Ik heb echt ziek veel parfum, maar ik gebruik er maar 1quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus ik heb meer parfums dan jullie chicks?
Lijkt me niet dat parfumeries die geurtjes uit '70 nog standaard in het assortiment hebbenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:51 schreef krioro het volgende:
Precies dit. Beetje jammer wel dat veel parfumeries mijn favoriet niet meer hebben en het steeds besteld moet worden.
I sab sa me bedoel tokquote:Ik mag hopen van niet. Parfum is voor vrouwen. Mannen gebruiken after shave of eau de toilette.
Sorry Kri maar ik moest lachenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat parfumeries die geurtjes uit '70 nog standaard in het assortiment hebben.
[..]
I sab sa me bedoel tok.
Die chick heet Alena Savostikova en is een professioneel model uit Los Angeles.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:55 schreef fyah het volgende:
[..]
these are not the droids I'm looking for?
En ze komt heletijd in mijn facebook voorbij!quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die chick heet Alena Savostikova en is een professioneel model uit Los Angeles.
Dan heb je haar profiel geliked ofzo. Want die foto die jij net linkt is van haar Facebook-pagina. Zoeentje zonder vrienden maar zo'n PrOFEssIoNAl FaCeB0oK ofzo.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:57 schreef fyah het volgende:
[..]
En ze komt heletijd in mijn facebook voorbij!
Ralph Lauren Polo Sport. En m'n andere is Davidoff Cool Water. Heb nog wel meer staan maar die gebruik ik nooit.quote:
Mensen die Spijkerhoek niet kekenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat parfumeries die geurtjes uit '70 nog standaard in het assortiment hebben.
Seems legitquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dan heb je haar profiel geliked ofzo. Want die foto die jij net linkt is van haar Facebook-pagina. Zoeentje zonder vrienden maar zo'n PrOFEssIoNAl FaCeB0oK ofzo.
Okay cool story.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
Ik kweek mijn eigen parfum in mijn kutjesflora en die doe ik breng ik aan op dezelfde plekken als gewoon parfum.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:59 schreef Chai het volgende:
Ik kweek mijn eigen parfum in mijn kutjesflora en die doe ik breng ik aan op dezelfde plekken als gewoon parfum.
Davidoffquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ralph Lauren Polo Sport. En m'n andere is Davidoff Cool Water. Heb nog wel meer staan maar die gebruik ik nooit.
[..]
Mensen die Spijkerhoek niet keken
quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb er zo'n schijt en schijthekel aan als mensen fucking 4 keer gaan sprayen met dat parfum. Verdomme, gewoon op je pols 1x, wrijven en achter je oor aanbrengen. Vooral Marokkaanse meiden hebben daar het handje van, en dan van die hele gore zoete parfumOh en oude vrouwen-parfum
Ook best veel jongens hoor. Ik kan soms gewoon ruiken dat iemand in een bepaalde ruimte is geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb er zo'n schijt en schijthekel aan als mensen fucking 4 keer gaan sprayen met dat parfum. Verdomme, gewoon op je pols 1x, wrijven en achter je oor aanbrengen. Vooral Marokkaanse meiden hebben daar het handje van, en dan van die hele gore zoete parfumOh en oude vrouwen-parfum
4 Keer veel vindenquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja nog een klacht, van die Nickelson gasten met kankerveel Paco Rabanne- Million op. Dat spul is zo goor als het teveel isquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook best veel jongens hoor. Ik kan soms gewoon ruiken dat iemand in een bepaalde ruimte is geweest.
Daarom unisex parfumquote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Het is dat je het zelf niet ruikt maar ik kan er echt niet tegen, parfum moet je subtiel ruiken en niet je hele neusgaten moeten ermee doordrenkt worden. Krio weet niet en baad in parfumquote:
Mijn broer sprayt minstens 10x. en dan overdrijf ik niet.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Oude vrouwen parfums, zo smerig.quote:Op woensdag 14 maart 2012 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |