quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jaloers. Ik lig lekker in de hangmat in de tuin
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True, true. Moet zelfs watermeloen en sponscake eten enzo
Komt door de schaduw van al die TV-schotels in A'dam Westquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik snap dit niet, het weer geeft aan dat het 9 graden is, echter ga ik niet boodschappen doen in alleen een blousje bij 9 graden!
quote:Op donderdag 15 maart 2012 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zei Vas ook, eergisteren.
.
De zon is hier een beetje weg en nu wordt het frisquote:
ik zou gewoon alles vandaag en/of morgen doen. Heb je het weekend tenminste vrijquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn projectgroep voor dat vak, kom we doen het gewoon in het weekend en leveren het maandag in
. Nu kan ik in ieder geval lekker thuis bikkelen aan die andere abnormaal grote opdracht
.
Ik ben vandaag sinds 9u al met school bezig geweest, eet nu even en dan kan ik uren spenderen aan een kankeropdracht, daar gaat úren inzitten. Moet ik voor 16u morgen inleveren, werk alleen morgen ook vanaf 10:30quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:00 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou gewoon alles vandaag en/of morgen doen. Heb je het weekend tenminste vrij
Ik word een beetje depri van dit weersberichtquote:Op donderdag 15 maart 2012 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn projectgroep voor dat vak, kom we doen het gewoon in het weekend en leveren het maandag in
. Nu kan ik in ieder geval lekker thuis bikkelen aan die andere abnormaal grote opdracht
.
[..]
Komt door de schaduw van al die TV-schotels in A'dam West![]()
![]()
. Kijk, 14 graden in A'dam.
Haha sorry, moet even ontladen. Te lang in de geekmode gezetenquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word een beetje depri van dit weersberichtRegen en temperatuursverlaging.
TEVENS MOET JE NIET ZO ADHD'ERIG DOEN!
Tel er maar 18 bij.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ze het niet over piemels die ze gezien heeft?
Mooi lichaamquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha sorry, moet even ontladen. Te lang in de geekmode gezeten.
[ afbeelding ]
Deze sma lijkt een beetje op een lichte Nicki Minaj, in'nit?
Dan heb je weer meer piemels gezien dan krio levensjaren heeftquote:
SPOILER: voor krio :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
raar lichaam met een veelste grote ass ratioquote:Op donderdag 15 maart 2012 17:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha sorry, moet even ontladen. Te lang in de geekmode gezeten.
[ afbeelding ]
Deze sma lijkt een beetje op een lichte Nicki Minaj, in'nit?
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dan heb je weer meer piemels gezien dan krio levensjaren heeft.
SPOILER: voor krio :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Lol die zie je niet eens.quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:11 schreef wise het volgende:
[..]
raar lichaam met een veelste grote ass ratio
quote:Op donderdag 15 maart 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..][ afbeelding ]
SPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..][ afbeelding ]
Die dildo op de achtergrondSPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
[..][ afbeelding ]
Lekkere uiersSPOILER: Voor dWc :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |