quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je nou echt pleinvrees of wat?
Nou waarom blijf je op de zolder dan?quote:
Wat moet een echte FOK!er anders?quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou waarom blijf je op de zolder dan?
In de loop der jaren is iedereen zijn eigen gang gegaan,en er is niks nieuws bijgekomenquote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Dat is de normaalste zaak van de wereld trouwens. Serieus.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:03 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
In de loop der jaren is iedereen zijn eigen gang gegaan,en er is niks nieuws bijgekomen
Trapvrees misschien.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:38 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ook al deze weekquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik heb gisteren al 2 mensen in korte broek zien lopen.
We leven op de rand. Dat is de manier van rollen die we hanteren hier.quote:
Ja,helaas wel. En op de zolder kom je niemand tegen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:08 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Dat is de normaalste zaak van de wereld trouwens. Serieus.
Optimistische mensenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ik heb gisteren al 2 mensen in korte broek zien lopen.
Alleen jezelf, na verloop van tijd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:21 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ja,helaas wel. En op de zolder kom je niemand tegen.
Ik ook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Optimistische mensenDoor hen krijg ik het gevoel dat het zomer is. Ik loop ook al rond met m'n zonnebril
Zonnebril kan ook in de winter hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Optimistische mensenDoor hen krijg ik het gevoel dat het zomer is. Ik loop ook al rond met m'n zonnebril
Ja, en fokkers.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen jezelf, na verloop van tijd.
Daarom dat ik me hier thuis voel.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
We leven op de rand. Dat is de manier van rollen die we hanteren hier.
Omdat het niet meer vanzelf gaat (i.v.m. school enzo) moet je meer zelf doen ja. Is wel lastig I know.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:21 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ja,helaas wel. En op de zolder kom je niemand tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |