abonnement Unibet Coolblue
pi_329318
12:21 er schijnt net een groepsgesprek geweest te zijn , wat kennelijk te maken had , met het feit dat koen zich teveel openstelde voor mariska , maar dat dat maar een spelletje was.

richard praat wat over seki en dacht dat alles wat hij in de bus uithaalde een vooropgezet plan was.

rut verteld dat hij seki wel wat vond hebben , en begint hem ook na te praten met dat je moet oppassen dat het geen groot toneelspel word.

koen verteld iets van dat hij zich op een gegeven moment erg beledigt voelde , omdat er bepaalde mensen zijn die zich niet met woorden van zijn niveau kunnen verweren en dat die dan grof worden , hij zegt hier echt niet tegen te kunnen (hij voelt zich geloof ik een beetje superieur , en dit komt op mij weer beledigend over voor de rest van de bussers)

12:34 alleen koen en rut zitten nog te praten , de rest is in het slaapvertrek.
koen zegt dat hij zich de komende dagen bewust wat op de achtergrond zal houden.
rut: "denk je dat je dat redt?"
koen : "ik denk het wel , omdat er anders misschien mensen zijn die mij teveel als concurrent zien"

rut vond dat hij extra aandacht van mariska kreeg , maar dat hij daar helemaal niet op uit is

12:54 richard ligt lekker te knuffelen (weet alleen niet met wie) , het meisje dat er naast ligt , vind het wel interessant en gaat steeds rechtop zitten om even te kijken ( ook word ze er een beetje onrustig van )


---------------------------------------
gezzallich

[Dit bericht is gewijzigd door PC eend op 07-09-2000 01:54]

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_329324
* Joqy doet even een kleine bijdrage


iedereen lijkt te slapen, er wordt wat gedraaid en gezucht.
Ziet er knusjes uit, zo dicht bij elkaar.

pi_329503
Het is nu 10.44. Ik zie er een paar in de tuin aan het werk. waaronder de belg Paulus en Hans. Ze staan ietys te snijden? Koen is er ook bij.
Hans: Ik zou nooit in die situatie? komen dan ga ik wel naar de kleermaker. of naar mijn moeder.
Koen: even een bolleke?
Beetje saai hier.
ik moet zeggen dat ik de streams op zijn hardst heb staan want de belgen praten zo onduidelijk voor mij, maar dan praat Hans en dan schrik ik me rot, die weer heel hard.

Koen en Mariska, die er bij is komen staan, maken weer dubieuze grappen. vrouw naar de zin maken enzo?
Diane: Sandra moet er nog iets gebeuren na dit? nee he.
Er gebeurt dus geen moer. kijk straks nog even

Nog even, ze zijn aan het praten hoe iets (werk) moet.
Diane legt het uit hoe zij het denkt.
Paulus begrijpt er niets van
Ja maar das wel een goeie opmerking"
en weer stilte

  donderdag 7 september 2000 @ 14:06:36 #4
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_329964
ze zitten allemaal in de bus, ze waren aan 't werk met een vaantje
hmmm ik moet nog ontdekken wie wie is.
de gesprekken zijn saai hoor.
Na een kwartiertje gluren bij de buren hou ik het voor gezien
  donderdag 7 september 2000 @ 17:36:02 #5
5615 MrUgly
In search of Mrs Ugly
pi_330548
Ze zijn bezig om pannekoeken te bakken volgensmij is Mariska dat aan het doen.
Ze is beslag met groente erin aan het doen.
Een belg (met petje op) reageerd dat ze beter eerst soep kan maken. Mariska reageert hierop door te zeggen dat de groente in het beslag gaat omdat het hartige pannekoeken worden. De belg (petje) zegt: "Allee dat luusten we nie, he" met die groenten erien.
It's better to be ugly and kind, than to be beautiful and nasty. .... I'm glad to be an Ugly Bastard
pi_330821
21.06
ze hebben het over loten.
Ruth gaat een getal opschrijven en dan moeten wij raden zegt die lange belgische.
Weet nog niet waar voor ze loten.
Er is wel een discussie hoe ze moeten loten wat de handigste manier is.

er word erg door elkaar gepraat. moeilijk te verstaan vooral de belgen waarvan sommige heel zachtjes spreken.

Ze hebben het over wie niet wil spelen?
Diana trekt de winnende kaart.;?

pi_330834
Blijkbaar gaat het om een spel? kaarten. Ze willen een competitie houden.
Een v.d dames vraagt of er iemand gaat sporten.
Ik zie aan een tafel, Hans,die fotomodel (belgische) Richard en shit ook zijn naam vergeten. Rudolph? nee die belg met pet.
de anderen hoor ik even niet.
pi_330860
zit nu al een half uur naar die 4 die mens erger je niet spelen te kijken en dat is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')