voor hetzelfde geld kunnen die van Liverpool er helemaal niks van. Lastig te vergelijken...quote:
Barca en Liverpool verslagen nu. Twee verschillende speelstijlen, dus ik denk dat je wel kunt concluderen dat Ajax A1 gewoon goed is en goed speelt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar voor hetzelfde geld kunnen die van Liverpool er helemaal niks van. Lastig te vergelijken...
Weet ik. Cruijff mag van mij dan ook doen wat ie wil. Helaas is de RvC nog steeds niet weg....quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:50 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is ook de hand van Cruijff, jonge talenten laten trainen door oud Ajax spelers, waar ze vroeger fan van waren.
Zeker. Misschien zijn ze wel te goed voor het niveau waarop ze spelen. Hoe gaat in de competitie?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:53 schreef Syntix het volgende:
[..]
Barca en Liverpool verslagen nu. Twee verschillende speelstijlen, dus ik denk dat je wel kunt concluderen dat Ajax A1 gewoon goed is en goed speelt.
Staan ze ook 1equote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zeker. Misschien zijn ze wel te goed voor het niveau waarop ze spelen. Hoe gaat in de competitie?
A1 staat 1ste en gaan de titel gewoon prongoleren.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:56 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Zeker. Misschien zijn ze wel te goed voor het niveau waarop ze spelen. Hoe gaat in de competitie?
Het gaat er natuurlijk wel om wie er het eerste halen, en dan en dan...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef wolferl het volgende:
En maar kankeren dat Ajax geen hoge naam meer heeft qua opleiding.
Het tegendeel wordt bewezen.
Er stonden anders afgelopen weekend alleen maar spelers van de jeugdopleiding in het 1ste, behalve Janssen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk wel om wie er het eerste halen, en dan en dan...
De beer pas schieten voordat de put gedempt is.
Die hoge naam kan je nu weer recht zetten. Het kan best dat de naam minder hoog is geworden. Zegt niet meteen dat er geen resultaten meer werden gehaald met een achterhaald systeem. Soms moet je gewoon reorganiseren om t nog efficiënter te maken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:54 schreef wolferl het volgende:
En maar kankeren dat Ajax geen hoge naam meer heeft qua opleiding.
Het tegendeel wordt bewezen.
Dat bedoel ik dus. Zo sta je stil, je moet af en toe flink op je flikker krijgen. Desnoods van bouwvakkers uit de 2e klasse.quote:
Ja, maar.... Ik bedoel...quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Er stonden anders afgelopen weekend alleen maar spelers van de jeugdopleiding in het 1ste, behalve Janssen.
Ik vind Veltman, al is hij een beetje oud al. Klaassen en Fischer, keeper mag er ook wel wezen. Denswil kan er wat van en Dijks heeft ook potentie.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:01 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ja, maar.... Ik bedoel...
Welke spelers van DIT TEAM het eerste gaan halen.
Dank u.
Dat is mooi. Hopelijk komen er dan nog meer talenten zoals Fisher, Eriksen en Boilesen naar Ajaxquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:02 schreef Baas_Bierbuik het volgende:
Amsterdamse jeugdopleiding wordt duidelijk op de grond neer gezet zo
Ik probeer hier ook de CL een beetje te volgen, maar ik kom ogen te kort.quote:
Ik schakel maar eens over naar Chelsea-Napoli, weinig kans dat Ajax dit nog verliestquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik probeer hier ook de CL een beetje te volgen, maar ik kom ogen te kort.![]()
http://forums.liverpoolfc(...)nd-LFC-Online/page15quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef Syntix het volgende:
Wordt dit ook nog ergens gevolgd op een Liverpool forum? Ik wil wel eens weten wat zij er van vinden...
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
http://forums.liverpoolfc(...)nd-LFC-Online/page15
quote:Spirit of Istanbul!!!
[..]
quote:But there is little shame in losing to the side that just knocked out Barca, I guess.
[..]
Lekkere fan ben je dan!quote:Today,21:04
I've had enough now, don't deserve to be losing 6-0, don't think I'll bother watching LFC reserves live anymore, they always lose when on live, I'll just watch highlights when they win
Tnxquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Da's ook wel weer waar natuurlijk.quote:Several of their players have made first team appearances, while none of ours have and you can see why really.
Hij zegt aan het eind, dat hij kan zien waarom. Daarmee bedoelt hij, ze bakken er niks van.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Da's ook wel weer waar natuurlijk.
Ja maar dat komt natuurlijk ook door alle blessure's die wij hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
[..]
Da's ook wel weer waar natuurlijk.
Dan zouden er meerdere clubs uit Nederland mee doen in de top van Europa. Daar ben ik van overtuigt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef wolferl het volgende:
Als het niet zo oneerlijk was met de grote clubs in Europa, dat zij ongestraft miljoenen mogen uitgeven aan spelers, terwijl ze grote schulden hebben, dan zou Ajax (en wellicht een andere Nederlandse club) de beste van Europa zijn.
Het zegt iets over het niveau. Iemand zei iets over dispensatiespelers? Waarom is dat?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij zegt aan het eind, dat hij kan zien waarom. Daarmee bedoelt hij, ze bakken er niks van.
nvmquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het zegt iets over het niveau. Iemand zei iets over dispensatiespelers? Waarom is dat?
Dat was ik. Ajax heeft er twee, waarvan iig Veltman er 1 is. De andere weet ik eigenlijk?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het zegt iets over het niveau. Iemand zei iets over dispensatiespelers? Waarom is dat?
Ik vroeg me af waarom spelers die al in het eerste hebben gespeeld niet bij Jong Ajax zitten. Vanwege de blessures dus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap de link niet naar de quote? Hij zei dat hij wel snapt waarom de spelers niet spelen. Bij ons spelen ze idd omdat er zoveel blessure's waren.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:04 schreef wolferl het volgende:
Als het niet zo oneerlijk was met de grote clubs in Europa, dat zij ongestraft miljoenen mogen uitgeven aan spelers, terwijl ze grote schulden hebben, dan zou Ajax (en wellicht een andere Nederlandse club) de beste van Europa zijn.
sup?quote:
Hij heeft toch wel een beetje gelijk? Als Ajax (maar ook andere teams in NL) spelers kunnen vasthouden tot hun 28e of zo dan zouden er veel meer teams in de top van Europa spelen. Dat NL de jeugd heeft is vanavond toch wel weer duidelijk geworden. Het hele probleem is ook niet de jeugdopleiding in principe (wel een beetje natuurlijk want de echte talenten moeten doorkomen in het eerste), maar vooral het vasthouden van die toptalenten tot ze minstens 25 zijn of zo.quote:
Maar dat probleem wordt niet veroorzaakt door Nederlandse clubs, maar door de hoeveelheid geld die er omgaat in het voetbal tegenwoordig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een beetje gelijk? Als Ajax (maar ook andere teams in NL) spelers kunnen vasthouden tot hun 28e of zo dan zouden er veel meer teams in de top van Europa spelen. Dat NL de jeugd heeft is vanavond toch wel weer duidelijk geworden. Het hele probleem is ook niet de jeugdopleiding in principe (wel een beetje natuurlijk want de echte talenten moeten doorkomen in het eerste), maar vooral het vasthouden van die toptalenten tot ze minstens 25 zijn of zo.
Vind jij dit normaal dan?quote:
Zo was het vorig jaar.....quote:Schulden top 5:
1) Manchester United 826 miljoen Euro schuld
2) Valencia 547 miljoen Euro schuld
3) Barcelona 442 miljoen Euro schuld
4) Liverpool 370 miljoen Euro schuld
5) Real Madrid 327 miljoen Euro schuld
Valenciaquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vind jij dit normaal dan?
[..]
Zo was het vorig jaar.....![]()
Bron.
Dit dus. Hoog tijd voor Financial fair play & de 6+5 regel. Dan zou Nederland weer regererenquote:Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef wolferl het volgende:
Ik had toch gelijk, een beetje Nederlandse club heeft zijn financiën op orde (als enigste in Europa).
Dat sommige spelers van de A1 over een jaar of 10 bij clubs als Liverpool spelen, komt alleen maar door het verrotte systeem.
Regereren?quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dit dus. Hoog tijd voor Financial fair play & de 6+5 regel. Dan zou Nederland weer regereren
Gelukkig welquote:
Fischer is een Deen. Enough said.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Hopen dat niemand deze wedstrijd heeft gezien, want anders is Fischer zo weg
Ik heb hem meerdere keren zien scoren. Ik kom hem zo halen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:24 schreef Catch22- het volgende:
Hopen dat niemand deze wedstrijd heeft gezien, want anders is Fischer zo weg
Daarom moet Fischer volgend seizoen bij het eerste komen, want dat gelul over te jong.....quote:
Kan je na gaan hoelang ze al lopen te kutten daar....quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Valencia![]()
WTF
![]()
Die hebben een begroting van 100 miljoen![]()
Ik voorspelde 3-3. Het aantal gescoorde goals in ieder geval goed.quote:
Hoorde je de verslaggever niet? Liverpool A1 had ooit dik verloren van een Portugese A1 (weet ff niet meer welke.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:26 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb hem meerdere keren zien scoren. Ik kom hem zo halen.
Gelukkig is bijvoorbeeld Fischer een verstandige jongen, volgensmij had hij ook grotere clubs voor het uitkiezen dan ajax. Denen zijn altijd verstandig. Heerlijke voetballers zoals Eriksen en Boilessen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoorde je de verslaggever niet? Liverpool A1 had ooit dik verloren van een Portugese A1 (weet ff niet meer welke.) Vervolgens heeft Liverpool dat halve team weggekocht...
Okee. Dat belooft niet veel goed...quote:Op woensdag 14 maart 2012 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoorde je de verslaggever niet? Liverpool A1 had ooit dik verloren van een Portugese A1 (weet ff niet meer welke.) Vervolgens heeft Liverpool dat halve team weggekocht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |