Maar nu moet ik de update missenquote:Op vrijdag 16 maart 2012 18:07 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Geeft niets, echte leven gaat voor
Yes!quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef ex het volgende:
Ik ben nu level 11 en net gekozen voor Shadow. Ik speel op de Legions of Lettow server. Nog Fokkers daar?
Vraag maar raak...het is even lastig maar je hebt het vrij snel door.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:35 schreef ex het volgende:
Net vooral even gePvP't geinig dat je ook XP haalt door PvP. Als je dus een avondje niet wil questen ga je gewoon PvPn en je levelt nog steeds.
PvP gear vind ik nog wel een beetje vaag en sowieso het hele PvP systeem (qua ranks & punten etc) toch nog maar is goed lezen ergens.
En als je de game los download en na installatie op die 7 day pass link klikt?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:14 schreef Rob.Dude het volgende:
Net een 7 dagen trial in de mail gekregen, helemaal blij natuurlijk, maar wanneer ik de SW:TOR setup probeer te installeren crasht hij op 't moment dat ie opent. =/
Iemand, help?
Welke kant speel je, ik speel rep.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:59 schreef DaFan het volgende:
[..]
Yes!
[..]
Vraag maar raak...het is even lastig maar je hebt het vrij snel door.
Ik neem aan dat ik de SWTOR_setup.exe ergens moest downloaden, geeft precies hetzelfde probleem. =/quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En als je de game los download en na installatie op die 7 day pass link klikt?
Rep!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 09:42 schreef ex het volgende:
[..]
Welke kant speel je, ik speel rep.
Nou ja ik was dus aan het PvP'n en zag dat ik valor points kreeg (en xp) maar hoe zich dat vertaald in ranks & gear, dat snap ik dan weer niet.
Hoe heet je char? En thanks, Ben nu rank 10 en een eerste naam gehaaldquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Rep!
Valor is voor je pvp rank, koop je niks voor, maar je moeT minimaal 60 zijn voor battlemaster gear.
Je krijgt ook comms, daar kan je gear mee kopen.
Zoke maar ff met google want er zijn genoeg sites die het goed uitleggen, hoef ik het niet helemaal te doen
Malfunction. Zie OPquote:Op zaterdag 17 maart 2012 12:55 schreef ex het volgende:
[..]
Hoe heet je char? En thanks, Ben nu rank 10 en een eerste naam gehaald.
Het kutste vind ik nog als jij in het team zit dat voor de Medals gaatquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:02 schreef Morthill het volgende:
Voidstar was raar, tegenstander leek gewoon voor kills te gaanDie kwamen dus niet voorbij de eerste stap.
Krijg je trouwens veel meer valor tegenwoordig? 3k in 1 potje, ging 2,5 rank omhoog
maak me niet jaloersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |