Noordpool iets voor je TS?quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:41 schreef Anno2012 het volgende:
Het gaat weer beginnen helaas. Ik ben altijd blij als de zomer word ingeruild voor de winter.
In de zomer gaat iedereen naar buiten, vrolijk doen, zwemmen, terrasjes. Hierdoor word ik depressief aangezien ik ook in de zomer op zolder zit. In de winter zit iedereen thuis, dan is het geen probleem![]()
klacht lijkt me duidelijk
Laten we met heel FOK! wat gaan drinken!quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:46 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Als jij me komt troosten kan ik misschien ook van de zomer genieten
Wat een leuk idee, er komt alleen niets vanquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Laten we met heel FOK! wat gaan drinken!
En dan genieten van de doodse stilte, want niemand durft te praten IRLquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:50 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Laten we met heel FOK! wat gaan drinken!
Ahh jawel joh, gewoon genoeg drinken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
En dan genieten van de doodse stilte, want niemand durft te praten IRL
Dan moet ik plassenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ahh jawel joh, gewoon genoeg drinken.
Of klagen over alles. Alleen maar lekker klagen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:52 schreef spierbal het volgende:
[..]
En dan genieten van de doodse stilte, want niemand durft te praten IRL
Jij in zomerkledingquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:45 schreef Meloewa het volgende:
Onterechte klacht trek je zomerkleding aan en ga naar buiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |