Klacht lijkt me duidelijk, lompe cameraman let niet op waar hij zijn lompe poten neerzetquote:In de dierentuin van het Duitse Limbach-Oberfrohna is een konijn zonder oren geboren. De directie van de dierentuin hoopte er een goedlopende attractie van te maken. Maar dat was te vroeg gejuicht. Bij het maken van een documentaire over het konijntje lette een cameraman niet goed op en trapte het knaagdiertje dood.
Nu meer een toupetquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:40 schreef Arcadia het volgende:
Dat is een hamster, geen konijn. Duidelijk hoax.
Je hebt ook liever dat we niet naar jouw fobo kijken zekerquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:41 schreef I. het volgende:
Alleen maar goed zo. Dieren met een afwijking als publieke attractie gebruiken.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef HiddenResponse het volgende:
Het konijntje hoorde de cameraman zeker niet aankomen![]()
Nee, ik word nog liever doodgestampt.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:41 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Je hebt ook liever dat we niet naar jouw fobo kijken zeker
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:42 schreef HiddenResponse het volgende:
Het konijntje hoorde de cameraman zeker niet aankomen![]()
hihihahahohoquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:53 schreef Sanddr het volgende:
Maar wel een terechte klacht, echt ongehoord dit.
Ja dag, ik laat me geen oor aannaaien!quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:55 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
hihihahahoho![]()
weer zo'n leuke woordspeling...
jonge, als ze ooit een documentaire over jou maken dan hoop ik dat ze ook niet kijken waar ze lopen...
Jullie oordelen echt verkeerd over dit dramaquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:57 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Ja dag, ik laat me geen oor aannaaien!
Zoiets kun je je inderdaad niet veroorloven als cameramanquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:59 schreef Skillstorm het volgende:
Wat voor mongool ben je dan als je trapt op het datgene wat je hoort te filmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |