Samenvatting:
Meisje wilt rollenspel, verkracht jongen. Jongen vind niet leuk, ik ben jaloers.Wat ik vandaag toch meegemaakt heb in de trein pff, ik zal het jullie vertellen.
Deze boi moest overstappen en stapte in de volgende trein. Ik liep door de wagon met mijn hoofd starend naar de grond, op zoek naar lege zitplaatsen. D.m.v. een sneaky hoofdbeweging naar rechts heb ik een lege 4 zitpleks gespot. In de rij voor mij spotte ik een kudde gleufdieren, bestaande uit 8 personen. Zo'n stuk of 7 blondies en mevrouw nijlpaard. Mevrouwtje nijlpaard had een hipsterbril , korte rokje met bijbehorende strakke panty en dit alles incluis, een kort pittig kapsel.En niet te vergeten, ze is een ervaren backpacker.
Eenmaal plaats genomen had deze boi oor voor 1 ding, en dat was mevrouw nijlpaard. Met een onwijs harde en bovendien schelle shag rokende stem, las ze de krant voor, met seks als onderwerp. Inmiddels werd het mij duidelijk, ze is overduidelijk de domina van deze kudde.
Eenmaal het artikel uitgelezen, moest ze een anekdote kwijt:
Een vriend (laten we hem maar Henk noemen) van haar had een meisje (en haar Ingrid) ontmoet in de kroeg en hebben diezelfde nacht bij elkaar geslapen(wat een baas wel), waarbij mevrouw ook nog meldde dat ze "lekkere gezellige seks" hebben gehad. Ingrid wilde het een en ander spannender maken, dus stelde ze een rollenspel voor. Hiermee ging Henk akkoord want hij dacht "Leuk! een rollenspel!". Oh god, wist hij veel. Mevrouw nijlpaard vertelde ondertussen Ingrid plannen had om Henk te verkrachten.
Vlug spitste ik mijn oren om _alle_ details nog beter te horen.
Ingrid kwam inmiddels het huis van Henk binnenstormen met een bivakmuts en een knuppel en deelde een aantal tikken uit, om vervolgens Henk te verkrachten (hij moest het spelletje wel meedoen)
Op dit punt begon mijn libido te stijgen en deed ik mijn best om mijn lach te onderdrukken. Ik wierp een blik op mevrouw nijlpaard, ze vertelde haar anekdote vol met passie. Naast haar zat een blondie, met blauwe ogen. Ook zij zat met een grijns van hier tot Tokio. Onze ogen kruisde elkaar, en dit herhaalde zich enkele malen. "Gvd" dacht ik bijmezelf. Ik wist en hoorde het aan haar throbbende kutje: "hmm ik zal jou eens verkrachten snelle jonge hmmgrrawr" Geil dat ik werd, pff.
Na DE rape kwam Henk op bezoek bij mevrouw nijlpaard, lijkbleek. Henk vertelde dat hij en Ingrid elkaar beter niet meer konden zien. Ze uitte inmiddels haar medelijden over die "arme" jongen.
Ook wist mevrouw nijlpaard te vertellen dat ze dit niet achter Ingrid had verwacht. Ze was een klein lief meisje (Henk een lange jongen) typische "girl next door", blond en wijsde naar haar kudde "net en beetje als jullie", lachen dat ze deden, "gvd" dacht ik weer bijmezelf, wat een geile kudde.
Inmiddels was ik aangekomen bij mijn station en al starend naar de grond stond ik op en stapte uit de trein.
Klachten:
- Ik wil ook
- Henk waardeerde de rape niet, gvd je wordt verkracht door een meisje, wat een pussay. Sommige mensen kunnen helemaal geen meisje hosselen.
- Bij elk lief schattig meisje waarmee ik net ff te lang oogcontact heb last hebben van de gedachte "hmm ja die wil mij zeker verkrachten hm"
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 14:59:26 ]