Die tune FTWquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Kek. Doet me denken aan deze:
[ afbeelding ]
http://smokingsection.upr(...)ck-boogie-adele-1988
Is niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb niks anders dan respect voor die babyboomers die na de WO2 panden kochten in A'dam voor zo'n Fl. 50.000, waar je nu rustig ¤2.000.000 voor kan aftikken als je 'm wilt kopen. Wat voor hosselaar ben je dan!
Kan geregeld wordenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als mijn persoonlijke masseuse?![]()
Nee wat dan?
Oh, eh, misschien hier (maar moet je wel een account hebben of even maken)?:quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:34 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Die tune FTW
Heb je een DL link voor die van adele? Via die link staat dat file niet meer bestaat
Nice, Jumi stalken dit weekendquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kan geregeld worden
Bij Douglas in Arnhem. 3 dagen in de week zodat ik nu in totaal gewoon 5 dagen werk waardoor ik weer wat regelmaat heb
En nee Tim, moet ik nog steeds doen. Goed dat je me eraan herinnert
Is hier ook in een voormalige hoerenbuurt. Niemand wilde daar toen wonen en nu worden die mensen gewoon voor ¤2.400.000 uitgekochtquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb niks anders dan respect voor die babyboomers die na de WO2 panden kochten in A'dam voor zo'n Fl. 50.000, waar je nu rustig ¤2.000.000 voor kan aftikken als je 'm wilt kopen. Wat voor hosselaar ben je dan!
Wel op Kronenburg he, niet in het centrum! Maar het is leuk jaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nice, Jumi stalken dit weekend![]()
Wel leuk zeg!
Leuk, kan ik voortaan bij jou terecht als ik wil weten welke parfum in de aanbieding isquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel op Kronenburg he, niet in het centrum! Maar het is leuk ja
Ik heb het even nagerekend, dat is een return on investment van 8714%, in een jaar of 60?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dan zul je mijn vriend vaak voorbij zien lopen als het lunchtijd isquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:41 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Kronenburg park is in Nijmegen. Kronenburg winkelcentrum in Arnhem.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het even nagerekend, dat is een return on investment van 8714%, in een jaar of 60?Mijn commerciële economie-piemel is kneiter- en kneiterhard nu.
[..]
Ik moest het doen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kronenburg park is in Nijmegen. Kronenburg winkelcentrum in Arnhem.
Ik heb maar 2 verschillende, en als ze op zijn koop ik ze weer opnieuw. Ze ruiken zoquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Leuk, kan ik voortaan bij jou terecht als ik wil weten welke parfum in de aanbieding is![]()
![]()
.
Ik hoop dat de huizenmarkt langzaam genoeg instort en dat het laagste punt dan net is op het moment dat ik zelf een huis ga kopen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb het even nagerekend, dat is een return on investment van 8714%, in een jaar of 60?Mijn commerciële economie-piemel is kneiter- en kneiterhard nu.
[..]
Ik moest het doen.
Welke?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 verschillende, en als ze op zijn koop ik ze weer opnieuw. Ze ruiken zo
Dat is precies mijn strategiequote:Op woensdag 14 maart 2012 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik hoop dat de huizenmarkt langzaam genoeg instort en dat het laagste punt dan net is op het moment dat ik zelf een huis ga kopen.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Welke?Ik heb altijd Jean Paul Gaultier maar ik wil een keer wat anders. Wellicht Miss Dior Cherie ofzo
Spijkerkwartier? Doet me altijd denken aan Spijkerhoek, ik dacht dat het zich daar afspeelde maar blijkbaar was het niet eens in Arnhemquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:40 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is hier ook in een voormalige hoerenbuurt. Niemand wilde daar toen wonen en nu worden die mensen gewoon voor ¤2.400.000 uitgekocht
Ik ben er ook van overtuigd dat je zo min mogelijk parfums moet hebben. Sommige chicks hebben 10 soorten en uiteindelijk ruikt alles hetzelfde op je huid. Super zonde.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb maar 2 verschillende, en als ze op zijn koop ik ze weer opnieuw. Ze ruiken zo
Marc Jacobs, oh lolaquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Welke?Ik heb altijd Jean Paul Gaultier maar ik wil een keer wat anders. Wellicht Miss Dior Cherie ofzo
Precies dit. Beetje jammer wel dat veel parfumeries mijn favoriet niet meer hebben en het steeds besteld moet worden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Parfum is voor vrouwen. Mannen gebruiken after shave of eau de toilette.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dus ik heb meer parfums dan jullie chicks?
Ik heb er gewoond. Je ziet alle peeskamers nog op sommige plekken.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Spijkerkwartier? Doet me altijd denken aan Spijkerhoek, ik dacht dat het zich daar afspeelde maar blijkbaar was het niet eens in Arnhem. Desalniettemin:
Spijkerhoek was de allereerste serie in Nederland waarin drugs, seks en alcoholverslavingen te zien waren.
Welke dan?quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Precies dit. Beetje jammer wel dat veel parfumeries mijn favoriet niet meer hebben en het steeds besteld moet worden.
[..]
Ik mag hopen van niet. Parfum is voor vrouwen. Mannen gebruiken after shave of eau de toilette.
Jij hebt haar niet op Facebook.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:30 schreef fyah het volgende:
[..]
Heb haar op facebook. Weet niet zeker waarom of wie het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |