Denk niet dat dat prio heeftquote:Op woensdag 21 maart 2012 15:40 schreef Morthill het volgende:
het wordt tijd dat BioWare gratis servertransfers mogelijk gaat maken
Een heel aantal heroics zou ik overslaan. Wanneer het gaat om de daily's;quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef ImMaxa het volgende:
Het jammere is dat door het kleine aantal spelers op veel planeten het vrijwel onmogelijk wordt om heroics te doen. Of je moet in je guild mensen vinden daarvoor.
Ik outlevel met mijn alt alles gewoon zo hard dat ik een aantal nog prima kan soloën, maar veel ken ik er al dus die skip ik dan gewoon.quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:42 schreef ImMaxa het volgende:
Het jammere is dat door het kleine aantal spelers op veel planeten het vrijwel onmogelijk wordt om heroics te doen. Of je moet in je guild mensen vinden daarvoor.
Ja dat is zeker klotequote:Op woensdag 21 maart 2012 18:50 schreef ImMaxa het volgende:
Jammer wel dat vijanden nogal snel respawnen. Handig als er veel spelers zijn en dus veel 'concurrentie' voor kills, maar niet als je je ergens heen moet vechten, en op de weg terug die zelfde vijanden opnieuw mag bevechten, graag of niet.
Vanavond kom ik ook weer online, misschien dan nog een HM doen?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:27 schreef DaFan het volgende:
Gisteren met paar fresh 50 zowel KP als EV gecleared op normal, ging nog best goedvandeweek ook maar weer HM doen dan.
Vanavond is geen run gepland, maar kunnen mss wel FP HM doen. Eerst m'n dailies en die moet jij ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:30 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Vanavond kom ik ook weer online, misschien dan nog een HM doen?
PVP Dailies? Die doe ik altijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vanavond is geen run gepland, maar kunnen mss wel FP HM doen. Eerst m'n dailies en die moet jij ook.
We hebben gisteren iemand, nieuwe 50, niet meegenomen met Ops en hem z'n dailies laten doen. Paar dagen goed doen en je rolt in geld en gear
quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:36 schreef pjats het volgende:
Ik heb net even gelachten om iemand's problemen met een stalker in SWTOR. Eigenlijk zielig en humoristisch tegelijk. Als iemand even wil lachen en de tijd heeft, lees dan dit: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=364454
Ik las de reply van Firefly, maar dat is nog redelijk standaard dat mensen blijven whinen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:36 schreef pjats het volgende:
Ik heb net even gelachten om iemand's problemen met een stalker in SWTOR. Eigenlijk zielig en humoristisch tegelijk. Als iemand even wil lachen en de tijd heeft, lees dan dit: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=364454
wellicht deed hij het eromquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik las de reply van Firefly, maar dat is nog redelijk standaard dat mensen blijven whinen.
Maar dat voorbeeld in de link is erg creepy, vooral als je 3 uur later terugkomt en die persoon staat voor je en zegt instant: "come" dus is 3 uur met z'n gedachten erbij blijven kijken naar zijn en jouw char totdat je terug was LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |