Ah goed om te horen.. Dat was mijn grootste probleem met WoW, niet alleen waren de quests saai, (vermoord 10 X in plaatst Y, en vergeet niet de kist te lootten!) het duurde ook nog is veels te lang om te levelen vanaf level 40.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:11 schreef Morthill het volgende:
Heel traag wordt het levelen niet, in iets van 6 uur ga je van 49 naar 50.
Je bent in 100 a 150 uur lvl 50, het kan wat langer duren, maar dan zit je veel tijd uit je neus te eten of te wachten op mensen voor een flashpoint/warzonequote:Op zondag 18 maart 2012 11:25 schreef ex het volgende:
[..]
Ah goed om te horen.. Dat was mijn grootste probleem met WoW, niet alleen waren de quests saai, (vermoord 10 X in plaatst Y, en vergeet niet de kist te lootten!) het duurde ook nog is veels te lang om te levelen vanaf level 40.
Het helpt als je 1 personage naar lvl 50 tilt en echt alles gezien hebt. Als je elke keer dezelfde beginquests aan het doorwerken bent wordt het inderdaad eentonig.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef Rhalius het volgende:
Vergeleken single player RPG's is het traag genoeg, en is er wel eens wat te weinig afwisseling om het allemaal boeiend te houden.
Heb de game sinds de kerst, een personage op level 43, voor de rest nog personages op level 30, tweemaal 22, 14, 10 en 4.
Regelmatig wordt ik het gewoon even zat en dan speel ik meer dan een week niet meer.
Ben zelf ook smokkelaarquote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:36 schreef iScrim het volgende:
1e dag van de trial beviel me erg goed, ben atm level 9 smuggler.
Raar genoeg heb ik wel een klein beetje lagg en soms, in gesprekken, is het geluid wat sneller dan de animatie..
En dit terwijl m'n pc de hoogste settings makkelijk aan kan.
Hopelijk wordt dit verholpen in de toekomstige updates.
Wtf am I readingquote:Op zondag 18 maart 2012 18:23 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ben zelf ook smokkelaar
Vind de karakter weinig power hebben .
Je bent snel door je energie heen .
Vind ik een groot min punt van de pop
Ik ben een cyborg smokkelaar (met poesje)
Dubbele guns om de mannen hahahah laten zien (psst ben zelf man)
tja alles word geladen via je eigen pcquote:Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Rhalius het volgende:
Alderaan, Belsavis en Balmorra lijken sterk op elkaar. De gebouwen zijn vaak precies hetzelfde, het valt me vooral erg op met die metalen verhogingen die overal zijn. Precies hetzelfde ontwerp overal.
klinkt heel erg bekend.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef Rhalius het volgende:
Vergeleken single player RPG's is het traag genoeg, en is er wel eens wat te weinig afwisseling om het allemaal boeiend te houden.
Heb de game sinds de kerst, een personage op level 43, voor de rest nog personages op level 30, tweemaal 22, 14, 10 en 4.
Regelmatig wordt ik het gewoon even zat en dan speel ik meer dan een week niet meer.
nou, ik vind juist dat ze helemaal niet op wat je in A New Hope ziet moet lijken. Het is 3000 jaar eerder. Echter, heel het spel voelt aan alsof het 50 jaar voor de films speelt. Dat is echt het grootste mankement aan het spel, vind ik dan als Star Wars fan. Heel de tijdlijn lijkt nergens op.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:09 schreef Rhalius het volgende:
Zou toch mooi zijn als de tatooine space ports meer zouden lijken op wat je ziet in "a new hope" en KOTOR.
Ik zit op valor 58...quote:Op zondag 18 maart 2012 18:43 schreef S1gnum het volgende:
Ding.. Valor 60. Gelijk de ear piece en implantaat gekocht. 2 BM commendations van 2 BM bags. Chestpiece gekocht.
Ik denk dat hij deze bedoelt: http://dulfy.net/2012/03/17/1-2-new-armor-models/quote:Op maandag 19 maart 2012 12:50 schreef Roellie80 het volgende:
doe ons dan ook gelijk ff screens of een link geven dan
Heeft ermee te maken dat er tussen TOR en de films een Dark Age (volgens mij New Sith Wars) is geweest.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:39 schreef Tokus het volgende:
[..]
nou, ik vind juist dat ze helemaal niet op wat je in A New Hope ziet moet lijken. Het is 3000 jaar eerder. Echter, heel het spel voelt aan alsof het 50 jaar voor de films speelt. Dat is echt het grootste mankement aan het spel, vind ik dan als Star Wars fan. Heel de tijdlijn lijkt nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |