abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2012 @ 11:25:35 #51
189961 ex
aperture science
pi_109226155
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:11 schreef Morthill het volgende:
Heel traag wordt het levelen niet, in iets van 6 uur ga je van 49 naar 50.
Ah goed om te horen.. Dat was mijn grootste probleem met WoW, niet alleen waren de quests saai, (vermoord 10 X in plaatst Y, en vergeet niet de kist te lootten!) het duurde ook nog is veels te lang om te levelen vanaf level 40.
The cake is a lie!
pi_109226375
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:25 schreef ex het volgende:

[..]

Ah goed om te horen.. Dat was mijn grootste probleem met WoW, niet alleen waren de quests saai, (vermoord 10 X in plaatst Y, en vergeet niet de kist te lootten!) het duurde ook nog is veels te lang om te levelen vanaf level 40.
Je bent in 100 a 150 uur lvl 50, het kan wat langer duren, maar dan zit je veel tijd uit je neus te eten of te wachten op mensen voor een flashpoint/warzone
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_109234286
Mijn Sentinel is eindelijk level 50! ^O^
Heb ook ff het verhaal uitgespeeld :)
pi_109236497
Vergeleken single player RPG's is het traag genoeg, en is er wel eens wat te weinig afwisseling om het allemaal boeiend te houden.

Heb de game sinds de kerst, een personage op level 43, voor de rest nog personages op level 30, tweemaal 22, 14, 10 en 4.

Regelmatig wordt ik het gewoon even zat en dan speel ik meer dan een week niet meer.
Durf kritiek te geven en te discusseren, maar doe het altijd met respect.
pi_109236691
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef Rhalius het volgende:
Vergeleken single player RPG's is het traag genoeg, en is er wel eens wat te weinig afwisseling om het allemaal boeiend te houden.

Heb de game sinds de kerst, een personage op level 43, voor de rest nog personages op level 30, tweemaal 22, 14, 10 en 4.

Regelmatig wordt ik het gewoon even zat en dan speel ik meer dan een week niet meer.
Het helpt als je 1 personage naar lvl 50 tilt en echt alles gezien hebt. Als je elke keer dezelfde beginquests aan het doorwerken bent wordt het inderdaad eentonig.
pi_109237002
Valt nog wel redelijk mee.. eerst had ik een sage healer maar het voelde voor mij niet echt aan als een jedi dus wisselde ik naar een Jedi guardian voor mijn main.

Vooral het eerste gedeelte blijft wel interessant, het is later pas dat het voor mij Saai wordt. Meestal ben ik wel bezig met mijn guardian, maar vooral op Balmorra had ik het helemaal gehad. Die planeet is zo gruwelijk saai en duurt zo gruwelijk lang. Toen ben ik echt veel bezig geweest met andere characters en moest ik mezelf gewoon pushen om door te gaan.

Het valt me ook op dat veel planeten erg op elkaar lijken. Space ports hetzelfde, architectuur is weinig afwisselend.. het maakt een nieuwe planeet bezoeken wat minder interessant dan het zou kunnen zijn.
Hopelijk brengen ze wat meer afwisseling met patches en updates. Vooral op Tatooine past de space port er niet bij.
pi_109241072
Op de space ports na zijn de planeten anders vrij afwisselend :? Tatooine is geen Balmorra en Nar Shaddaa is geen Coruscant, verre van zelfs.
pi_109241998
quote:
11s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 21:36 schreef iScrim het volgende:
1e dag van de trial beviel me erg goed, ben atm level 9 smuggler.
Raar genoeg heb ik wel een klein beetje lagg en soms, in gesprekken, is het geluid wat sneller dan de animatie..
En dit terwijl m'n pc de hoogste settings makkelijk aan kan.
Hopelijk wordt dit verholpen in de toekomstige updates.
Ben zelf ook smokkelaar
Vind de karakter weinig power hebben .
Je bent snel door je energie heen .
Vind ik een groot min punt van de pop

Ik ben een cyborg smokkelaar (met poesje ;) )
Dubbele guns om de mannen hahahah laten zien (psst ben zelf man)
  zondag 18 maart 2012 @ 18:42:36 #59
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_109242794
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:23 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Ben zelf ook smokkelaar
Vind de karakter weinig power hebben .
Je bent snel door je energie heen .
Vind ik een groot min punt van de pop

Ik ben een cyborg smokkelaar (met poesje ;) )
Dubbele guns om de mannen hahahah laten zien (psst ben zelf man)
Wtf am I reading :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_109242813
Ding.. Valor 60. Gelijk de ear piece en implantaat gekocht. 2 BM commendations van 2 BM bags. Chestpiece gekocht.
pi_109242834
Edit

[ Bericht 98% gewijzigd door S1gnum op 18-03-2012 18:49:35 ]
pi_109256576
Alderaan, Belsavis en Balmorra lijken sterk op elkaar. De gebouwen zijn vaak precies hetzelfde, het valt me vooral erg op met die metalen verhogingen die overal zijn. Precies hetzelfde ontwerp overal.
pi_109258421
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 22:52 schreef Rhalius het volgende:
Alderaan, Belsavis en Balmorra lijken sterk op elkaar. De gebouwen zijn vaak precies hetzelfde, het valt me vooral erg op met die metalen verhogingen die overal zijn. Precies hetzelfde ontwerp overal.
tja alles word geladen via je eigen pc
Als ze niet het zelfde ontwerp gebruiken dan heb je geen 3 dvds maar veel meer.
Vergeet niet dat de audio en films ook op de zelfde dvd instal staan .

Maar goed misschien gaan ze het wel verbeteren met de volgende updates
Tenslotte het is net allemaal online en het is geen wow die al dik wat 7jaar draait met verschillen update pakkets.
pi_109258457
Trouwens nieuw pc einde van de week
Even kijken hoe de amd fm1 a8 3870 blacky draait (met de igp core)
pi_109264071
Ik hoop inderdaad wel dat het allemaal wat meer uniek wordt, en wat meer herkenbaar in sommige gevallen.

Zou toch mooi zijn als de tatooine space ports meer zouden lijken op wat je ziet in "a new hope" en KOTOR.

Zo geavanceerd horen de gebouwen daar nu eenmaal niet te zijn. Straten zijn mischien ook wat te breed, waardoor het meer opvalt hoe leeg het allemaal is.

Ben zelf een beetje een perfectionist (of zeurpiet, hoe je het maar wilt zien) dus ik kan het nooit laten om op zulke kleine details te letten.

In het algemeen voelt de game wel als star wars, maar toch weer ook niet.. het is lastig uit te leggen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 maart 2012 @ 09:37:33 #66
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_109264628
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:01 schreef Rhalius het volgende:

klinkt heel erg bekend.
ik heb een bountyhunter op level 43, maar vind het wel al sinds level 35 ofzo erg saai. M'n twee alts zijn ergens tussen level 10 en 20, en pas bij level 10 beginnen die ook weer wat interessant te worden (maar daar ben je gelukkig snel).
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 19 maart 2012 @ 09:39:04 #67
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_109264667
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:09 schreef Rhalius het volgende:

Zou toch mooi zijn als de tatooine space ports meer zouden lijken op wat je ziet in "a new hope" en KOTOR.
nou, ik vind juist dat ze helemaal niet op wat je in A New Hope ziet moet lijken. Het is 3000 jaar eerder. Echter, heel het spel voelt aan alsof het 50 jaar voor de films speelt. Dat is echt het grootste mankement aan het spel, vind ik dan als Star Wars fan. Heel de tijdlijn lijkt nergens op.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_109265731
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 18:43 schreef S1gnum het volgende:
Ding.. Valor 60. Gelijk de ear piece en implantaat gekocht. 2 BM commendations van 2 BM bags. Chestpiece gekocht.
Ik zit op valor 58...
Ik ben heel benieuwd hoe snel ik die commendations bij elkaar ga krijgen. Ik wil namelijk eerst sparen voor het lichtzwaard; omdat deze als enige item nog echt een upgrade is in PvP en PvE voor mij
  maandag 19 maart 2012 @ 11:14:49 #69
189961 ex
aperture science
pi_109267050
Level 15, vind het nog steeds leuk.. Zit intussen ook in een guild (met meer Fokkers) en dat maakt het spel gelijk een stuk gezelliger, af en toe die groene tekst door me scherm. Grappig hoe ik dat ook gemist heb afgelopen jaar toen ik geen WoW speelde.

Krijg nu alleen wel skills waar ik niet zo veel aan lijk te hebben, en ik merk dat ik wat tank skills krijg.. Wel handig voor instances (die ik helaas nog niet gedaan heb :().
The cake is a lie!
pi_109269776
Die nieuwe War Hero en Black Hole sets zien er niet uit :(
pi_109270010
doe ons dan ook gelijk ff screens of een link geven dan :')
  maandag 19 maart 2012 @ 13:20:52 #72
126783 pjats
The Pjatser
pi_109270830
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:50 schreef Roellie80 het volgende:
doe ons dan ook gelijk ff screens of een link geven dan :')
Ik denk dat hij deze bedoelt: http://dulfy.net/2012/03/17/1-2-new-armor-models/
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 09:39 schreef Tokus het volgende:

[..]

nou, ik vind juist dat ze helemaal niet op wat je in A New Hope ziet moet lijken. Het is 3000 jaar eerder. Echter, heel het spel voelt aan alsof het 50 jaar voor de films speelt. Dat is echt het grootste mankement aan het spel, vind ik dan als Star Wars fan. Heel de tijdlijn lijkt nergens op.
Heeft ermee te maken dat er tussen TOR en de films een Dark Age (volgens mij New Sith Wars) is geweest.
pi_109271070
Tnx ^O^
  maandag 19 maart 2012 @ 15:45:50 #74
126783 pjats
The Pjatser
pi_109275495
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:28 schreef Roellie80 het volgende:
Tnx ^O^
http://www.darthhater.com(...)1-endgamepvppverepub
Of deze voor de dikkertjes onder ons :P
pi_109275771
Is het iets nieuws dat als je een boss niet verslaat dat je heel de instance over moet doen?

Ik kan niet voorbij de laatste baas (jedi knight verhaal) op Belsavis komen, drie keer geprobeerd en iedere keer moet ik weer opnieuw door een heel gangenstelsel heen waarvan de meeste vijanden niet te ontwijken zijn.

Erg irritant, vonden ze dat de game nog niet herhalend genoeg was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')