er zullen vast wel users komen die afgelopen winter op de winter zaten te kankeren en dat ze graag zomer wilden. Nu zomer er aankomt zullen deze zelfde users gaan klagen over de zomerquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:28 schreef Ritmo het volgende:
Is deze nog steeds open?
TS is wel een baas... lopen trollen en dan nog medestanders vinden ook.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:49 schreef Anno2012 het volgende:
[..]Wtf manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn nieuwe ondertitel
Waarom doen ze dat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:30 schreef wise het volgende:
[..]
er zullen vast wel users komen die afgelopen winter op de winter zaten te kankeren en dat ze graag zomer wilden. Nu zomer er aankomt zullen deze zelfde users gaan klagen over de zomer
Lekker klagen, en als er niks te klagen is dan zoeken we wel wat.quote:
Biermishandeling!quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die geur altijd inde zomer en die waas ofso die dan in de lucht hangt, echt fantastisch.
Weer met licht van en naar werk
s'Avonds voetballen met bier zomaar lekker spontaan
wat?quote:
Zal wel door knight-errant komen.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:37 schreef Cyvx het volgende:
Ik hou van zomer, het doet me denken aan tonijnsalade...vraag me niet hoe aub
Ja en lekker spontaan ineens gaan barbecuen en lekker spontaan allerlei leuke dingen doen. In de zomer gaat (voor mijn gevoel) ook alles veel spontaner.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
Die geur altijd inde zomer en die waas ofso die dan in de lucht hangt, echt fantastisch.
Weer met licht van en naar werk
s'Avonds voetballen met bier zomaar lekker spontaan
Klopt welquote:Op donderdag 15 maart 2012 10:42 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja en lekker spontaan ineens gaan barbecuen en lekker spontaan allerlei leuke dingen doen. In de zomer gaat (voor mijn gevoel) ook alles veel spontaner.
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueėn!quote:
Ja, maar je gaat toch niet over letterlijk het tegenovergestelde klagen van waar je 3 maanden geleden over klaagde?quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Lekker klagen, en als er niks te klagen is dan zoeken we wel wat.
Je denkt toch niet werkelijk dat daar verband tussen bestaat? Misschien is de stand van zaken, met de kennis van NU, wel weer veranderd. Misschien bieden in het verleden behaalde resultaten wel geen garantie voor de toekomst. Misschien doet men maar wat.quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:51 schreef Ritmo het volgende:
Ja, maar je gaat toch niet over letterlijk het tegenovergestelde klagen van waar je 3 maanden geleden over klaagde?
En er zo in het echt uitzien:quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Onterechte klacht TS
Zo rol ik in de zommers je weetz
[ afbeelding ]
Chickas scoren op de beach, beetje Sol-bier tikken hele dag
Dat is de zolder Ts.quote:Op donderdag 15 maart 2012 11:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
En er zo in het echt uitzien:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 maart 2012 10:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van die dagen dat je met vrienden op 't strand of bij een meer ligt en zin hebt om iets te ondernemen en dus maar besluit om allemaal samen te gaan barbecueėn!![]()
Wat een dikzakquote:Op donderdag 15 maart 2012 11:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Onterechte klacht TS
Zo rol ik in de zommers je weetz
[ afbeelding ]
Chickas scoren op de beach, beetje Sol-bier tikken hele dag
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |