Mijn vader ook, en dan op het einde doet hij zijn broek een stukje naar voren en sprayt daar beneden ook. Like wtf.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn broer sprayt minstens 10x. en dan overdrijf ik niet.subtieliteit is hem niet bekend.
Ja dit dus, maar vaak ruik je je eigen parfum ook niet meer (ik ruik m'n eigen geurtjes ook niet zo goed meer, terwijl voor m'n omgeving het wel ruikbaar is). Gewoon subtiel opspuiten inderdaad, je hoeft er niet in te verdrinkenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb er zo'n schijt en schijthekel aan als mensen fucking 4 keer gaan sprayen met dat parfum. Verdomme, gewoon op je pols 1x, wrijven en achter je oor aanbrengen. Vooral Marokkaanse meiden hebben daar het handje van, en dan van die hele gore zoete parfumOh en oude vrouwen-parfum
Dat is voor je moeder.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn vader ook, en dan op het einde doet hij zijn broek een stukje naar voren en sprayt daar beneden ook. Like wtf.
Ik ken zequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb er zo'n schijt en schijthekel aan als mensen fucking 4 keer gaan sprayen met dat parfum. Verdomme, gewoon op je pols 1x, wrijven en achter je oor aanbrengen. Vooral Marokkaanse meiden hebben daar het handje van, en dan van die hele gore zoete parfumOh en oude vrouwen-parfum
Gatverdammequote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn broer sprayt minstens 10x. en dan overdrijf ik niet.subtiliteit is hem niet bekend.
Ghehehehquote:
armani black of 1 mil van pacoquote:
Jij weet niet. 4 Keer is nog steeds subtiel. Stinkerd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf niet ruikt maar ik kan er echt niet tegen, parfum moet je subtiel ruiken en niet je hele neusgaten moeten ermee doordrenkt worden. Krio weet niet en baad in parfum
Ik vind haar leuk.quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij weet niet. 4 Keer is nog steeds subtiel. Stinkerd.
Dit ja. Chanel No. 5 vind ik ook echt smerig. Snap niet hoe mensen dat kunnen waarderenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij weet niet. 4 Keer is nog steeds subtiel. Stinkerd.
Inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dit ja. Chanel No. 5 vind ik ook echt smerig. Snap niet hoe mensen dat kunnen waarderen
Ik heb ze allebei maar No.5 heb ik nog nooit opgehadquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:20 schreef junamii het volgende:
[..]
InderdaadChanel Chance daarentegen vind ik wel lekker.
Ik heb No 5. ooit gekregen maar die staat nu voor de sier op m'n wcquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei maar No.5 heb ik nog nooit opgehadVind 't ook niet lekker ghehe
Fahrenheit 32 is ook erg nice.quote:
Zonde van die 60 euro welquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb No 5. ooit gekregen maar die staat nu voor de sier op m'n wc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |