Whehe, die had ik nieteens opgemerktquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..][ afbeelding ]
das toch tering lelijk manSPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Alleen jij merkt dat op. Just sayin'.
smaken verschillen.quote:
Jij accepteert sowieso alleen hagelwitte vrouwen.quote:
Uiteraard.quote:
tja, donker is niet mijn smaakquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:33 schreef Id_do_her het volgende:
Hey, Remi Belle.
[..]
Jij accepteert sowieso alleen hagelwitte vrouwen.
Joh.quote:
quote:
SPOILER: gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donker?Dit is zo kankergeil inderdaad, fuck
. Thanks for sharing
.
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Even beter linken man. Maar boh dat is hem wel inderdaad.SPOILER: gifjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donker?Dit is zo kankergeil inderdaad, fuck
. Thanks for sharing
.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Was jij niet diegene die Rihanna sexy vond?quote:
Matt Weddle!quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Tuin, luie stoel, deze cover.
Ik ga hier zo lekker op.
21, het nieuwe 18. Sorry Vas, nog 3 jaartjes wachten.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Wauw, en nóg krijg ik een reactie van een café terug dat ik te jong benKanker, sinds wanneer is 18 ook al te jong
Het goede levenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:41 schreef Chocolatebear het volgende:
Tuin, luie stoel, deze cover.
Ik ga hier zo lekker op.
Ja mieter ff op manquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
21, het nieuwe 18. Sorry Vas, nog 3 jaartjes wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |