quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen met steenkolenengels is één ding, maar mensen die aan het eind van een Engelse zin bijv. 'hè?' zeggen! You like to chill in the sun, hè?
Niet? In plaats van 'right?' of 'isn't?'. Hoe vaker ik erop ging letten des te meer ik het hoordequote:
Hehe, zal er eens op letten danquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet? In plaats van 'right?' of 'isn't?'. Hoe vaker ik erop ging letten des te meer ik het hoorde.
Alexisquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef tliciouz het volgende:
Huilen om Joe Jonas en Alexis JordanLol.
Ahja, net zo hinderlijk als mensen die 'like' overmatig gebruiken.quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet? In plaats van 'right?' of 'isn't?'. Hoe vaker ik erop ging letten des te meer ik het hoorde.
Mijn schoonzusje zegt bij alles ''Shut uuuup'' Ga doodquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ahja, net zo hinderlijk als mensen die 'like' overmatig gebruiken.
He, Aussies op tvZe zijn net leuk tho.
Ook kut jaquote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje zegt bij alles ''Shut uuuup'' Ga dood
oh hell noo she didnt!quote:Op donderdag 15 maart 2012 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn schoonzusje zegt bij alles ''Shut uuuup'' Ga dood
quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was op jou aan het wachten
Jij en geen gifje, wauw dan doe ik toch echt wel wat goedsquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:32 schreef JackieBrown het volgende:
[..]ohmahgoshh... heb niet eens een gifje om mijn smeltings te illustreren zo heftig is het..
Whatchu upto dan? Heb je al weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkerrr, ik ook ja, ga je nog wat doen vanavond?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij en geen gifje, wauw dan doe ik toch echt wel wat goeds![]()
Ik heb al weekend ja, jij ook sexy?
Nee ga morgen wel de stad in, lig hier prima in mijn nestquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lekkerrr, ik ook ja, ga je nog wat doen vanavond?
Hola Sala... ho-la...
Hey hoest met je project eigenlijk?quote:
Precies hetzelfdequote:Op donderdag 15 maart 2012 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee ga morgen wel de stad in, lig hier prima in mijn nestJij wel dan?
Goed goed leuk dat je t vraagtquote:Op donderdag 15 maart 2012 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hey hoest met je project eigenlijk?
Heb je wat laten zetten?quote:Op donderdag 15 maart 2012 20:52 schreef Milou__ het volgende:
Jumi, ik was vandaag bij l'extremiste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |